Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Aparat rtg- zmiana 380V na 220V.

Sagittarius1978 28 Gru 2016 20:25
  • #1 28 Gru 2016 20:25
    Sagittarius1978
    Poziom 2  

Witam Was.

To mój pierwszy post na tej stronie, więc proszę o wyrozumiałość.

Z zawodu jestem lekarzem weterynarii. Nie mam pojęcia o tematyce poruszanej na tym forum. Mam nadzieję, że rzucicie trochę światła na mój problem, a może nawet pomożecie mi go rozwiązać. Jestem w posiadaniu dobrej jakości aparatu RTG. Problem w tym, że działa on na 380V. Czy można w jakiś sposób przerobić go na 220V. Przenoszę swoją działalność w inne miejsce, a tam niestety nie ma "siły". Jak pomyślę o drodze przez mękę jaką trzeba przejść, aby doprowadzić 380V do lokalu... Jakich informacji mam dostarczyć, aby rozwiązać mój problem?

Pozdrawiam

• #3 28 Gru 2016 21:08
    noplis
    Poziom 19  

Xantix napisał:

Można by użyć urządzenia zwanego falownikiem - ono mogłoby dokonać czegoś takiego.

Z 1 x 230VAC na 3 x 400VAC ?

• #4 28 Gru 2016 22:55
    fortronik
    Admin Sprzętu Medycznego

Xantix napisał:
    Sagittarius1978 napisał:
    Problem w tym, że działa on na 380V. Czy można w jakiś sposób przerobić go na 220V.

Można by użyć urządzenia zwanego falownikiem - ono mogłoby dokonać czegoś takiego. Jednak cena takiego urządzenia może być dość znaczna...

Kolego Ty chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. Nawet jakby istniał taki falownik to mocy z powietrza nie uzyska. Tym bardziej że nawet nie wiesz jaki to aparat i jaką moc potrzebuje do ekspozycji.

Proszę podać producenta i model aparatu, to umożliwi może rozwiązanie problemu. Są aparaty które mogą być zasilane z jednej fazy (CPI, EMD), ale i tak przydział mocy potrzebny w granicach 60 [kW]

• #5 29 Gru 2016 11:00
    Sagittarius1978
    Poziom 2