Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

jak podłączyć komputer do telewizora?

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> Komputery Serwis -> Komputery Hardware -> jak podłączyć komputer do telewizora?
Autor
Wiadomość
Gość
Poziom 26
Poziom 26

Post#1 Post autora tematu 11 Sie 2005 20:08   

jak podłączyć komputer do telewizora?

proszę pomóżcie jestem zielony gdzie musze wejsc aby połączyć komputer z telewizorem mam windows xp i najnowsze sterowniki moja karta graficzna to
Nvidia GeForce4 440MX!!!

proszę pomóżcie!!!
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 11 Sie 2005 20:08   

Powrót do góry

patryk_mirek
Poziom 17
Poziom 17

Miasto: Breslau

Post#2 11 Sie 2005 20:44   

Re: jak podłączyć komputer do telewizora?

podstawa jest tutaj kabel
komp<=>tv podlacza sie do kompa do s-vhs/lub chinch(do karty graficznej to male okr±g³e)a do telewizora drugi koniec kabla svhs/chinch (albo kabel bedziesz musial sam wykombinowac(jak niemnasz takiego gniazda jak jest na 2 koncu kabla tylko euro znajdz sobie opisy zlacz-ja juz niestety niepamietam ktore piny z wtyku od svhs=tym od pinom z wtyku EURO/scart)
-niema tutaj zadnej elektroniki w tym kablu

a najlatwiej zebys sie nie musial meczyc z ustawianiem najpierw wszystko sobie przygotuj wylacz komputer odlacz kabel od monitora i podlacz ten od telewizora -jak wlaczysz komputer na bank bedzie dzialac- tu telewizor bedzie robic za ekran(tak jest przynajmniej jak sa drivery nvidii(detonatory)
(ja jedynie w tym przypadku nie mialem problemow zadnych-jak byly i monitor i tv podlaczone razem to potrafilo sobie samo wybrac gdzie chcialo sie wyswietlac(film-wszystko bylo identycznie na obu ale film tylko na jednym byl)