Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?

marcinadamczewski 22 Cze 2016 15:28 1347 10
  • #1 22 Cze 2016 15:28
    marcinadamczewski
    Poziom 15  

Jak w temacie. Wpadły mi w ręce takie kolumny, kłopot w tym że nie "gadają" tak samo.
    Okazało sie że jeden głośnik wysokotonowy jest oryginalny, a drugi jest - hym - poprzerabianych, i do tej tuby dodany jest jakiś inny driver.

Chciałbym pozbyć sie tych głośników, i wsadzić cos współczesnego, ale nie mam doświadczenia w takim stopniu żeby siedząc przed kompem zamówić cos sensownego.

Końcówka PMH880s, rezystancja 8 Ω, a wiec w tym zestawie będzie około 200W / stronę. Głośnik basowy 38cm. Dołączam zdjęcia zwrotnic.

Prosze kolegów o wsparcie i pomoc przy rozwiązaniu tego tematu.Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?image.jpeg Download (1.49 MB)Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?image.jpeg Download (2.26 MB)Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?image.jpeg Download (1.17 MB)Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?image.jpeg Download (1.4 MB)Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?image.jpeg Download (1.48 MB)

• #2 22 Cze 2016 16:21
    DjMapet
    Poziom 42  

marcinadamczewski napisał:
    Głośnik basowy 38cm

Jaki?
    D-500 STX-a będzie aż zanadto. W zależności od SPL midbasa, trza go będzie w jakimś stopniu stłumić.

Pozdrawiam.

• #3 22 Cze 2016 17:02
    marcinadamczewski
    Poziom 15  

Jaki? Trudno mi powiedzieć. Na pewno 8 ohm. Made in "the USA" - co kolwiek to znaczy. Lejba wyglada tak:

Kolumny sceniczne - czym zastąpić wysokotonowe głośniki?

• #4 22 Cze 2016 17:39
    DjMapet
    Poziom 42  

:-)