Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik Conceptronic Mobilny Bluetooth 2.1 - ładowanie

Yuuki200 03 Mar 2017 19:31 366 2
  • #1 03 Mar 2017 19:31
    Yuuki200
    Poziom 2  

Witam. Zakupiłem Głośnik Conceptronic Mobilny Bluetooth 2.1 Z Subwooferem Action Speaker Czarny
    Linku nie moge w pełni podać, gdyż mam za mało punktów na forum, za pewne Warna dostane, ale macie:
    Odnośnik gimbu.eu/glosnik-conceptronic-mobilny-bluetooth-2-1-z-subwooferem-action-speakter-czarny
    W zestawie dostalem 2 kable:
    - aux to aux
    - USB do okrągłego 5.0 V (jak w zasilaczach)
    Teraz moje pytanie, generalnie chodzi o to, ze podlaczylem te USB do gniazda 5.0 V = 2.0 A
    Nie znam się na elektronice, ale czy te gniazdo nie jest za słabe?
    W instrukcji jest napisane:

Cytat:
    w specyfikacji..... wkład: 3.7V 1000mA (mA rozumiem, ze to pojemność akumulatora, ale te V'ty?)
    Szybkie ładowanie: Ładowanie w stanie wyłączenia zasilania. W celu rozpoczęcia ładowania, włóż jeden koniec dostarczonego kabla USB ładowania do portu prądu stałego urządzeń Bluetooth, a drugi do portu USB komputera PC lub ładowarki USB. Po naładowaniu, zostanie wyłączony czerwony wskaźnik lampy.

No więc wsadziłem okrągłe wejscie do portu 5.0 V w głosniku a usb zaś do tego gniazda co wyzej opisałem
    I pod gniazdko, lampka sie nie zapaliła o.O
    Jakieś propozycje co mogę zrobić ? Nie mam PC wiec ta opcja odpada :/

Proszę o w miarę szybką odpowiedź ! :)

• #2 03 Mar 2017 19:38
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Yuuki200 napisał:
    wkład: 3.7V 1000mA (mA rozumiem, ze to pojemność akumulatora, ale te V'ty?)