X
  • #1 01 Jul 2005 18:22
    kordip
    Level 2  
    Helpful post? (0)
    1997 2.0 DTI (DTL 16V) 160.000km
    Przy odpaleniu po d逝窺zym postoju (ok 4 godzin) kopci na bia這.(lekki bia造
    dym) Silnik chodzi nier闚no w tym czasie przez ok 2 sekundy. podczas tych 2
    sekund wydobywa sie naprawde spora chmura tego dymu.
    Strasznie irytuj帷e.
    Poza tym auto nie sprawia najmniejszych problem闚. Zapala od razu ma這 pali.
    No mo瞠 pr鏂z tego, 瞠 radio mi cichnie jak jest na wolniejszych obrotach(jak
    przy酥iesz to ok) dziwne to autko
    Stan zbiornika wyr闚nywuj帷ego ok. Olej te ok. By貫m na komputerze i
    wszystko super.
    Normalnie lipa.
    Sam ju nie wiem co jest grane.
    Co to mo瞠 by?
  • #2 01 Jul 2005 19:47
    redo
    Level 11  
    Helpful post? (0)
    Witam. Ten bia造 dym to najprawdopodobniej para wodna. Wilgo jest w powietrzu kt鏎e zasysa silnik. Jak jest gor帷y to pary nie wida. Jak go zgasisz i ostygnie para si skrapla w uk豉dzie wydechowym (w t逝mikach stoi woda ). Jak uruchomisz silnik gor帷e gazy spalinowe powoduj natychmiastowe odparowanie wody i mamy efekt czajnika z gwizdkiem. Kiedy s造sza貫m 瞠 do spalenia 1 litra paliwa silnik przepompowuje ok.9000 litr闚 powietrza - ile w nim musi by wody !!! Je郵i masz szczelny uk豉d wydechowy to zwr鵵 uwag na postoju - ju na wolnych obrotach z rury wydechowej pryskaj kropelki wody. Pozdr.
  • #3 01 Jul 2005 21:08
    Itek
    Level 20  
    Helpful post? (0)
    Widzisz ta usterka jest bardzo trudna do zlokalizowania bo trwa dwie sekundy i mysle ze to jest spowodowane tym ze w pocz康kowej fazie rozruch i pracy silnika jest na p騧nym zap這nie poniewa przestawiacz k徠a wtrysku nie dzia豉 prawid這w a dopiero za chwil jest ok.
    Nale篡 si zastanowi co mo瞠 by takim powodem 瞠 przestawiacz nie dzia豉 a za chwil jest ok. wyra幡ie jest brak wewn璚znego ci郾ienia w pompie wtryskowej i przestawiacz nie mo瞠 wysterowa k徠a zap這nu.
    Obiaw wyra幡ie wskazuje 瞠 jest to pocz徠ek bardzo ma造 ale si zaczyna
    bardzo wolno zapowietrza si uk豉d paliwowyi tak kr鏒ko trwa造 aby za cwil powr鏂i do normalnej pracy.
    Za chwil b璠zie wi瘯szy problem bo nie b璠zie mo積a wog鏊e zapali aby to nie nast徙i這 proponuj wymian wszystkich przewod闚 przelewowych na wtryskiwaczach na mowe te o 鈔ednicy 3,2mm i b璠ziesz mia problem z g這wy...

    Najlepiej jak to zrobi specjalista bo problem z odpowietrzeniem uk豉du
    pami皻aj wszystkie nowe 瞠by nie zosta ani jeden kawa貫k starego przewodu.
  • #4 02 Jul 2005 10:45
    wszim
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    mnie to wygl康a na padni皻 鈍iec 瘸row, jedn lub nawet dwie
  • #5 02 Jul 2005 11:18
    gzeho.p
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    Witam

    A mo瞠 ten dym to jest olej??
    Mo瞠 pojawi豉 si jaka nieszczelno嗆 np. pomi璠zy zaworem a prowadnic?? i Po d逝窺zym postoju olej si przedostaje na g這wk zaworu a potem go spala?? To by t逝maczy這 dlaczego po postoju i dlaczego tylko przez dwie sekundy, ale dym by chyba nie by bia造???

    Pozdrawiam
  • #6 02 Jul 2005 12:47
    k631
    Level 18  
    Helpful post? (-1)
    WItam wszystkich na moj gust zaczyna siada uszczelka pod g這wic bo bia造 dymek to para wodna, usterka ci篹ka do stwierdzenia, wyjdzie w trakcie.
  • #7 02 Jul 2005 14:41
    wszim
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Bia造 dym to niespalona mieszanka(do軼 intensywny nieprzyjemny, dusz帷y, olejowy zapach.), je瞠li to jest tylko zaraz po pr鏏ie startu na zimnym silniku to widac trudno嗆 w odpaleniu kt鏎ego garu. Mo瞠 zanim kolega zacznie rozbiera p馧 silnika niech wykr璚i te nieszcz瘰ne 鈍iece 瘸rowe i je po prostu sprawdzi. Jeszcze druga gorsza ewentualno嗆 to kiepska kompresja.
  • #8 12 Mar 2010 20:07
    eleren
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    kordip czy poradzi貫 sobie z tym problemem?Bo mam to samo jesli mo瞠sz to napisz co by這 nie tak z g鏎y dziekuj
  • #9 25 Feb 2013 14:53
    roman0027
    Level 2  
    Helpful post? (-1)
    panowie jeli to komus pomoze to jesli macie takie objawy jak kolega pisze sprawdzcie sobie filtr paliwa jesli jest czarny to przepuszcza uszczelnienie wtrysku bo wtryski sa zanuzone w oleju przepuszcza olej do paliwa i przy rozruchu pali olej i z tad wielki oblok
  • #10 23 Mar 2013 17:14
    zamela
    Level 14  
    Helpful post? (+1)
    mowa o tzw trawersach
    ci篹ki rozruch , nier闚na praca po odpaleniu i kopcenie .

    U mnie filtr byl lekko czarny na dole czy to wina tych瞠 trawers闚 ?
  • #11 23 Mar 2013 17:23
    tzok
    Moderator Samochody
    Helpful post? (0)
    zamela wrote:
    U mnie filtr byl lekko czarny na dole czy to wina tych瞠 trawers闚 ?
    Nie, to wina uszczelnienia (podk豉dek) wtryskiwaczy.
  • #12 23 Mar 2013 18:32
    zamela
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    o tym samym my郵imy tylko nazwa inna
    4x2 gumy i 4 miedziane podkladki

    zabiore sie za to jak si troche ociepli
  • #13 18 Nov 2013 15:40
    rafalmika1
    Level 1  
    Helpful post? (0)
    mam ten sam problem filtr jest czarny tylko ze przy -3 stopniach odrazu mi odpala i kopci przez jakies 10 lub 15 sekund to morze by przyczyna tych uszczelek co jest pisane
  Search 4 million + Products
Browse Products