Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy da sie podłączy 3 lampy na jednym przewodzie ?

reven1701 06 Sie 2016 12:11 1794 21
  • #1 06 Sie 2016 12:11
    reven1701
    Poziom 2  

Witam serdecznie,
    Przejrzałem forum w poszukiwaniu takiego tematu lub czegoś podobnego ale nie znalazłem nic co by mi pomogło, jednocześnie zaznaczam że nie jestem elektrykiem i ale wiem który kabel kopie :P
    Powracając do mojego problemu: kupiłem mieszkanie i miałem „fachowców” którzy mieli zająć się elektryką, i tak zrobili… ale nie jestem pewien co do efektu i obiecanej funkcjonalności – Prosiłem ich by przygotowali instalacje oświetleniową w kuchni dla 3 lam, w taki sposób by można je załączać :
    - 2 zewnętrzne świecą, środkowa nie;
    - środkowa świeci, zewnętrzne nie;
    - wszystkie 3 świecą / lub nie;
    Wszystko na jednym – podwójnym włączniku (firma Lagrand
    Mieli to przygotować tak, bym mógł późniejszym terminie samodzielnie podłączyć lampy.
    Nadejszła wiekopomna chwila i postanowiłem zmierzyć się z tym zadaniem i trochę się zdziwiłem.
    Miały być dwa kable pociągnięte do podwójnego przełącznika, jednak gdy zdemontowałem tymczasowy przełącznik był tam tylko jeden trój żyłowy i problem…. Jak to zrobić i czy w ogóle się da.
    Załączam paint -owy schemat (artysta ze mnie też żaden) który pokaże stan jaki jest przynajmniej poglądowo może Wy jesteście w stanie coś doradzić by to działało ?
    Tylko błagam bez kucia ścian --> gniew kobiety

pozd.
    MB
    Czy da sie podłączy 3 lampy na jednym przewodzie ? Czy da sie podłączy 3 lampy na jednym przewodzie ?

• #3 06 Sie 2016 18:36
    polaklbn
    Poziom 22  

Twój paintowy schemat nic mi nie mówi. Taka instalacja wyglądać piwinna w taki np. sposób: