Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo 1.5 dci ciepły odpala i gaśnie

Mieciu74 13 Sie 2017 14:48 201 8
  • #1 13 Sie 2017 14:48
    Mieciu74
    Poziom 2  

    Witam.
    Jak w temacie Kangoo 1.5 dci 2004r. Na zimnym silniku odpala bez problemów. Na ciepłym silniku odpala i gaśnie(zdarza się to kilka razy pod rząd ale tylko po dłuższym postoju - dalej ciepły silnik). Gdy już odpali na ciepłym i nie gaśnie to pracuje tak jakby miał skonać ma bardzo niskie wolne obroty przy czym nie reaguje na pedał gazu i nie działa wspomaganie kierownicy. Chodzi tak kilka sekund i wszystko wraca do normy w sensie reakcja na pedał gazu i wspomaganie.
    W ostatnim czasie wymieniłem wtryski, turbo i sterownik silnika. Dodam, że mam dwa sterowniki i na obu są takie same objawy.
    Za pomoc dziękuję.

  • #2 13 Sie 2017 16:15
    kamiloskop
    Poziom 18  

    Pod clipem jakieś błędy. Jak kwestia czujnika obrotów.

  • #3 13 Sie 2017 17:17
    Mieciu74
    Poziom 2  

    Chodzi o czujnik na wale korbowym? Jest stały błąd nr 54.

  • Pomocny post
    #4 13 Sie 2017 17:33
    kamiloskop
    Poziom 18  

    Clip a nie jakiś chiński bubel który wprowadza w błąd.. Podstawą jest diagnostyka odpowiednim sprzętem. Tak o to chodzi. Suszarka i ognia..

  • #5 13 Sie 2017 19:43
    Mieciu74
    Poziom 2  

    Przepraszam nie bardzo rozumiem. Sugeruje Kolega zawilgocenie czego? Tego czujnika?

  • #7 13 Sie 2017 23:24
    kamiloskop
    Poziom 18  

    Podłącz pod clipa i zobacz co powie.. Chodzi mi kolego o to że jeśli czujnik oszukasz nagrzewajac go suszarka uzyskasz efekt nagrzanego silnika, czujnika który może powodować twój problem. Pierwsza sprawa to diagnostyka i parametry tak jak kolega wspomniał wtrysków też

  • #8 14 Sie 2017 10:26
    Mieciu74
    Poziom 2  

    Wtryski działają ok. Robiłem próbę przelewową, wyszła idealnie. Czepię się czujnika. Dzięki.

  • #9 14 Sie 2017 11:13
    DjMapet
    Poziom 42  

    Jak napisano wyżej; szukaj dobrego fachowca z Clip-em, bo używanie innych testerów, to błądzenie w ciemności po omacku a przyczyn może być całe mnóstwo.
    No i filtr paliwa oraz szczelność układu zasilania, to podstawa. Zawsze w takich przypadkach warto też sprawdzić i przeczyścić czujnik obrotów wału korbowego.
    Też tygodniami borykałem się z podobnym problemem i diagnostyka Clip-em, oraz prawidłowa interpretacja parametrów, wskazała właśnie na czujnik wału a już byłem przygotowany na najgorsze, jak:

    Mieciu74 napisał:
    wtryski, turbo i sterownik silnika

    itp.

    Pozdrawiam.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME