Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Moduł dźwiękowy do zabawki

asiaskubisz 10 Sty 2017 20:07
  • #1 10 Sty 2017 20:07
    asiaskubisz
    Poziom 2  

Szukam osoby / producenta, który pomoże mi zaprojektować moduł dźwiękowy do zabawki. Specyfikacje są do ustalenia (długość odtwarzania dźwięku / kontrola głośności / możliwość zmieniania melodii etc). Zależy mi na mechanizmie łatwym w obsłudze a jednocześni posiadającym kilka funkcji które są pożądane przez użytkownika. Czy jesteście mi w stanie poradzić gdzie mogłabym się zwrócić?

• #3 10 Sty 2017 22:19
    asiaskubisz
    Poziom 2  

Dziękuję za szybką odpowiedź. Jestem laikiem i nie wiem jak bym mogła to robić we własnym zakresie. Możesz wytłumaczyć?
    Potrzebuję mechanizmu już z plastikową obudową. Musi też spełniać konkretne wymogi, tzn włączanie melodii i wyłączaniem jednym sekundowym przyciskiem, zmiana melodii poprzez szybkie dwukrotne naciśnięcie, zmienianie głośności poprzez naciśnięcie i przytrzymanie.

• #5 15 Sty 2017 21:33
    marekhab
    Poziom 30  

asiaskubisz napisał:
    Potrzebuję mechanizmu już z plastikową obudową. Musi też spełniać konkretne wymogi, tzn włączanie melodii i wyłączaniem jednym sekundowym przyciskiem, zmiana melodii poprzez szybkie dwukrotne naciśnięcie, zmienianie głośności poprzez naciśnięcie i przytrzymanie.

Jest to możliwe, używając mikroprocesor.
    Jednak po co do tak prostego układu dorabiać dodatkowe sterowanie które nie dość że skomplikuje bardziej układ to jeszcze trzeba będzie napisać program który to obsłuży.

• #6 19 Sty 2017 01:14
    c_04
    Poziom 21  

Witam

http://elm-chan.org/works/sd20p/report.html