X
  • #1 06 Jul 2005 12:55
    OKI
    Level 18  
    Helpful post? (0)
    Mam mały problem z uruchamianiem silnika.
    Mianowicie rozrusznik kręci i silnik też niby pali, ale po wyłączeniu rozrusznika nie może wejść na obroty.
    Jak się wciśnie pedał gazu podczas uruchamiania do oporu to z wielkimi problemami wchodzi na obroty i zaczyna pracować.
    Czas takiego uruchamiania to ok 15-20s kręcenia.
    Temperatura nie ma tu znaczenia.
    VAG nie wykazuje żadnych błędów.
    Czujnik temperatury sprawny i na wszelkie zaś podmieniony.
    Dodam że przy awaryjnym odpaleniu z LPG na ciepłym silniku zapala normalnie.
    Jakieś pomysły?
  • #2 06 Jul 2005 13:27
    autoel
    Level 25  
    Helpful post? (0)
    Zostaje resztka gazu w kolektorze, i dostaje przez chwilę dwa paliwa, spróbuj przed zgaszeniem ciepłego silnika przełączyć na benzynę , powinien się wtedy uruchomić bez bólu.
  • #3 06 Jul 2005 17:04
    firdy
    Level 21  
    Helpful post? (0)
    JA bym stawial na pompe paliwa sprawdz cisnienie.
  • #4 07 Jul 2005 09:53
    OKI
    Level 18  
    Topic author Helpful post? (0)
    To by tak mogło byc z tym cisnieniem, ponieważ przy zdjetym wężu powrotnym nic nie wraca.
    Jak zdjełem zasilanie to sikało jakoiś tak niemrawo.
    Wymienię dzisiaj filtr paliwa i zobaczę co sie poprawi.
  • #5 07 Jul 2005 12:32
    Slawek J
    Level 30  
    Helpful post? (0)
    Zmierz cisnienie w ukladzie zasilania paliwa bo moze pompka paliwa ma juz dosc.
    Pozdrawiam.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Dodam jeszcze ze tak sie dzieje z pompkami gdy auto zasilne jest gazem a w baku znajduja sie znikome ilosci paliwa.
  • #6 25 Jul 2005 18:19
    dedeks
    Level 15  
    Helpful post? (0)
    OKI wrote:
    Mam mały problem z uruchamianiem silnika.
    Mianowicie rozrusznik kręci i silnik też niby pali, ale po wyłączeniu rozrusznika nie może wejść na obroty.
    Jak się wciśnie pedał gazu podczas uruchamiania do oporu to z wielkimi problemami wchodzi na obroty i zaczyna pracować.
    Czas takiego uruchamiania to ok 15-20s kręcenia.
    Temperatura nie ma tu znaczenia.
    VAG nie wykazuje żadnych błędów.
    Czujnik temperatury sprawny i na wszelkie zaś podmieniony.
    Dodam że przy awaryjnym odpaleniu z LPG na ciepłym silniku zapala normalnie.
    Jakieś pomysły?


    A jak odpalisz na lpg i pojezdzisz troche, a pozniej (gdy silnik juz goracy) przelaczysz ma benzyne, to autko wtedy juz normalnie jezdzi, czy nadal "muli"?
  • #7 13 Nov 2005 00:46
    OKI
    Level 18  
    Topic author Helpful post? (0)
    Temat rozwiązany.
    Zapchany filtr paliwa, zbyt małe ciśnienie.
    Co ciekawe jak zapaliła to jeździła normalnie.
    Widocznie mieszanka była zasysana z powietrzem.
  Search 4 million + Products
Browse Products