Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Black&Decker Quatro KC2000F nie ładuje, jak odczytać, naprawić.

pajkos 16 Lip 2017 22:30 693 6
  • #1 16 Lip 2017 22:30
    pajkos
    Poziom 2  

[b]Witam serdecznie i proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem laikiem w elektronice i jedyne co mi wiadomo to napięcie, natężenie i inne proste rzeczy.

Sprawa dotyczy zakupionego zestawu Black&Decker Quatro KC2000F, który jak zapewnił sprzedawca jest w idealnym stanie, a między innymi baterie i ładowarka.
    Wygląda to następująco baterie oznaczone 12v mają napięcie około 4v po długiej przesyłce około 2 tyg. Po podłączeniu do ładowarki brak sygnalizacji diodami :cry: (są dwie czerwona-ładowanie i zielona-naładowane), podczas wyciągania baterii na ułamek sekundy zapala się zielona. Po sprawdzeniu miernikiem prądu na wyjściu ładowarki jest 18,2v ale dioda zapala się tylko zielona podczas pomiaru czyli naładowane i myślę że jest ok. Podłączając kablami + ładowarki do + baterii i podobnie - ładowarki do - baterii sytuacja podobna jak z miernikiem, zielona dioda wskazuje pełen poziom naładowania baterii natomiast naładowanie minimalnie większe po 0,5 godz. o około 0,2v. Poszedłem krok dalej i rozkręciłem ładowarkę, zdemontowałem obudowę, wsadziłem baterie do ładowania i ponownie dioda zielona zapaliła się (czyli jest trochę lepiej :D , wcześniej nie było kontaktu + z + itp.).

Teraz pytań kilka:
    Czy stan baterii jest normalny?
    Czy są sprawne ? i czy to normalne że ich napięcie spada tak ?
    Czy ładowarka jest sprawna ?
    Czy odpowiedzialne jest za to "coś" co bada faktycznie stan naładowania baterii? i co mogę zdziałać?

Proszę o poradę i wskazówki.

Bardzo dziękuję z góry i pozdrawiam Marcin.

• Pomocny post
    #2 17 Lip 2017 14:38