Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Trafic bład P2457 - Sprawność chłodnicy układu recyrkulacji spalin

gałgan1 27 Wrz 2016 10:01 876 15
  • #1 27 Wrz 2016 10:01
    gałgan1
    Poziom 14  

    Witam
    Problem jak w temacie sprawność chłodnicy układu recyrkulacji spalin poniżej wartości progowej , wcześniej był jeszcze błąd P2425 ale po skasowaniu powrócił tylko P2457 czy przyczyną może być zatkana chłodnica spalin?

  • #3 27 Wrz 2016 11:12
    gałgan1
    Poziom 14  

    Clipem będą inne błędy?

  • #5 13 Paź 2016 13:05
    gałgan1
    Poziom 14  

    Po podpięciu klipa:
    DF997 połączenie moduł sterujący - grzałki nurkowe
    DF1012
    DF1360 obwód sterowania pompy płynu chłodzacego EGR2 wartość poza limitem
    DF1359 obwód sterowania pompy płynu chłodzącego EGR1 wartość poza limitem
    czy to może wskazywać na zapchany EGR ?
    Na liczniku informacja- "sprawdź układ wydechowy "

  • #6 13 Paź 2016 20:14
    żałosna udręka
    Poziom 31  

    Sprawdź dodatkową pompkę płynu.

  • #7 13 Paź 2016 21:09
    gałgan1
    Poziom 14  

    a gdzie ją znajdę

    Dodano po 1 [minuty]:

    dodam jeszcze że płynu ubyło

    Dodano po 1 [minuty]:

    więc się zastanawiam czy chłodnicy spalin nie trafiło

  • #8 14 Paź 2016 18:14
    gałgan1
    Poziom 14  

    Faktycznie są dwie dodatkowe pompy płynu , ale obie sprawne

  • #9 14 Paź 2016 19:09
    żałosna udręka
    Poziom 31  

    Dwie na raz nie klękły, wiec sprawdź instalacje, wysteruj podzespół Clipem itp.

  • #10 14 Paź 2016 20:40
    gałgan1
    Poziom 14  

    wysterowane clipem i obie działają , błąd wskazuje na obwód sterowania pompy nie na samą pompę, czyli przekaźnik a skoro błąd jest na dwóch obiegach czyli najprawdopodobniej zasilanie przekaźników które jest pewnie wspólne dla obu , czy miałby ktoś schemat elektryczny ?

  • #11 14 Paź 2016 21:24
    żałosna udręka
    Poziom 31  

    Podczas pracy mają pełne 12v?

  • #12 14 Paź 2016 21:53
    gałgan1
    Poziom 14  

    tak mają pełne 12v , odczyt błedów wskazuje na obwód sterowania pompy poza zakresem ( nie bardzo wiem o co chodzi) i to na dwóch pompach ,błędy nie są stałe ale dosyć często się powtarzają ,

  • #13 14 Paź 2016 22:20
    żałosna udręka
    Poziom 31  

    gałgan1 napisał:
    błędy nie są stałe
    To trochę zmienia. Kiedy je wyrzuca? Moze zasilanie na nie przerywa, bo jest wspólne dla obu. Link Wystarczy wyczyścić EGR.

  • #14 14 Paź 2016 22:38
    gałgan1
    Poziom 14  

    Błąd wyrzuca kiedy chce , nie ma określonych stanów , ale chyba nie chodzi o same pompy a raczej o przekaźniki nimi sterujące bo odpiąłem jedną pompę i błąd nie wyskakuje ,muszę zlokalizować przekaźniki sterujące i sprawdzić co tam się dzieje

  • #15 14 Paź 2016 23:11
    T5
    Moderator Samochody

    żałosna udręka napisał:
    Link Wystarczy wyczyścić EGR.

  • #16 14 Paź 2016 23:28
    gałgan1
    Poziom 14  

    Wyczyścić EGR?

    Dodano po 10 [minuty]:

    A tak widziałem ten link , "Oczyścić EGR, a także przewód łączący do niego w jego 87K prawdopodobnie spowodowane czyste. " dziwne tłumaczenie

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme