Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy da się miksować kawałek puszczony z lapka

kacper1325 05 Sty 2017 21:24 1440 10
  • #1 05 Sty 2017 21:24
    kacper1325
    Poziom 4  

Cześć siemanko ;)
    Jestem początkujący i chciałbym zakupić kontroler bądź mikser+2 playery. Myślałem nad Numarkiem Mixtrackiem Pro II lub zestawem 2x Pioneer CDJ 200 & Reloop Rmx 30. I tu się pojawiają pytania. Na czym lepiej się uczyć. Miałem kiedyś mixtracka pro zwykłego i no d**y nie urywał i się go kiedyś tam sprzedało,podstawy się na pewno pamięta :D . Drugie pytanie,zakładając że kupiłbym playery, czy jest szansa podpiąć mikser do komputera i przykladowo w serato DJu puścić kawałek i działać na kawałku z kompa na mikserze,da się takowe rzeczy robić czy tylko na kawałkach z płyt się da? :)
    W sprawach playerów jestem zielony dlatego chciałbym prosić o wyjaśnienie co i jak :)

• Pomocny post
    #2 05 Sty 2017 21:45
    BartoSZszSZ
    Poziom 7  

Podpowiem Ci tyle, że lepiej kupić dwa playery i mikser ponieważ jest możliwość rozbudowy tego zestawu a z kontrolerem nic nie zrobisz - jak będziesz chciał coś lepszego to musisz go sprzedać i kupić bardziej rozbudowany. Poza tym zobacz na profesjonalnych dj'ów (wiem że jesteś początkujący) oni grają tylko na co najmniej dwóch playerach i mikserze więc warto uczyć się od razu na takim sprzęcie.

• #3 05 Sty 2017 21:47
    kacper1325
    Poziom 4  

BartoSZszSZ napisał: