Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zasilacz do baterii 36v zrobiony z 4x9v akumulatorki

Rafffffff 13 Sie 2017 13:32 174 13
  • #1 13 Sie 2017 13:32
    Rafffffff
    Poziom 3  

Witam,
    Pragnę zbudować jedna baterie w obudowie 36 V z 4x9 V bateria 250mah akumulatorków i moje pytanie brzmi jak to później ładować jako jedna bateria 36 V? Wystarczy zasilacz 36 V ?

Może pytanie śmieszne dla co niektórych ale jestem baaardzo początkujący :)

• #2 13 Sie 2017 13:38
    kpodstawa
    Poziom 31  

Moja subiektywna opinia: Zestaw bateryjny zrobiłbym "demontowalny" i akumulatorki ładował fabrycznymi ładowarkami. Mam taką na 2x2x(AA|AAA)+2x9V i wystarcza. Krzysztof Podstawa

• #3 13 Sie 2017 13:41
    DiZMar
    Spec od TV

Ładowanie akumulatora zasilaczem bez kontroli naładowania jest niewskazane i grozi skróceniem żywotności akumulatora. Najlepiej w Twoim przypadku robić to każdy osobno ładowarką do takich właśnie akumulatorów. Są takie w których można ładować 2 jednocześnie (koszt od kilkunastu zł).

• #4 13 Sie 2017 13:42
    Rafffffff
    Poziom 3  

Właśnie w tym sek ze ma być to w jednym boxie. Zalanym żywica stad moje pytanie jak to później ładować.
    Proszę o pomoc.

• #6 13 Sie 2017 14:12
    DiZMar
    Spec od TV

rafbid napisał:
    Dokładnie masz akumulatorki 8,4 czy 9,6V?

Zapewne ma coś takiego (mniejsza o producenta).

Załączniki: Aby zobaczyć materiał na tym forum musisz być zalogowany
  • #7 13 Sie 2017 14:15
    DiZMar
    Spec od TV

Rafffffff napisał:
    Właśnie w tym sek ze ma być to w jednym boxie. Zalanym żywica stad moje pytanie jak to później ładować.
    Proszę o pomoc.