Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dodatkowa Gwarancja plus oraz uszkodzona matryca

romti 12 Gru 2016 21:57 1092 10
  • #1 12 Gru 2016 21:57
    romti
    Poziom 15  

    Witam, nowy telewizor samsung 40 cali po pierwszym podłączeniu okazała się uszkodzona matryca, czy ktoś ma doświadczenie jak załatwić to sprawę z wykorzystaniem gwarancji plus w ergo hestia, sporo czytałem ale jak wiadomo umowa ubezpieczenia ma pełno haczyków. Pomocy jak rozwiązać tą sprawę.

  • #2 12 Gru 2016 22:20
    nici
    Poziom 33  

    Może najlepiej odezwać się do ubezpieczyciela ?

  • #3 17 Gru 2016 02:55
    yes2mike
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Kiedyś miałem u nich ubezpieczony telefon i nie przypominam sobie żeby robili problemy.

  • #4 17 Gru 2016 11:29
    servgsm
    Poziom 23  

    Kiedyś siostrze brałem laptopa z taką gwarancją, urwał się tam zawias od matrycy.
    Z naprawą nie było problemów.
    Haczykiem w naszym przypadku okazał się fakt, że z takiej gwarancji można skorzystać tylko JEDEN raz.

    Szczęście w nieszczęściu było takie, że zawias urwał się ok. miesiąca przed wygaśnięciem ów gwarancji :D

  • #5 17 Gru 2016 14:48
    Madrik
    Moderator Robotyka

    romti napisał:
    Witam, nowy telewizor samsung 40 cali po pierwszym podłączeniu okazała się uszkodzona matryca, czy ktoś ma doświadczenie jak załatwić to sprawę z wykorzystaniem gwarancji plus w ergo hestia, sporo czytałem ale jak wiadomo umowa ubezpieczenia ma pełno haczyków. Pomocy jak rozwiązać tą sprawę.


    W tym wypadku to raczej wymiana lub zwrot z tytułu niezgodności towaru z umową. To dużo lepsze wyjście dla klienta niż naprawa gwarancyjna.
    Ubezpieczenie zdaje się nie obejmuje wad fabrycznych. Ale to już trzeba się wczytać w OWU.

  • #6 23 Gru 2016 18:40
    romti
    Poziom 15  

    Madrik napisał:
    W tym wypadku to raczej wymiana lub zwrot z tytułu niezgodności towaru z umową. To dużo lepsze wyjście dla klienta niż naprawa gwarancyjna.
    Ubezpieczenie zdaje się nie obejmuje wad fabrycznych. Ale to już trzeba się wczytać w OWU.


    Zgadza się, ubezpieczenie nie obejmuję wad fabrycznych oraz uszkodzeń z winy kupującego, czyli nie przejdzie historia typu telewizor wypadł z rąk itp.
    Sklepy naciągają na ubezpieczenie tego typu dla zysku i nie informują o szczegółach umowy której prawie nikt nie czyta że musi to być nieszczęśliwy wypadek nie z winy kupującego aby dostać odszkodowanie.
    Telewizor wrócił do sklepu z tytułu niezgodności towaru z umową, poczekamy na odpowiedz, jak nic z tego nie wyjdzie zostanie tylko zgłoszenie się do ubezpieczyciela, bo sklep możę nie przyjmie uszkodzonej mechanicznie matrycy, mimo tego że podejrzewam iż uszkodzenie to nastąpiło podczas pakowanie tv i masywnej stopki do kartonu, widać to po obtarciach na foli wokół plastikowej ramki matrycy.

  • #7 06 Sty 2017 07:07
    yes2mike
    VIP Zasłużony dla elektroda

    U mnie telefon przeszedł, a prawda była taka, że "niechcący" niefortunnie odbił się od kaloryfera.
    Oczywiście nie chciałem go popsuć, ale wyprowadził mnie z równowagi.

  • #8 06 Sty 2017 09:55
    romti
    Poziom 15  

    Telewizor został wymieniony w sklepie na nowy,

    yes2mike napisał:
    niechcący" niefortunnie odbił się od kaloryfera.
    Oczywiście nie chciałem go popsuć, ale wyprowadził mnie z równowagi.

    Jak przedstawiłeś historie ubezpieczycielowi ?

  • #9 06 Sty 2017 10:45
    yes2mike
    VIP Zasłużony dla elektroda

    No właśnie... Telefon to coś ciut innego. Powiedziałem, że wpadł na mnie jakiś pijaczek w autobusie i szkodę zauważyłem dopiero po wyjściu.
    Z telewizorem to nie przejdzie.

    Możesz powiedzieć że TV stał w pudełku i kot jak to kot - ciekawskie zwierze - wskoczył na karton i go niefortunnie przewrócił. Ewentualnie przeciąg.
    Cokolwiek co wygląda na zdarzenie losowe. Mi hestia nie robiła ŻADNYCH problemów.
    To nowy telewizor a raczej nie kupuje sie po to, żeby od razu zgłaszać szkodę. Po prostu dowiedz się, bo sklepy są cwane i po maksymalnym możliwym czasie mogą Cię spławić.

  • #10 06 Sty 2017 11:44
    JakubST
    Poziom 9  

    Z ciekawości - jak wyglądało uszkodzenie matrycy? Nie było tego widać bez podłączania?

  • #11 08 Sty 2017 22:13
    DecoDominik
    Poziom 14  

    W zasadzie rozszerzona gwarancja jest tak obwarowana że...
    Generuje tylko zysk dla sklepu za pośrednictwo.

    Jak ktoś będzie chciał kupić rozszerzoną gwarancję. To trzeba się najpierw zapytać czy daje jakieś lepsze warunki niż przepisy o ochronie praw konsumenta.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme