Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pytanie o płatność przez PayU.

Quer 06 Sty 2017 11:52 615 15
  • #1 06 Sty 2017 11:52
    Quer
    Poziom 12  

    Kupiłem pewien przedmiot i wybrałem płatność przez PayU, następnie założyłem konto(dodałem kartę płatniczą), ale coś poszło nie tak, miałem wpisać nazwisko panieńskie matki, ale system nie chciał go przyjąć. Próbowałem kilka razy, ale się nie udało. Wyskoczyła informacja, że "Twoja karta jest zablokowana w usłudze 3DSecure. Aby odblokować kartę w usłudze skontaktuj się ze swoim Bankiem." Postanowiłem więc, że zapłacę przy odbiorze, ale w statusie na allegro są dwie transakcje anulowane a na stronie payu, jedna jest rozpoczęta a druga anulowana. Której stronie ufać, allegro czy payu i czy po czasie pieniądze zostaną przekazane sprzedającemu czy na stronie payu zmieni się status na anulowana?

  • #3 06 Sty 2017 17:54
    Quer
    Poziom 12  

    Zmieniłem sposób na przesyłkę kurierską pobraniową (prawie zawsze tak płacę, ale tym razem spróbowałem zapłacić przez PayU. Coś nie zadziałało). Sprzedawca miał tylko jeden przedmiot na sprzedaż. Myślę, że w razie czego mnie nie oszuka, ale chciałbym wiedzieć na przyszłość jak zaradzić podobnym błędom.

  • #4 06 Sty 2017 19:44
    Erbit
    Poziom 22  

    Quer napisał:
    ... chciałbym wiedzieć na przyszłość jak zaradzić podobnym błędom.


    Zazwyczaj wystarczy uważnie czytać nim się coś kliknie. Nie licz na to, że szklana kula powie co źle zrobiłeś.

  • #5 06 Sty 2017 20:15
    Quer
    Poziom 12  

    Erbit napisał:
    Quer napisał:
    ... chciałbym wiedzieć na przyszłość jak zaradzić podobnym błędom.


    Zazwyczaj wystarczy uważnie czytać nim się coś kliknie. Nie licz na to, że szklana kula powie co źle zrobiłeś.

    Wszystko opisałem, jęlśi nie masz nic do powiedzenia to się nie wypowiadaj, jeśli jednak są jakieś niejaśniści to się chętnie wypowiem

  • #6 07 Sty 2017 14:35
    Quer
    Poziom 12  

    daro31ie napisał:
    Kolego zaloguj się i anuluj ta kolejna.
    Następne zmień na płatność przy odbierze.


    Tylko, że nie ma możliwości anulowania. Nie wiedzę żadnego przycisku "anuluj transakcję" czy czegoś podobnego. Możesz mi napisać, mniej- więcej, w którym miejscu powinien być ten przycisk?

    Pytanie o płatność przez PayU. Pytanie o płatność przez PayU.

    Po lewej stronie screen z allegro, a po prawej ze strony payu.

  • #7 07 Sty 2017 17:18
    daro31ie
    Poziom 25  

    Quer napisał:
    daro31ie napisał:
    Kolego zaloguj się i anuluj ta kolejna.
    Następne zmień na płatność przy odbierze.


    Tylko, że nie ma możliwości anulowania. Nie wiedzę żadnego przycisku "anuluj transakcję" czy czegoś podobnego. Możesz mi napisać, mniej- więcej, w którym miejscu powinien być ten przycisk?

    Pytanie o płatność przez PayU. Pytanie o płatność przez PayU.

    Po lewej stronie screen z allegro, a po prawej ze strony payu.


    Po lewej stronie kliknij w numer pod- płatność.
    Następnie pojawi się nowa strona z możliwością płatności ponownej, dopłaty itd.

  • #8 07 Sty 2017 17:50
    Quer
    Poziom 12  

    Tam jest tak jak chcę, transakcja anulowana(jedna i druga). Natomiast na stronie payu jedna ma status "rozpoczęta" i tam chciałbym żeby też był status "anulowana", bo zmieniłem sposób dostawy na przesyłkę kurierską pobraniową i nie chcę dwa razy za jeden przedmiot płacić.

  • #9 07 Sty 2017 18:20
    Erbit
    Poziom 22  

    Quer napisał:
    ... i nie chcę dwa razy za jeden przedmiot płacić.


    To nie płać dwa razy - kto Ciebie zmusza ?

