Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samochód do 1500Euro - Holandia

elbow 17 Lip 2017 07:46 660 11
  • #1 17 Lip 2017 07:46
    elbow
    Poziom 11  

Witam,

Muszę kupić jak najszybciej auto.
    Jednak jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, nie znam się na motoryzacji kompletnie wcale, nie mam pojęcia nawet na co patrzeć dokładnie podczas zakupu (jedyne co to jak wsiadam to sprawdzam czy coś głośno nie stuka, czy nie jest zardzewiały i jaki ma przebieg)
    Mieszkam w Holandii i samochodu będę używał głównie jako transportu do pracy, raz na jakiś czas jakiś dalszy wypad (jeśli w można nazwać to dalszym bo powiedzmy max 200km w jedną stronę)
    Odpada diesel, za duże opłaty tutaj i za mało jeżdżę, gaz też odpada.

Na tutejszym rynku w cenie którą byłbym skłonny zapłacić (max 1500euro) mam do wyboru:

1. Fiat Stilo 1.8 lub 1.6 16v
    2. Peugeot 206 1.4 lub 1.6
    3. Renault Megane 1.4 lub 1.6 16v
    4. VW Golf 4 1.4 lub 1.6
    5. Ford Focus 1.6, 1.8 lub czasami się trafi 2.0

Pomożecie coś wybrać? Albo przynajmniej zawęzić obszar poszukiwań?
    Który model auta będzie lepszy/gorszy niż inne? (może na któreś nie warto nawet patrzeć ze względu na silnik czy coś...)
    Będę bardzo wdzięczny bo nie wiem już sam co warto brać.
    Bo co chwilę słyszę nie bierz meganki bo to, nie bierz peugeota bo tamto itp. Co człowiek to opinia więc wpadłem do was, może wy rozwiejecie moje wątpliwości, z góry dziękuję ;)

• #2 17 Lip 2017 08:13
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

Golfa i focusa nie kupuj a reszta jak ci się podoba.

• #3 17 Lip 2017 08:15
    elbow
    Poziom 11