Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nagłośnienie sali 35m x 40m

d2mac 08 Sty 2017 21:33 2133 7
  • #1 08 Sty 2017 21:33
    d2mac
    Poziom 9  

Witam

Jako , że nie mam doświadczenia w nagłośnieniach zadaję pytanie jaki wybrać sprzęt do nagłośnienia sali o wymiarach jak w temacie.

W każdym rogu sali wyprowadzony jest przewód głośnikowy 2 x 2,5 na wysokości 2,5 m.Inwestor chce aby kolumny były zamontowane na tej wysokości na uchwytach ściennych.Jest to sala taneczna na której będą odbywały się głównie imprezy okolicznościowe typu 18-tki itp.

Potrzebuję sprzętu z dwoma ,trzema wejściami mikrofonowymi i dwoma ,trzema , liniowymi..Ze względu na prostotę obsługi myślałem o power-mikserze z usb i bt. do odtwarzania muzyki.

Zastanawiam się na power-mikserem Peavey PVI 6500 (ze względu na bluetooth) 2 x200w przy 4 ohm oraz kolumnach ldm GVP-312F/8ohm połączonych po 2szt równolegle na kanał.

Czy to jest dobre rozwiązanie i nagłośni odpowiednio taką salę?

Pozdrawiam

• #2 09 Sty 2017 10:46
    adambyw
    Moderator Akustyka

Jak wysoka jest sala?
    W mojej ocenie zbyt mało zbyt słabych źródeł dźwięku na tak dużą salę. Będzie niezbyt głośno, dodatkowo przy większej wysokości sufitu będzie duży czas pogłosu który będzie sprawiał że dźwięk będzie nieczytelny. Przez co dźwięk będzie męczył i będzie bardziej odbierany jako hałas.
    Myślę że 4 kolumny to absolutne minimum a 6-8 było by optymalnie.

• #3 09 Sty 2017 12:26
    DjMapet
    Poziom 42  

Zastosowanie czterech GVP-312F/8 om jeszcze by można zaakceptować, ale zasilanie ich wzmacniaczem o mocy 2x200W/4 om, to niedobry pomysł.