Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kiano SlimTab Pro2 MS - Instalacja innego sys.Win i błąd przy resecie systemu...

gothic77 16 Lip 2017 17:17 627 10
  • #1 16 Lip 2017 17:17
    gothic77
    Poziom 14  

Panowie. Proszę o pomoc, bo nie mam w tym doświadczenia...

Posiadam od paru dni tablet Kiano SlimTab Pro2 na Windowsie 10 po aktualizacji od producenta. Jest to Windows 10 w wer. HOME i doszedłem do wniosku posiadając wer. bogatszą tegoż Windowsa, że zainstaluję.

Podpiąłem hub z myszką oraz klawiaturą. Zrobiłem bootowanie z pendrive z wgranym systemem. System się zainstalował, ale niestety bez sterowników + zero reakcji na dotyk... (za pewnie przez to...) Brak karty wifi w opcjach zmusił mnie do podpięcia modemu z kartą sim do tabletu i zacząłem go aktualizować. Niestety nie udało się go doprowadzić do obsługi dotykiem jak i system nie odszukał sobie sterowników.

Postanowiłem, że przywrócę go do ustawień fabrycznych, ale po paru min. i klikaniu, aby usunął moje pliki, wyczyścił dysk itd. pokazuje się komunikat o błędzie przywracania, bo nie wybrano jakiś ustawień o których nic mi nie wiadomo.

Proszę o pomoc, aby można było przywrócić taki sam windows, co był od producenta. W jaki sposób można to zrobić z ukrytej partycji?

Dziękuję za informację.

• #2 16 Lip 2017 17:47
    nutergsm
    Moderator - GSM

Trzeba było zrobić sobie kopię sterowników i dopiero wtedy wgrywać system na nowo. Teraz to już po ptokach i musisz szukać sterowników.
    Szukaj sterowników pod Chuwi Hi8 Pro bo to identyczne modele.

• #3 16 Lip 2017 19:58
    gothic77
    Poziom 14  

Próbowałem zainstalować sterowniki za pomocą programów, co szukają automatycznie.