Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C355 - Wymiana wałka głównego skrzyni biegów.

sigwa18 18 Mar 2017 17:42 963 7
  • #1 18 Mar 2017 17:42
    sigwa18
    Poziom 27  

    Czy da się wyjąc/wymienić wale główny skrzyni biegów w c355/360 od strony sprzęgła bez odkręcania skrzyni od tylnego mostu. Ktoś zrobił miksa i założył stary wałek sprzęgłowy (na łożyska igiełkowe) z wałkiem głównym skrzyni "z grzybkiem" pod gołe wałeczki. Niestety sama wymiana wałka sprzęgła nie rozwiązuje sprawy bo grzybek jest mocno zbity i ranty pod wałeczki są trochę małe.

  • #3 19 Mar 2017 11:01
    sigwa18
    Poziom 27  

    Tak też myślałem dzięki za odpowiedź.

  • #4 19 Mar 2017 23:45
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Po wyjęciu mechanizmu różnicowego da radę wyciągnąć sam górny wałek. Robiłem tak kilka razy.

  • #5 20 Mar 2017 22:04
    sigwa18
    Poziom 27  

    Czyli nie muszę oddzielać mostu od skrzyni tylko zdemontować siedzenie i przez górna pokrywę zdemontuje i założę nowy?

  • #6 20 Mar 2017 22:53
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Tak, ściągasz zwolnice wywalasz mechanizm różnicowy wałek atakujący, koło redaktora, ściągasz seger z górnego wałka od strony skrzyni i próbujesz go wybić.

  • #7 21 Mar 2017 22:09
    bearq
    Poziom 34  

    Mniej roboty jest z rozpołowieniem go pomiędzy skrzynią a tylnym mostem, niż teraz bebeszyć cały tylny most. Jedyny plus to tylko fakt że można zajrzeć do hamulcy i ewentualnie je uszczelnić.

  • #8 28 Mar 2017 21:17
    sigwa18
    Poziom 27  

    Jednak faktycznie skórka za wyprawkę i lepiej mi rozjechać na połączeniu most skrzynia niż demontować obie zwolnice i mechanizm różnicowy. Tym bardziej że mam wózek do rozjeżdżania.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme