Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 18 Lip 2005 21:04
    marniu
    Poziom 25  

    Witam jak w temacie interesuje mnie czy do głośnika Tonsil GDN 20/xx dostane gdzieś 2 sztuki takich pierścieńi jak są przy Altusach ! lub jakies inne i czy wogóle istaniały w takim rozmiarze ? może ktos ma kupię 2 sztuki w nienagannym stanie

    pozdrawiam marniu

  • #3 21 Lip 2005 21:59
    marniu
    Poziom 25  

    Witam czy naprawde nikt nic nie wie w tym temacie !

    pozdrawiam marniu

  • #4 22 Lip 2005 20:56
    UKey
    Poziom 14  

    Witam mam na stanie 4 sztuki (chyba)takich obreczy na glosniki 20cm o jakie Ci chodzi ze starych tonsilowskich zestawow gl( nie wiem jaki model ale byly zamkniete, dwudrozne, 20cm + kopulka, z takim przelacznikiem +/- na przodzie)

  • #5 22 Lip 2005 23:50
    marniu
    Poziom 25  

    Witam dzięki za zainteresowanie , mam pytanie a zarazem prośbe czy mogłbys zrobic tego fotki i podesłać albo zamieścić tu , chciałbym zobaczyc czy to są te co poszukuje ,

    pozdrawiam marniu

  • Pomocny post
    #6 23 Lip 2005 00:21
    djbolo
    Poziom 31  

    Ja mam takie pierscienie w kolumnach:

    Ozdobne pierścienie aluminiowe do głosników tonsil

    Kolumna Tonsil Zg-60-8-60.

  • #7 23 Lip 2005 00:54
    marniu
    Poziom 25  

    Witam djBolo dokładnie takich poszukuje , czy chcesz je sprzedać i ewentualnie za jaką kwotę ?

    pozdrawiam marniu

  • #8 23 Lip 2005 00:58
    djbolo
    Poziom 31  

    :arrow: marniu - niestety mam je w kolumnach i tam pozostana... Szkoda, ze nie mieszkasz gdzies blizej, u nas w Poznaniu jest jeden dobry sklep z glosnikami i akcesoriami Tonsila. Moglbys sie zorientowac, czy w tych punktach maja takie pierscienie:

    :arrow:

    http://www.tonsil.com.pl/service/mazo.htm

  • #9 23 Lip 2005 01:03
    marniu
    Poziom 25  

    * djbolo szkoda ze nie chcesz ich sprzedac , ale dzięki za info

    pozdrawiam marniu

  • #10 23 Lip 2005 14:06
    UKey
    Poziom 14  

    Ale to maja byc na glosniki 20cm :> bo tylko takie mam - musze wiedziec zanim pojde po to do piwnicy i przyniose zeby fotki porobic - nie chce zeby mi jakies pudlo na glowe polecialo :)

  • #11 23 Lip 2005 16:28
    djbolo
    Poziom 31  

    UKey napisał:
    Ale to maja byc na glosniki 20cm :> bo tylko takie mam - musze wiedziec zanim pojde po to do piwnicy i przyniose zeby fotki porobic - nie chce zeby mi jakies pudlo na glowe polecialo :)

    W kolumnie, ktora zamiescilem siedzi glosnik 20cm - to nie jest zaden Altus! :)

  • #12 23 Lip 2005 18:09
    marniu
    Poziom 25  

    djbolo ja wiem ze to nie altus tylko napisalem przykładowo ze takie jak tam sa potrzebuje , rozumiem ze w twoich dynamic speaker sa własnie gdn20/xx i takie własnie pierścienie chce zakupic !

    UKey keśli takie masz jak djbolo w kolumnach to chętnie je kupie , jeśli to sa inne te grube stare to tych niechce !

    pozdrawiam marniu

  • #13 06 Lis 2009 22:50
    ziomek gokart
    Poziom 9  

    Witam poszukuje pierścieni od kolumn ZG 30 C114. Chodzi mi o te na głośniki wysoko tonowe.

  • #14 07 Lis 2009 13:34
    Dani66
    Poziom 30  

    Jeśli pierścieni (jakichkolwiek) nie można dostać, bo ich nie produkują lub są trudnodstępne to można je wykonać (będąc w posiadaniu odpowiednich narzędzi i maszyn) lub zlecić to np. tokarzowi.
    Widziałem taką konstrukcję (jakieś 5 lat temu), że pierścienie były wokół otworów BR i były wykonane u tokarza.
    Pozdrawiam

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty