Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś?


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> RTV Co kupić? -> Jakie Nagłośnienie do Domu ->MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś? Napisz nowy temat  Temat zablokowany. 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
Mati2244
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 6
Miasto: Kalisz

Mati2244
Poziom 3
Post#241 03 Wrz 2007 23:32   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam mam taki mały problem a mianowicie kupiłem wzmacniacz mcvoice hvr-80 i mam podłonczone do niego 4 kolumny karzda pod oddzielne gniazdo ale jak przełoncze na lewy głośnik to gra jedna podłonczona pod gniazdo fl i moim zdaniem powina grać jeszcze ta podłonczona pod gniazdo sl a niegra a jak przełoncze na prawy głośnik to grają trzy te podłonczone pod fr sr sl i niewiem czy to w tych wzmacniaczach normalne czy coś jest nie tak bardzo prosze o pomoc będe bardzo wdzięczny pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 03 Wrz 2007 23:32   



Powrót do góry
mmteam
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 43
Miasto: Żary

mmteam
Poziom 9
Post#242 10 Wrz 2007 01:30   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam. No i stało się.Jestem posiadaczem wzmacniacza Evidence AMP-510 HC/S. I proszę Was szanowni elektrodowicze o upewnienie mnie w tym iż:
1) Funkcja na pilocie "ok on" i "ok off nie służy do włączania i wyłączania sprzętu ?
2) Obciążniki pod płytką wzmacniaczy podnoszą nie tylko wagę ale i wartość sprzętu ?
3) Piękny, duży wskaźnik wysterowania VFD nie jest wskaźnikiem wysterowania w takim sensie w jakim normalnie bywa stosowany w urządzeniach audio. Czyli nie przełącza się wraz z poziomem głośności.
4) Na płytce wzmacniaczy są cztery tranzystory mocy i cztery ATRAPY tranzystorów mocy ?
Kupiłem ten sprzęr na allegro bez transformatora sieciowego.Uruchomiłem go na innym trafie, wszystko chodzi działa, i nawet nie buczy, ale nie chce go.Prócz tego że na prawdę bardzo ładnie wygląda i gra to projektantom i specom od marketingu tego sprzętu zakazałbym projektowania czegokolwiek Jeżeli byłby chętny oddam to za 120 pln, czyli za tyle za ile kupiłem.jest pilot do niego.I bardzo dobry stan wizualny.
mmteam.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
micro
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 21 Sie 2002
Posty: 432
Miasto: Poznań

micro
Poziom 17
Post#243 12 Wrz 2007 01:47   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Co do Ad.1 to nie wiem, nie miałem pilota, ale wszystko pozostałe właśnie TAK!.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
qwert1234p
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 1
Miasto: xc

qwert1234p
Poziom 1
Post#244 15 Wrz 2007 23:23   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


wlasnie chcialem kupic jakiegos mc voica ale teraz juz nie wiem....
co myslicie o akirze ??

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
bastan
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 139

bastan
Poziom 13
Post#245 28 Wrz 2007 23:17   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Hej koledzy...

A ja mam od dzisiaj MC Voice AV-810 za parę złotych...
Jest to taki model jak na zapożyczonym zdjęciu.
Jest używany i dałem za niego parę groszy.....

I powiem tak....Jako że uznaję wyłącznie stereo to tak też go testowałem..
Dźwięk wcale nie taki straszny. Brzmienie ciepłe ale daleko mu do mojego wzmaka AKAI z lat 80-tych....
Mocy też mu ciut brakuje ale do domu wystarczy....
Podpiąłem to ustrojstwo pod głośniki Tonsil Samba250...
Na imprezę karaoke jak znalazł (wejścia mikrofonowe z regulacją)

Jest tylko jedna rzecz, która mnie dobija.... BUUUCZENIE !!!!

Ciekawe czy wszystkie wzmaki tej "pseudo" firmy buczą....
Dlaczego pseudo firmy???? Ano z zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie....
Ale po otwarciu ręce opadają... Niewidomy by to lepiej wykonał....

No ale mam pytanko... Ma ktoś taki modej jak ja ???
Jest rada na to buczenie??? Bo zdjęcie Kasata nijak ma się do mojego modelu....

Pozdrawiam wszystkich....

