Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

signum 2.2DTI 20/30 sekund po odpaleniu auto na sekund traci obroty lub odcinapr

Milczan96 17 Lip 2017 00:15 132 5
  • #1 17 Lip 2017 00:15
    Milczan96
    Poziom 2  

    20/30 sekund po odpaleniu opla signum 2.2DTI auto spada z obrotów lub przycisza prace silnika lub jakby traci napiecie w zaleznosci od tego jak auto jest rozgrzane na sekunde i po tym wszystko wraca do normy, nie wiem czy ma to coś wspólnego ale zaczęło się to dziać dzien po wymianie filtrów, oleju i napinacza od alternatora, prosze pomóżcie co to może być bo nie mam pojęcia ....

  • Pomocny post
    #2 17 Lip 2017 01:54
    prosty_01
    Poziom 10  

    jakich filtrów???
    paliwa też???
    jeśli tak to jak został odpowietrzony układ paliwa???

  • #3 17 Lip 2017 02:13
    Milczan96
    Poziom 2  

    Tak paliwa też, nie mam pojęcia jak został odpowietrzony bo robił to mechanik.... :/

  • Pomocny post
    #4 17 Lip 2017 02:46
    prosty_01
    Poziom 10  

    Moja rada zmień mechanika,
    Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze wraca przewodem nadmiarowym do pompy i niestety będzie takie błędne koło. Ewentualnie na uruchomionym silniku delikatnie odkręć nakrętkę z przewodu wysokiego ciśnienia przy samym wtryskiwaczu by bokiem delikatnie ulatywało paliwo, i zwróć uwagę czy olej napędowy się pieni, powtórz tę czynność z każdym wtryskiwaczem, jeśli będą występowały szarpania silnika. oczywiście okolice wtryskiwaczy wyłóż jakąś szmatką bo później możesz czuć opary ropy w kabinie.

    Przy następnej wymianie filtra paliwa zwróć uwagę jak to robi mechanik. Generalnie przy pompach VP44 zasada jest taka że nie uruchamia się silnika póki nie przeciągnie się powietrza z obudowy filtra paliwa do przewodu powrotnego. robi się to za pomocą pompki ręcznej tzw. gruszki która występuje w samochodach grupy PSA(o ile komuś chce się tyle dymać pompką), a najlepiej jest wykorzystać pompkę elektryczną 12V o wydajności rzędu 0,2 bara i kawałka przeźroczystej rurki przez którą widać pęcherze powietrza, a całość wpina się w przewód powrotny paliwa do baku(prawdopodobnie będzie to pod autem, ale mogę się mylić)

    Możesz poczytać sobie o odpowietrzaniu pompy VP44 oraz ewentualnych konsekwencjach źle przeprowadzonego zabiegu.
    Pod tym linkiem znajdziesz ciekawą literaturę dotyczącą rodzajów wtrysków bezpośrednich w silnikach o zapłonie samoczynnym min. VP44
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2534884.html

  • #5 17 Lip 2017 16:09
    Milczan96
    Poziom 2  

    Czy jesteś pewien, bo byłem u innych mechaników i twierdzą że nie będzie zapowietrzony.... jeden twierdzi ze może jakaś nieszczelność drugi że może źle uszczelka założona na filtrze paliwa, żaden na zaraz nie ma czasu, może bym sprawdził filtr paliwa i tą uszczelke tylko żebym zaraz nic źle nie zrobił byłbym wdzieczny za jakąś prostą instrukcje :)

  • Pomocny post
    #6 17 Lip 2017 16:43
    prosty_01
    Poziom 10  

    Już poprawiałem takie wymiany filtra, za każdym razem to samo.
    Myślę że jak uszczelkę kładł mechanik to przynajmniej ją dobrze ulokował.
    Poczytaj trochę jak to wygląda u innych,
    https://www.bing.com/search?q=wymiana+filtra+paliwa+2%2c2+dti&FORM=AWRE
    90% przypadków to efekt nieodpowiedniej wymiany wkładu filtra.
    Oczywiście nie można wykluczyć nieszczelności.

    Tak to się powinno robić

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME