Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie odbiornika 24V i mocy 70 Watów do transformatora 12A i 24V

motul77 20 Mar 2017 22:39 489 12
  • #1 20 Mar 2017 22:39
    motul77
    Poziom 12  

Mam pytanie w związku z takim podłączeniem.
    Jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość.
    Czy odbiornik pobierze tyle co potrzebuje , czy może zacznie się mocno nagrzewać?
    Mam też pytanie jak najlepiej zrobić płynną regulację napięcia i natężenia prądu wykorzystując ten transformator?

• #2 21 Mar 2017 02:47
    WędkarzStoLica
    Poziom 27  

Płynna regulacja to już wyższa szkoła jazdy.
    Twój odbiornik pobiera 70Watów.
    Twój transformator daje 12Ax24V=288VA, także zapas masz solidny i nic się nie będzie grzać.
    Tak, odbiornik pobierze tyle ile jego max moc i nic więcej. Jeszcze pytanie co to za odbiornik?

• #3 21 Mar 2017 14:34
    _jta_
    Specjalista elektronik

Transformator przy takim obciążeniu powinien dać nieco wyższe napięcie - 25V zamiast 24V (ale wahania napięcia w sieci bywają większe). A odbiornik jest na prąd zmienny?

• #4 21 Mar 2017 15:17
    motul77
    Poziom 12  

Dzięki za szybką odpowiedz.
    Odbiornik to płytka sterowania lutownicy 70watów.
    Może jakiś namiar na schemat regulacji płynnej napięcia i natężenia do tego transformatora. Dodam że nie ma on odczepów.

• #5 21 Mar 2017 16:00
    CYRUS2
    Poziom 33  

motul77 napisał:
    Dzięki za szybką odpowiedz.
    Odbiornik to płytka sterowania lutownicy 70watt
    Co to takiego ta płytka ?

• #6 21 Mar 2017 17:36
    motul77
    Poziom 12  

Przepraszam zle się wyraziłem.
    Odbiornikiem jest lutownica 70Watów.
    Chcę podłączyć pod ten transformator lutownicę i Hot Air, oraz wykonać zasilacz regulowany.