Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Przedłużenie kabla antenowego satelitarnego

Dukerss 12 Sie 2017 20:38 627 17
  • #1 12 Sie 2017 20:38
    Dukerss
    Poziom 3  

Witam posiadam antenę satelitarna
    Z ściany wychodzą trzy kable ( załączone zdj )
    Chciałbym przedłużyć kabel/kable nawet nie wiem od czego są o około 1,5 m gdzie będzie stał TV

Co potrzebuje i jak to zrobić ewentualnie który kabel czy wszystkie trzy

Czy potrzebne rzeczy kupie w castoramie / leroy?

Jestem zielony w tych tematach

Ps edit
    W sumie to idą cztery kable Oo

Dwa w których jest pełno małych kabelków i dwa w których idą pojedyncze bodajże miedziowe kable ( takie wystające igły ) nie mam pojęcia od czego to i czemu to tak jest

• #2 12 Sie 2017 20:51
    Ture11
    Poziom 33  

Żaden z tych przewodów nie wygląda na koncentryczny, wszystkie są raczej od sieci ETHERNET i mają pewnie końce w innych pokojach - tu (gdzie jest wykonane zdjęcie) prawdopodobnie stał switch lub router.

• #4 12 Sie 2017 20:51
    Ture11
    Poziom 33  

Ew. pokaż lepsze zdjęcie tych kabli, które mają "takie wystające igły".

• #6 12 Sie 2017 20:59
    brofran
    Poziom 35  

Ture11 napisał:
    Żaden z tych przewodów nie wygląda na koncentryczny
    Nie wiem jak ty patrzysz, ale wszystkie 3 szt to koncentryki . Tak jak koledzy podpowiadali , najlepiej połaczyć to złączkami typu "beczka' .

• #8 12 Sie 2017 22:05
    Dukerss
    Poziom 3  

Po dwie sztuki, jednej nie widac bo wyglada tak samo jak ta jedna co jest na zdjeciu.

Czyli z tego co rozumiem te dwa z tymi "bolcami" połączyć beczka czy jakoś tak w jeden kabel tak?