Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tonsil Bolero 200 nie działające średniotonowe

naiver 16 Lip 2017 16:50 234 5
  • #1 16 Lip 2017 16:50
    naiver
    Poziom 7  

Witam, jestem laikiem jeżeli chodzi o takie rzeczy dlatego piszę na forum z prośbą o pomoc. Jestem po regeneracji zawieszeń 4 głośników średniotonowych oraz jednej cewki głośnika średniotonowego z kolumn tonsil bolero 200. Po sprawdzeniu i podłączeniu bezpośrednio do wzmacniacza samych głośników , działają w porządku a jeżeli podłącze je pod kolumny już ich nie słychać. O co tu może chodzić? Zwrotnica? Sprawdzałem wszystko jest zlutowane i nic nie jest napuchnięte. Pomóżcie i naprowadźcie co to może być.... ;)

• #2 16 Lip 2017 18:03
    marian133
    Poziom 36  

Zwrotnica lub kable.
    Miernik do ręki i sprawdzaj.

Jeśli nie masz miernika, wylutuj elementy sekcji średniotonowej i podłącz je szeregowo z głośnikiem bezpośrednio do wzmacniacza. Jeśli któryś element nie będzie miał przejścia to sprawa wyjaśniona, musisz go wymienić.

• #3 17 Lip 2017 07:25
    wkj
    Poziom 34  

naiver napisał:
    Witam, jestem laikiem jeżeli chodzi o takie rzeczy dlatego piszę na forum z prośbą o pomoc. Jestem po regeneracji zawieszeń 4 głośników średniotonowych oraz jednej cewki głośnika średniotonowego z kolumn tonsil bolero 200.

Podaj proszę napisy z magnesów? Boję się że pomyliłeś tory, tam nie ma tylu średniotonowych.

• #4 17 Lip 2017 16:29
    naiver
    Poziom 7  

Tak przepraszam pomyliłem chodzi mi o niskotonowe.
    Sprawa wygląda tak że rozłożyłem wszystko łącznie z zwrotnicą na podłogę i podłączyłem na zewnątrz