Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Yamaha RX-V661 - Wzmacniacz Yamaha RX-V661 nie włącza się , zero reakcji

puchacz11 12 Wrz 2017 08:55 213 4
  • #1 12 Wrz 2017 08:55
    puchacz11
    Poziom 11  

Witam.
    Jestem tu całkowicie nowy.
    Nie mam w ogóle doświadczenia jeśli chodzi o naprawę sprzętu audio.

Brat podrzucił mi do serwisu swój wzmacniacz - Yamaha RX-V661
    Sprzęt w ogóle nie reaguje na włącznik - main On/Off

Udało mi się go uruchomić parę razy "na krótko" zwierając przekaźnik który powinien się załączać - chyba - po wciśnięciu "guzika" - Master.
    Proszę o pomoc.

Czy ktoś może podpowiedzieć w którym kierunku pójść? Być może ktoś ma jakieś części do tego modelu.
    Jeśli uda nam się naprawić sprzęt oczywiście rozliczę się stosownie z osobami które pomogą.

• #2 12 Wrz 2017 09:12
    alien90fr
    Poziom 23  

Skoro udało się go uruchomić i działał to winny jest albo włącznik albo przekaźnik

• #3 12 Wrz 2017 09:20
    puchacz11
    Poziom 11  

Dziękuję za odpowiedź.
    Włączniki i przekaźnik sprawdziłem.
    Są na 100% sprawne.
    Konsultowałem temat ze swoim kolegą, wspominał coś o jakimś zabezpieczeniu...

• #4 13 Wrz 2017 20:38
    jimmibones
    Poziom 10  

Zwieranie przekaźnika "na krótko" to kiepski pomysł w przypaku niezlokalizowanego problemu. Zanim zaczniesz cokolwiek działać w kierunku dianostyki, spróbuj kombinacje klawiszy : trzymaj "Tone control"+ wciśnij "Master ON". W amplitunerach RX-V661 i podobnych z biegiem czasu występował problem z kondensatorem w zasilaczu impulsowym. W tym przypadku mówimy o kondensatorze: C2508(22nF). W załączniku dołączam Ci manuala do RX-V661. Jeżeli kombinacja klawiszy nie pomoże to wymień kondensator i podziel się z nami własnymi konkluzjami.