  • #10 07 Sty 2017 18:32
    Quer
    Poziom 12  

    Ale jeśli pieniądze dojdą do sprzedawcy a ten powie, że nie doszły a paczkę wyśle za pobraniem to zapłacę dwa razy. Czy tego chcę czy nie.

  • #11 07 Sty 2017 19:10
    Erbit
    Poziom 22  

    Quer napisał:
    Ale jeśli pieniądze dojdą do sprzedawcy....


    Czy zapłaciłeś za ten towar przez PayU ? Zeszły Tobie środki z konta ? ? ?

  • #12 07 Sty 2017 19:14
    Quer
    Poziom 12  

    Narazie nie doszły, ale status na stronie payu jest oznaczony jako rozpoczęty, a mój bank nie robi przelewów w weekendy, być może w poniedziałek od rana pieniądze zostaną przelane do sprzedawcy, więc chciałbym na stronie payu anulować tę transakcję.

  • #13 07 Sty 2017 19:28
    goldi74
    Poziom 43  

    PayU do działania wykorzystuje przelewy wewnątrz bankowe, a te wykonywane są zawsze bez względu na porę dnia czy dzień tygodnia w chyba wszystkich bankach. Jeżeli na Allegro masz transakcje anulowane to nie masz się czym martwić, w PayU prędzej czy później też się pojawi taki status.

  • #14 07 Sty 2017 19:54
    Erbit
    Poziom 22  

    Quer napisał:
    Narazie nie doszły, ale status na stronie payu jest oznaczony jako rozpoczęty, a mój bank nie robi przelewów w weekendy, być może w poniedziałek od rana pieniądze zostaną przelane do sprzedawcy, więc chciałbym na stronie payu anulować tę transakcję.


    Co za banialuki wypisujesz.

    Płacąc przez PayU musisz zalogować się do swojego banku i zlecić przelew. Zrobiłeś to ? Zeszły Tobie środki z konta (po raz drugi o to pytam!) ? Pewno nie i dlatego wisi transakcja w PayU jako rozpoczęta i nie dokończona.

  • #15 08 Sty 2017 12:54
    Quer
    Poziom 12  

    Musisz z takim jadem się wypowiadać? Wszystko wiesz i nigdy błędów nie popełniasz?


    Cytat:
    Procedura nie jest skomplikowana i zamyka się w trzech krokach.

    1. Podczas regulowania należności w e-sklepie wybierz kartę jako metodę płatności.
    2. Uzupełnij dane karty wpisując je w przeznaczonym do tego formularzu.Wpisz numer karty oraz jej datę ważności. Najczęściej bank prosi o podanie kodu CVV2/CVC2. To ostatnie trzy cyfry, które znajdują się na odwrocie karty przy pasku podpisu. Więcej o numerze CVV2/CVC2 znajdziesz tutaj.
    3. Zatwierdź transakcję i czekaj na odpowiedź centrum rozliczeniowego.


    I potem miałem wprowadzić nazwisko panieńskie matki, datę ważności karty i hasło tymczasowe, ale tego hasła nigdzie nie było, ani w smsie nie (system nie wołał o numer to nie miał gdzie wysłać), ani na maila, ani nie było kodu captcha do wpisania, więc pomyślałem, że w następnym kroku będzie jakieś pole do ponownego wpisania hasła, ale po kilku próbach wyskoczył komunikat, że "Twoja karta jest zablokowana w usłudze 3DSecure. Aby odblokować kartę w usłudze skontaktuj się ze swoim Bankiem." I wtedy ta pierwsza transakcja została oznaczona jako anulowana, a druga tylko na allegro jest anulowana a w payu jako rozpoczęta.


    Erbit napisał:
    Quer napisał:
    Ale jeśli pieniądze dojdą do sprzedawcy....


    Czy zapłaciłeś za ten towar przez PayU ? Zeszły Tobie środki z konta ? ? ?

    Erbit napisał:
    Quer napisał:
    Narazie nie doszły, ale status na stronie payu jest oznaczony jako rozpoczęty, a mój bank nie robi przelewów w weekendy, być może w poniedziałek od rana pieniądze zostaną przelane do sprzedawcy, więc chciałbym na stronie payu anulować tę transakcję.


    Co za banialuki wypisujesz.

    Płacąc przez PayU musisz zalogować się do swojego banku i zlecić przelew. Zrobiłeś to ? Zeszły Tobie środki z konta (po raz drugi o to pytam!) ? Pewno nie i dlatego wisi transakcja w PayU jako rozpoczęta i nie dokończona.

    Już odpowiedziałem, że nie doszły, a jeśli nie doszły, znaczy są na moim koncie.

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME