Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

volvo v40 sterownik centralnego zamka

wojtekcz 23 Lip 2005 21:33
  • #1 23 Lip 2005 21:33
    wojtekcz
    Poziom 12  

    Witam
    Gdzie znajduje sie sterownik centralnego zamka w tym modelu rocznik 98/99 (I wersja z zakładu z Holandii).
    Nie działa centralny. Z kluczyka mogę zamknąc tylko dzwi kierowcy, resztę recznie co przyznam jest troche pracochłonne.
    Kolejna sprawa jak juz rozbiorę dzwi to będę chciał założyć tam siłownik ( bo pewnie nie ma), a w późniejszym czasie autoalarm by móc zamykac auto z pilota. Myslę o standardowym 5 przewodowym Master 3,5 kg. Będzie się nadawał? Jak jest sterowany centralny w tym samochodzie - czy +? Da sie tu podpiąc autoalarm pod centralkę czy trzeba go podpinac pod master'a
    Pozdrawiam grupę
    W.

  • #2 25 Lip 2005 21:38
    KingKong
    Poziom 25  

    Powiem szczerze nie wiem. Ale według moich danych sterownik centrala powinien znajdować się gdzieś powyżej nad skrzynką bezpieczników w środku. Powinien też być w skrzynce z przekaźnikami, przekaźnik od centralnego zamka, a według opisu nawet dwa. Nie naprawiałem jeszcze centrala w takim wozie. Ale według tego opisu tam bym szukał. Sprawdź też czy nie są poułamywane przewody w wiązce między drzwiami, a słupkiem nadwozia. To chyba najczęstsza przyczyna niedziałania centralów w wielu samochodach. :-)

  • #3 27 Lip 2005 20:25
    wojtekcz
    Poziom 12  

    Dzięki!!!
    To właśnie przerwany przewód w łączniku między dzwiami i słupkiem był przyczyną niesprawności.
    Tym niemniej nadal nie wiem gdzie może być ten sterownik. Jak zdecyduję się na autoalarm wtedy rozkręcę osłony pod deską i poszukam centralki tam, gdzie jak piszesz może się znajdować.

    Wojtek

  • #5 03 Sie 2005 07:14
    diesel5857
    Poziom 21  

    sterownik jest po lewej stronie kierownicy przy bezpiecznikach
    puszka 10x15 cm na 90% biała wewnątrz odbiornik radiowy przekazniki od centralnego i kilka innych pierduł

  • #6 23 Mar 2006 11:12
    endru_85
    Poziom 10  

    mam pytanie w związku z tym sterownikiem mam volvo 440 z 96 r. i tam podobnie jak u kolegi jest biała skrzynka i nchciałbym założyć alarm który sterowany jest sygnałem otwierania i zamykania centralnym zamkie czy moglibyście mi powiedzieć gdzie sie wpiąć alarmem jakaś podpowiedz albo schemat(pinout) z góry dzięki
    :|
    ps na płytce pisze TRW MS 3198-H:D

  • #7 23 Mar 2006 11:41
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    440-stka nie ma siłownika w drzwiach kierowcy a sterowanie ma na jednym przewodzie,trzeba założyć do drzwi siłownik dwuprzewodowy i wysterować z alarmu przez dwa przekażniki,chyba,że alarm ma wbudowane przekażniki do krosowania,a co do volvo s40 to sterowanie jest dwoma masami na przewodach szaro-czarnym zamknij i białym otwórz w konektorze przy zielonym module zamka po lewej stronie kierownicy

    Dodano po 8 [minuty]:

    a jeżeli to będzie jeszcze model'97 to też sterowanie masami ale na przewodach niebieski zamknij i brązowy otwórz,lub kombinacja różowo-czarny zamknij i brązowy otwórz,sterowania do podłapania na lewo od kolumny kierownicy przy module.

  • #8 25 Mar 2006 12:49
    endru_85
    Poziom 10  

    witam dalej nie potrafię sobie poradzić z podłączeniem tego alarmu opisze to jeszcze raz
    mam samochód volvo 440 td z 96r. i chcę podłączyć alarm firmy cobra który jest sterowany z oryginalnego pilota ja właśnie mam taki pilot firmy volvo i nie wiem gzie sie wpiąć alarmem zeby sie uruchomił z tegoż właśnie pilota sprawdzałem wszystkie kable które wychodzą z dzrzwi i zauważyłem ze pojawia sie tam na chwilę"+" a za chwilę znika aha i w dzwiach kierowcy też jest chyba siłownik bo z pilota sie zamykają pomórzcie proszę :cry::?:

  • #9 26 Mar 2006 00:48
    endru_85
    Poziom 10  

    żadna z mądrych głów nie wie jak to rozwiązać??

  • #10 27 Mar 2006 12:36
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    da sie to zrobić,masz tam dwa przewody do załączania alarmu plusem z sygnałów centralnego-przewody wykonawcze siłownika,ale masz tam też przewody tzw.blokowania uniemożliwiające wyłączenie alarmu przy otwarciu auta z wkładki albo np.z wewnętrznego przycisku zamka jeżeli taki jest,po prostu trzeba siąść przy tym samochodzie i przemyśleć gdzie podpiąć z tym blokowaniem,bo sterowanie z wkładki jest prawdopodobnie na jednym przewodzie,czy przy zamykaniu i otwieraniu pilotem volvo migaja kierunkowskazy?

  • #12 28 Mar 2006 09:21
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    nie mam schematu tego alarmu,ale musisz rozebrac drzwi,znależć przewody wykonawcze siłownika,podpiąć się przewodem załaczania alarmu pod przewód siłownika na którym pojawia się plus przy zamknięciu auta,a przewód wyłączania alarmu łączysz z przewodem siłownika na który masz plus przy otwieraniu zamka,w ten sposób zrealizujesz sterowanie załącz-wyłącz alarmem,pozostaje jeszcze problem odcięcia sterowania z wkładek drzwiowych tak,żeby nie wyłączyc alarmu dorobionym kluczykiem,mozesz to zrobić najprościej odłączając przewody sterujace z drzwi lub podpinają tzw.blokowanie,napisz czy masz wewnątrz przycisk zamykania zamka centralnego i sprawdz czy zamykanie całego auta działa tylko z pilota czy można to też zrobić z drzwi kierowcy i pasażera.

  • #13 28 Mar 2006 15:22
    endru_85
    Poziom 10  

    mam przycisk w środku do zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka całe auto można zamknąć tylko od strony kierowcy ale tylko z kluczyka od środka wciskająć słupek zamykający nie ma żadnej reakcji

  • #14 28 Mar 2006 17:46
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    jezeli dasz radę to sprawdż jaki sygnał przy zamykaniu podaje ten przycisk wewnątrz.

  • #15 28 Mar 2006 23:16
    endru_85
    Poziom 10  

    wydaje mi sie ze sygnaly otwierający i zamykający to są masy dwa cienkie przewody lecą właśnie z tego przycisku do centralki

  • #16 29 Mar 2006 10:53
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    no to wtedy pod te przewody podpinasz przewodzy blokowania,odcinasz sterowanie z wkładki lewych drzwi,przewody zał.-wył. łączysz pod siłownik tak jak napisałem wyżej i problem sterowania masz z głowy,dorobiony klucz nie wyłaczy alarmu bo nie zadziała centralny,wybicie szyby i naciśnięcie przycisku też go nie wyłączy i naciśnięcie tego przycisku na postoju nie załączy alarmu[podpiete przewody blokowania],to chyba wszystko co potrzebujesz.

  • #18 13 Lis 2009 19:25
    marekkk55
    Poziom 8  

    Witam ! mam maly problem w volvo v40 podlaczylem sterownik na pilota do centralnego zamka ale niemoge znalesc przewodow od kierunkowskazow i niewiem gdzie podpiac od sterownika przewod. Prosze o pomoc

  • #19 15 Lis 2009 00:50
    blux
    Poziom 11  

    Witam,
    Kolego, ja u siebie rozwiązałem to tak, że pociągnąłem przewody od centralki do (+) w oprawkach żarówek w kierunkowskazach i śmigam już tak prawie 3lata (nie chciałem ciąć instalacji, bo nie byłem pewien jak długo pojeżdżę tym samochodem ;D )

    Pozdrawiam

  • #20 15 Lis 2009 01:01
    Usunięty
  • #21 18 Lis 2009 16:55
    marekkk55
    Poziom 8  

    witam was
    jak rozumiem to ciągnąć nowe przewody od sterownika?
    A oco chodzi z przełącznikem zespolonym nieukrywam że nieznam się na elektryce ale udało mi się podłączyć tylko z tymi kierunkami mam problem a gdzie jest ten przełącznik to może mi uda się tam podpiąć a jeśli nie to zrobie to jak kolega napisał z przewodami

  • #22 18 Lis 2009 20:51
    oskarv
    Poziom 15  

    mówiąc o włączniku zespolonym kolega miał na myśli wajchę od włączania kierunków.

    swoją drogą na Twoim miejscu udałbym się lepiej do Kogoś kto ma większe pojęcie o elektryce

  • #23 18 Lis 2009 22:45
    blux
    Poziom 11  

    dokładnie, spróbuj pod wyłącznik, odkręcasz dwie śruby od spodu i zdejmujesz osłonę, jakbyś miał problemy z odnalezieniem pod które kable się podpiąć to napisz, zrobię Ci zdjęcie w wolnej chwili w swoim Łosiu i zaznaczę co i jak...

  • #24 19 Lis 2009 18:32
    marekkk55
    Poziom 8  

    Udało mi się podłączyć pod kierunkowskazy w przełączniku ale musiałem przylutować diody i jest już ok,
    dzięki za pomoc wszystkim i pozdrawiam :D:D

  • #25 06 Mar 2011 23:26
    mieta84
    Poziom 1  

    Ja mam też Volvo s40td 97 tylko u mnie jest podobnie działa centralny zamek tylko z kluczyka a z pilota nie chce wcale otworzyć i zamknąć.I mam takie pytanie wiecie gdzie jest ten sterownik który odbierać sygnał z pilota ogółem piloty mam 2 i są sprawne a baterie nowe.Nawet zamówiłem nowy centralny zamek BLOKER na pilota tylko że nie pasują do mojego bo jest inny siłownik główny to może bym od Was się dowiedział gdzie jest ten moduł który daje sygnał żeby zamknąć drzwi z pilota to wstawię ten nowy zamiast tego starego pomóżcie co mam zrobić żeby nie poszły moje pieniądze w błoto.A może macie schemat gdzie on się znajduję to wyślijcie mi na E-MAIL mietax(malpa)vp.pl lub napiszcie

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty