Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Moja realizacja deski elektrycznej - RaGaWoods Allroad eLongboard

RaGaWoods 02 Lip 2017 15:31 6042 9
  • #2 02 Lip 2017 18:49
    andrzejek23
    Poziom 18  

    To zdobądź się na minimum wysiłku i opisz cokolwiek. Bo z tego bełkotu niewiele wynika. A potem ocenimy.

  • #3 02 Lip 2017 22:08
    mamakapcia
    Poziom 17  

    Czym zabezpieczyłeś drewno? To jest prototyp, czy gotowa konstrukcja? Bo według mnie klej na gorąco, odsłonięty napęd i niechlujne połączenia elektryczne to proszenie się o kłopoty, zwłaszcza, że wystarczy drobny kamyczek, który się dostanie w zębatki i wypadek gotowy.

  • #4 03 Lip 2017 07:32
    tomus2k
    Poziom 22  

    Contar323 napisał:
    RaGaWoods napisał:

    Baterie - 2 x 3000mah lipo
    Silnik - 3300w, 200kv, Alien power systems

    Napięcie zasilania silników 200kV? Male przebicie i po tobie.

    200kv to stała silnika i oznacza : 200 obr z jednego volta
    Silnik jest zasilany pewnie na max 10v

  • #5 03 Lip 2017 09:10
    davu
    Poziom 10  

    Też ostatnio zbudowałem e-longboarda, jednak na zwykłych kołach jego możliwości są mocno ograniczone nawierzchnią po jakiej jeżdżę.
    Czy mógłbyś podać jakie dokładnie trucki zastosowałeś i od jakiego modelu hulajnogi są te koła?

  • #6 03 Lip 2017 10:55
    rumpelek
    Poziom 9  

    :) ja zwrócę uwagę na przednie koła... opony kierunkowe założone odwrotnie do kierunku jazdy... zjawisko aquaplaningu... itp :DDD

  • #7 05 Lip 2017 21:43
    bartods
    Poziom 16  

    Nie rozumiem o co kolegom chodzi, konstrukcja ładna i schludna. Wykonanie bardzo dobre, czego można się spodziewać po desce przecież to nie dyskoteka i efektów specjalnych być nie musi. Widać że kolega włożył w to swoją pracę, sam wykonał deskę i całość schludnie i czysto zmontował. Ładna konstrukcja, gratuluję!
    Przytoczę tu tylko to że rzeczywiście klej na gorąco to niezbyt dobry pomysł do deskorolki.

  • #8 06 Lip 2017 10:38
    ElectronicRideTV
    Poziom 10  

    Zgadzam się @bartods Konstrukcja ładna schludna, ogrom pracy wszystko na plus tylko fakt brakuje kilku istotnych informacji... Zapytam jeszcze o regulator: jakiej firmy, jakie prądy, jak zaprogramowany, jak sterowany (zwykły PWM, czy nowszy DSHOT)? Jak długo na tym jeździsz przy jakiej masie? Pakiety Li-Pol to 3S połączone równolegle z tego co widzę? Jak spawa się ma z napędem tzn. ile zębów ma zębatka zdawcza i atakująca?
    Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi :)

  • #9 07 Lip 2017 16:39
    eustachy78
    Poziom 10  

    Fajna decha, gratuluję zaparcia, bo mi się nie udało nigdy wdrożyć pomysłów w życie :). Napisz jak się na tym śmiga.

  • #10 08 Lip 2017 08:04
    kotbury
    specjalista -automatyka bramowa

    Właśnie - autor może by napisał ile czasu to może pojeździć po równym i po terenie - akku nieco małe... ( a także jakiej ładowarki używa).
    No i widać że sprzęt przystosowany do zamontowania dwóch silników - braki w budżecie lub - czy akku okazały się za małe - czy osiągi za grube (i zabójcze :) )?

    A co do odsłoniętej przekładni - faktycznie przydałaby się szczelna osłona - mam trochę doświadczenia z modelami RC terenowymi i odsłonięte nylonowe zębatki piach zjada szybko (częściej stosowny w deskach napęd paskiem zębatym jest odporniejszy na brud - no i cichszy).

    PS.

    Cytat:
    ja zwrócę uwagę na przednie koła... opony kierunkowe założone odwrotnie do kierunku jazdy... zjawisko aquaplaningu... itp :DDD

    Może być że autorowi akurat tak się koła założyło.
    Ale jeśli zrobił kierunek bieżnika z rozmysłem to na teren akurat jest tak jak ma być - w "dużych" sprzętach do prac w terenie z jednym napędem (np równarki, ciągniki 2WD) opony w jodełkę powinno zakładać się właśnie tak - napędowe - z włosem - napędzana jodełka z kierunkiem jazdy sama czyści się z błota, pchane przednie - pod włos - lepsza przyczepność przodu przy skrętach na miękkim.
    No na szosę inna bajka - i wtedy zgoda - tym bardziej że oponki raczej szosowe niż terenowe - bieżnik drobny i płytki.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME