Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Włącznik światła OSPEL 1301 325 - podłączenie kabli z puszki do wyłącznika

Krustof 19 Mar 2017 20:02 390 7
  • #1 19 Mar 2017 20:02
    Krustof
    Poziom 2  

Witam serdecznie, nie mam pojecia jak podłączyć Włącznik światła w kuchni - żyrandol i kinkiet. W puszcce mam 3 brązowe kable (Z, O, K) do podłączenia a gniazdko ma 2 wyłączniki- jestem całkowicie zielony w tych sprawach i proszę o jak najprostsze porady.

• Pomocny post
    #2 19 Mar 2017 20:11
    karolq
    Poziom 21  

Przewód oznaczony Z ( pewnie zasilanie) na zacisk dolny lewy obok napisu CE, a pozostałe przewody według uznania w zależności co ma być którym klawiszem zapalane. Do podłączenia będą zaciski dolny prawy(przewód O) i górny lewy(przewód K). Wyłącz zasilanie podczas montażu.

• #3 19 Mar 2017 20:24
    Krustof
    Poziom 2  

karolq napisał:
    Przewód oznaczony Z ( pewnie zasilanie) na zacisk dolny lewy obok napisu CE, a pozostałe przewody według uznania w zależności co ma być którym klawiszem zapalane. Do podłączenia będą zaciski dolny prawy(przewód O) i górny lewy(przewód K). Wyłącz zasilanie podczas montażu.

Ale w kazdy ten kanal ma po dwa wejścia- obojętnie ktore wybiorę? Czy po prostu dolny lewy obok CE to bedzie ten na samym rogu?

Załączam zdjęcie i dodam ze tak mi nie działa

• Pomocny post
    #4 19 Mar 2017 20:41
    karolq
    Poziom 21  

Obojętne który wejście wybierzesz byle było w obrębie jednego kanału. A jest napięcie na którymś z tych 3 przewodów? Masz to czym sprawdzić? Jak połączysz wszystkie razem to zapalają się lampy?

• #5 19 Mar 2017 20:50
    Krustof
    Poziom 2  

karolq napisał: