Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

składanie kolumn od podstaw

wkolej 02 Sty 2017 18:17 510 9
  • #1 02 Sty 2017 18:17
    wkolej
    Poziom 2  

Witam.
    ostatnio znalazłem na strychu 2 kolumny mojego ojca. Chciałbym je odbudować i unowocześnić a właściwie doprowadzić do stanu użyteczności. Skrzynie te zostały wybebeszone nic w nich praktycznie nie pozostało. Na jednej skrzyni znalazłem logo CrossWood aczkolwiek nie byłem w stanie wygoglować takich kolumn. Wymiary kolumny to 298x320x1060mm. Kolumna ta posiada 4 otwory głośnikowe, wnioskując po wymiarach:
    -syczek 82mm średnicy,
    -średnio tonowy 82mm,
    -2 głośniki basowe 234mm.
    Nie znam się na budowie kolumn głośnikowych i nie wiem "co z czym się je", jakie głośniki , przetwornice, itd. Ponadto chciałbym nie zmieniać wyglądu tej skrzyni tak by w jak najmniejszym stopniu odbiegała od oryginału. W domu posiadam wzmacniacz Yamaha AX-470 pod którym by ewentualnie grały. Jestem w stanie przeznaczyć do 600 zł na ten prezent

Z góry dziękuje za pomoc

• #2 02 Sty 2017 18:22
    mariuszp19
    Poziom 29  

Jeżeli, jak piszesz nie znasz się na budowie kolumn, to odpuść sobie. Łatwiej jest zaprojektować obudowę i zwrotnicę pod konkretne już głośniki, niż odwrotnie, chociaż to też nie jest proste.

• #3 02 Sty 2017 18:44
    wkolej
    Poziom 2  

spróbować jednak warto. Nawet jak nie wyjdzie to jakaś umiejętność pozostanie

• #4 02 Sty 2017 18:58
    osiniak75
    Poziom 26  

Jeśli masz 600 zł na dwie kolumny to nawet porządnych głośników nie kupisz, nie mówiąc o zwrotnicach. Budowa zestawów głośnikowych to nie jest tania zabawa.

• #5 02 Sty 2017 19:06
    chisel
    Poziom 23