Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przenośniki, transportery butelek

jasio994 15 Lis 2016 19:57 324 1
  • #1 15 Lis 2016 19:57
    jasio994
    Poziom 1  

Witam,
    Piszę pracę na temat transportu butelek (szklanych) i mam spory problem z tym a czasu coraz mniej. Chodzi mi głownie o napęd. Jak się dobiera silniki do przenośników modularnych, płytkowych, jak wyliczyć obciążenia, przekładnie wszelkie opory. Liczy się każda pomoc ponieważ troche jestem zielony w tym temacie.

• #2 15 Lis 2016 21:31
    Tommy82
    Poziom 39  

Bierzesz papiery ze szkoły i idziesz do najbliższej fabryki gdzie coś butelkują.
    Kiedyś jak kumple pisali prace o pewnym kombajnie górniczym z pewnej firmy dostali xera takiej ilości dokumentacji ze by taki w garaży pilnikami wyrzezali ;).
    Jak potrzebowałem do pracy przykład wdrożenia pewnego systemu to bez problemu dało się załtwić i wszystko co potrzebowałem załatwiłem za pierwszym strzałem.
    Są firmy które wprost deklarują wsparcie dla takich inicjatyw. Pierwsza z brzegu z mojej okolicy
    http://www.iwm-automation.de/index.php?id=20&L=2
    Jak na uczelni robiliśmy taki cykl wykładów o biznesowym ukierunkowaniu nauki to nawet IBM nam człowieka przysłał.