Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Skoda Felicja 1,3 montaz centralki alarmu


Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Skoda Felicja 1,3 montaz centralki alarmu
Autor
Wiadomość
OKI
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 08 Kwi 2003
Posty: 344
Miasto: Warszawa

Post#1 Post autora tematu 06 Lip 2005 12:55   

Skoda Felicja 1,3


Mam mały problem z uruchamianiem silnika.
Mianowicie rozrusznik kręci i silnik też niby pali, ale po wyłączeniu rozrusznika nie może wejść na obroty.
Jak się wciśnie pedał gazu podczas uruchamiania do oporu to z wielkimi problemami wchodzi na obroty i zaczyna pracować.
Czas takiego uruchamiania to ok 15-20s kręcenia.
Temperatura nie ma tu znaczenia.
VAG nie wykazuje żadnych błędów.
Czujnik temperatury sprawny i na wszelkie zaś podmieniony.
Dodam że przy awaryjnym odpaleniu z LPG na ciepłym silniku zapala normalnie.
Jakieś pomysły?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 06 Lip 2005 12:55   





Powrót do góry
   
autoel
Poziom 19
Poziom 19


Dołączył: 01 Cze 2004
Posty: 726
Miasto: Sucha

Post#2 06 Lip 2005 13:27   

Re: Skoda Felicja 1,3


Zostaje resztka gazu w kolektorze, i dostaje przez chwilę dwa paliwa, spróbuj przed zgaszeniem ciepłego silnika przełączyć na benzynę , powinien się wtedy uruchomić bez bólu.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 06 Lip 2005 13:27   





Powrót do góry
   
firdy
Poziom 18
Poziom 18


Dołączył: 25 Gru 2002
Posty: 593
Miasto: OLKUSZ

Post#3 06 Lip 2005 17:04   

Skoda Felicja 1,3


JA bym stawial na pompe paliwa sprawdz cisnienie.
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 06 Lip 2005 17:04   





Powrót do góry
   
OKI
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 08 Kwi 2003
Posty: 344
Miasto: Warszawa

Post#4 Post autora tematu 07 Lip 2005 09:53   

Re: Skoda Felicja 1,3


To by tak mogło byc z tym cisnieniem, ponieważ przy zdjetym wężu powrotnym nic nie wraca.
Jak zdjełem zasilanie to sikało jakoiś tak niemrawo.
Wymienię dzisiaj filtr paliwa i zobaczę co sie poprawi.
Powrót do góry
   
Slawek J
Poziom 21
Poziom 21


Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1355

Post#5 07 Lip 2005 12:32   

Re: Skoda Felicja 1,3


Zmierz cisnienie w ukladzie zasilania paliwa bo moze pompka paliwa ma juz dosc.
Pozdrawiam.

Dodano po 2 [minuty]:

Dodam jeszcze ze tak sie dzieje z pompkami gdy auto zasilne jest gazem a w baku znajduja sie znikome ilosci paliwa.
Powrót do góry
   
dedeks
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 13 Paź 2003
Posty: 133
Miasto: W-wa

Post#6 25 Lip 2005 18:19   

Re: Skoda Felicja 1,3


OKI napisał:
Mam mały problem z uruchamianiem silnika.
Mianowicie rozrusznik kręci i silnik też niby pali, ale po wyłączeniu rozrusznika nie może wejść na obroty.
Jak się wciśnie pedał gazu podczas uruchamiania do oporu to z wielkimi problemami wchodzi na obroty i zaczyna pracować.
Czas takiego uruchamiania to ok 15-20s kręcenia.
Temperatura nie ma tu znaczenia.
VAG nie wykazuje żadnych błędów.
Czujnik temperatury sprawny i na wszelkie zaś podmieniony.
Dodam że przy awaryjnym odpaleniu z LPG na ciepłym silniku zapala normalnie.
Jakieś pomysły?


A jak odpalisz na lpg i pojezdzisz troche, a pozniej (gdy silnik juz goracy) przelaczysz ma benzyne, to autko wtedy juz normalnie jezdzi, czy nadal "muli"?
Powrót do góry
   
Google


Google Adsense


Post# 25 Lip 2005 18:19   





Powrót do góry
   
OKI
Poziom 16
Poziom 16


Dołączył: 08 Kwi 2003
Posty: 344
Miasto: Warszawa

Post#7 Post autora tematu 13 Lis 2005 00:46   

Re: Skoda Felicja 1,3


Temat rozwiązany.
Zapchany filtr paliwa, zbyt małe ciśnienie.
Co ciekawe jak zapaliła to jeździła normalnie.
Widocznie mieszanka była zasysana z powietrzem.
Powrót do góry
   
Napisz nowy temat  Temat zablokowany      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Skoda Felicja 1,3 montaz centralki alarmu
Strona 1 z 1



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.054 seconds

elektroda.pl temat RSS 

opony