Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ile czasu Wam dzialała karta graficzna ,,średniej" półki do PC?

Zenon407 11 Sty 2017 13:16 471 17
  • #1 11 Sty 2017 13:16
    Zenon407
    Poziom 14  

Gram w gry od połowy lat 90 tych i ŻADNA karta nie wytrzymala mi wiecej niz 3 lata.
    Nie sa to małe piedziadze i wszystko w kompie dziala oprócz karty graficznej.
    Jakie sa wasze odczucia i dlaczego sie tak dzieje?

• #2 11 Sty 2017 13:25
    kokapetyl
    Poziom 42  

Zenon407 napisał:
    Jakie sa wasze odczucia

Mieszane :D .
    Czego oczekujesz skoro nie wiemy o czym mowa, jaka jest konfiguracja sprzętu, z zasilaczem włącznie. Karta pracuje na fabrycznych ustawieniach, czy ją podkręcasz ?
    Jakie są temperatury karty, podczas stresu oczywiście ?

• #3 11 Sty 2017 15:17
    Zenon407
    Poziom 14  

Tu raczej chodzi o czas pracy takiej karty-bez podkręcania.
    Zasilacze,pamieci,płyty głowne - markowe.
    To chodzi nawet 10 lat oprócz karty graficznej.
    Kulki bezołowiowie na którym sa stawiane procki graficzne?
    Czy jak robi sie rebaling procka graficznego to stawia sie na kulkach ołowiowych?
    Jezeli tak to karta powinna smigac dłuzej?

• #4 11 Sty 2017 18:49
    rzymo
    Poziom 27  

Karty, z których korzystam, najczęściej idą potem do komputerów rodziny lub znajomych i dalej normalnie działają. Latami.

Może wybierasz same mocno grzejące się modele, które same z siebie mają mniejsze szanse na przeżycie wielu lat w dobrym stanie?

• #5 11 Sty 2017 19:03
    Kasek21
    Poziom 43  

Model karty, chłodzenie, zasilanie, warunki termiczne w obudowie itp., itd.!

Tak jak wyżej jest sporo kart, które teraz mają po dobrych kilka/kilkanaście lat i do tej pory działają.