Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


  Main Page -> Forum Index -> Tuning PC ->jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki??? Post new topic  This topic is locked 
Author
Hide the left column
Show left column Message
arus_m
Level 13
Location: Radom
Joined: 17 Jul 2005
Posts: 118
arus_m
Level 13
Post#1 04 Aug 2005 23:11  Topic author   

jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


witam! ostatnio zainteresowalem sie moddingiem komputera i uwazem ze fajny by byl efekt gdybym podlaczyl diody do kompa i zeby swiecily w rytm muzyki, jednak nie wiem jak to zrobic. chcialbym zrobic to w miare tanio ale zeby to nie bylo zadne badziewie. bardzo prosze o pomoc za ktora bede punktowal! plissss!!!

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
mos18
Level 15
Location: Ruda Śl
Joined: 13 Jan 2005
Posts: 191
Helped: 16
mos18
Level 15
Post#2 04 Aug 2005 23:20    

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


Witam napisz cos wiecej czy chcesz to sterować z kompa jeśli tak to zajrzyj do zakładki komputer i tam masz efekty dyskotekowe dla winampa aha napisz jeszcze co ma byc cześcią wykonawcza diody czy żarówki.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
arus_m
Level 13
Location: Radom
Joined: 17 Jul 2005
Posts: 118
arus_m
Level 13
Post#3 04 Aug 2005 23:35  Topic author   

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


chcialbym aby diody byly tym oswietleniem. pozdro

Dodano po 9 [minuty]:

aha jeszcze jedno. chialbym oswietlic maly pokoj (ok 10m kw.) wiec nie potrzebuje tego oswietlenia zbyt duzo. chcialbym tez aby aby podpowiedzi ktore bedziecie wysylac byly dosc latwe i zrozumiale poniewaz nie jestem zbyt zaawansowantm elektronikiem ;/;/;/

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Krzysiekmad15
Level 14
Location: Poznań
Joined: 19 May 2005
Posts: 168
Helped: 12
Krzysiekmad15
Level 14
Post#4 05 Aug 2005 10:39    

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


Mam schemat urządzenia które możesz podłączyć zamiast głośników lub razem z nimi.

Attachments:

Helpful post? + 0
Back to top
arus_m
Level 13
Location: Radom
Joined: 17 Jul 2005
Posts: 118
arus_m
Level 13
Post#5 07 Aug 2005 16:53  Topic author   

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


dzieki za pomoc ale troche za bardzo skaplikowany. moze cos prostrzego???

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Krzysiekmad15
Level 14
Location: Poznań
Joined: 19 May 2005
Posts: 168
Helped: 12
Krzysiekmad15
Level 14
Post#6 07 Aug 2005 16:59    

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


arus_m wrote:
dzieki za pomoc ale troche za bardzo skaplikowany. moze cos prostrzego???
Poszukaj takiego czegoś w sklepie elektronicznym. Są dostępne tzw. kity które zawierają wszystkie elementy i płytkę z wywierconymi otworami więc nie powinno być problemu ze złożeniem.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Platon
Spec od komputerów
Location: Białystok
Joined: 05 Sep 2002
Posts: 9254
Helped: 741
Post rating: 8
Platon
Spec od komputerów
Post#7 07 Aug 2005 18:50    

jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


jak tylko do WinAmpa, to np plugin discolitez do winampa i 8 ledow podpietych do portu LPT

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
motykami
Level 17
Location: Tarnobrzeg
Joined: 20 Jun 2005
Posts: 337
Helped: 29
Post rating: 507
motykami
Level 17
Post#8 17 Aug 2005 15:08    

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


Według mnie najprostszym efektem do zrobienia (bez zadnych totalnie przerubek) jest sciągnięcie pluginu do winampa o nazwie crazy2. Jest to plugin który mryga w rytm muzyki ledami( Num Lock, Caps Lock i Scroll Lock) moze i nie jest to bardzo efektowne ale jesli ktos nie chce dłubać przy robieniu ledów do LPT itd. to polecam ten programik. Nie pamietam strony z której mozna to sciągnąć ale gdzieś na forum była o tym mowa, jak znajde to umieszcze link.

Pozdrawiam motykami

Znalazłem:
Wtyczke do winampa mozna pobrać z tąd: http://www.winamp.com/plugins/...2002%2F5%2F1%2FP%2FCRAZY 2.exe

Na elektrodzie jest cały temat o tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic296452.html

A co do discoletza to z niego mozna zrobić naprawde swietne efekty, ale trzeba sie cokolwiek znać i mieć jaką kolwiek wprawe w lutowaniu (a jezeli coś nie wyjdzie mozna sobie zrąbac port LPT albo nawet całą płyte główną) a tu nie ma zadnego ryzyka.

Pozdrawiam motykami

Helpful post? + 0
Back to top
curek
Level 14
Location: Gdynia
Joined: 10 Mar 2005
Posts: 160
Helped: 1
Post rating: 1
curek
Level 14
Post#9 24 Aug 2005 11:42    

Re: jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???


Witam, a ma ktos moze seriala do tego pluginu?? Jak nie to moze jest inny, dzialajacy tak samo ale bez koniecznosci rejestracji.

pzdr

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  This topic is locked     Main Page -> Forum Index -> Tuning PC -> jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???
Page 1 of 1

Similar topics to jak zrobic oswietlenie swiecace w rytm muzyki???

Diody w rytm muzyki. Jak to zostało zrobione? (6)
Katody świecące w rytm muzyki - jak wykonać? (5)
Jak dodać animacje skaczącą w rytm muzyki ? (2)
Diody na klawiaturze w rytm muzyki (4)
katoda 12 v i miganie w rytm muzyki (5)
Zimna Katoda miganie w rytm muzyki (7)
Klawiatura Sidewinder x6 migająca w rytm muzyki (11)
Modding komputera - Strob. migający w rytm muzyki. (2)
Podkładka pod mysz świecąca w rytm muzyki (5)
Na jakiej zasadzie działają wizualizacje w rytm muzyki? (2)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.054 seconds