Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tani telewizor wyłącznie do konsoli.

MJSAN 08 Wrz 2016 16:10 729 6
  • #1 08 Wrz 2016 16:10
    MJSAN
    Poziom 2  

Witam. Noszę się z zamiarem kupna TV, ale jako że nie znam się na sprzęcie NIC, to nie potrafię się na nic zdecydować. Znajomy polecił mi to forum twierdząc, że ogarnięci goście, którzy wiedzą co mówią mi pomogą ;) (o co niniejszym slicznie proszę)

Czytałem o input lagu (że ma być niski), o odświeżaniu (że nie ma znaczenia czy 50 czy 100 w przypadku konsoli), ale dalej nic nie wiem.

Priorytetem jest aby było tanio i aby grało się komfortowo (słowo klucz). Nie musi być mega wypas, ale niech będzie fajnie.
    Oto odpowiedzi na pytania:

1. Pomieszczenie ma 11m
    2. Odległość od ściany z telewizorem do kanapy to 3,5m
    3. Przed TV będą siedzieć max 2 osoby. Sporadycznie 4
    4. Siedzimy na wprost do ekranu
    5. Telewizor ma wisieć na ścianie
    6. Słońce wpada do pokoju od strony północno-zachodniej. Okno pod kątem 90 stopni do telewizora. W oknach rolety więc zawsze można zasłonić.
    7. Obecnie Konsola jest podpięta do Samsunga sprzed 4 lat - nie potrafię znaleźć jego numeru (sic!), ale był to TV kupiony za ok 2000 więc też bez szału. (--EDIT-- znalazłem model - Samsung LE40B550A5WXXH)
    8. TV nie musi posiadać NIC poza wejściem HDMI. Żądnych Smartów, 3D, czy innych bajerów. Będzie służył wyłącznie do konsoli
    9. Podłączę pod TV sygnał cyfrowy z kabla HDMI (PlayStation 4)
    10. Do TV będzie podpięta wyłącznie Konsola PS4
    11. Telewizor będzie pracował max 12h dziennie :), ale to w sporadycznych przypadkach. Z reguły 3-8h, często i gęsto będzie wyłączony przez kilka tygodni (bo praca zmusza mnie do podróżowania).