Załączniki:

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
agovirin
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 1
Miasto: Poznań

agovirin
Poziom 1
Post#246 04 Paź 2007 16:00   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam,
mam wzmacniacz mc voice av 550, nic nie buczy i nic nie strzela.
wczoraj kupiłem subwoofer aktywny i albo coś wysiadło w amplitunerze albo trzeba go włączyć w opcjach amplitunera ale nie mogę znaleźć. u Was działa?
pozdro

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 04 Paź 2007 16:00   



Powrót do góry
liipaa
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 11
Miasto: Rakoniewice

liipaa
Poziom 5
Post#247 07 Paź 2007 16:09   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Amplituner MC Voice AMP 400,może mi powiedzieć ktoś jak odpalić subwoofer?pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
_haker_1
Poziom 22
Poziom 22


Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 2411
Miasto: Olsztyn

_haker_1
Poziom 22
Post#248 06 Lis 2007 00:40   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


A ja mam inny problem. Mianowicie ma pod fronty podlaczone scherzo 200 i dzwiek jest starsznie cichy... Ustawian w pc dzwiek na max, winamp na max, i normalny poziom glosnosci jest gdy ampli ustawie na 3/4 skali... A wskazowki sie ledwo ruszaja... Szczerze mowiac glosniej graja moje stare unitry ustawione jako tyły ktore maja 15W, a to to przeciez 120W o_O.. Nie wiem dlaczego po ustawieniu wszystkiego na max, wzmacniacz wyraznie nie podaje calej mozliwej mocy, ktora moglby podac, co jest oczywiste chociazby po tych wskazowkch ktore ledwie drgaja..Czy ktos ma jakis pomysl o co moze chodzic? Model AMP-400

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
marasss2
Poziom 11
Poziom 11


Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 77
Miasto: starogard gd

marasss2
Poziom 11
Post#249 04 Gru 2007 12:53   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


hej jestem nowy i tez mam okazje kupic mc voice av 810 za grosze i chce wiedziec czy warto wogole glowe sobie tym zawracac z gory dzieki

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Pablo1964
Moderator
Moderator


Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 16219
Miasto: Sosnowiec

Pablo1964
Moderator
Post#250 04 Gru 2007 14:25   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Jeżeli stać Cię na choćby starą Unitrę, nie warto.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Góra
Poziom 9
Poziom 9


Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 38
Miasto: Sosnowiec

Góra
Poziom 9
Post#251 04 Gru 2007 18:43   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


za 300zl mozna kupic calkiem niezly wzmacniacz albo amplituner pioneera albo sony:D. modele z tej fizry jedynie ladnie wygladaja ale nic poza tym

Dodano po 18 [minuty]:

ja ostatnio kupilem cos takiego za 290zl urzywany oczywiscie ale na bank bym go nie zamienil na zadnego nowego mc voice
MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
AdexN
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 14 Gru 2007
Posty: 11

AdexN
Poziom 5
Post#252 14 Gru 2007 00:11   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam, mam cinema-300 ale bez pilota, czy jest mozliwe wlaczenie funkcji loudness na panelu? a jesli nie to gdzie daloby sie dokupic pilota? nadzieja matka glupich%-)

a tak szczerze to po pol roku uzytkowania jestem bardzo zadowolony z tego sprzetu.

Chociaz nie do konca:P przypomnial mi sie jeden maly problemik. Ostatnio nie wykrywa mi tylnich kanalow i centralnego, jak podlacze jakas kolumne to slychac jednostajne buczenie. O co kaman?

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
kudi17
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 81
Miasto: Pstrążna

kudi17
Poziom 12
Post#253 05 Sty 2008 02:06   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam!! Ja posiadam AV-550 i prawie z wszystkiego bym był zadowolony, bo nie mam żadnego buczenia, nawet ładny dźwięk wydaje, tuner jest czuły, tylko irytuje mnie to, że palą mi się końcówki w nim. Najpierw spalił mi się C5198, potem podłączyłem równolegle 2 kolumny i po jakimś czasie spalił mi się ten sam tranzystor z 2 wyjścia. Wymieniłem te końcówki i po 2 miesiącach padł mi tranzystor A1941. Dzisiaj kupiłem jego zamiennik chyba 2sa1186 i wlutowałem, no i śmiga dalej. Ja podejrzewam że pali się to z powodu radiatora, za bardzo się grzeją te końcówki, lub źle jest ustawiony prąd zerowy. jeśli znowu mi się to spali to pomierzę ten prąd zerowy. Znajomy nawinął mi dławiki i kazał mi podłączyć je szeregowo z kolumnami, nie wiem w jakim celu. Wmontowałem do obudowy 2 wiatraki i mam nadzieję że się nie spali więcej, bo nawet jestem z niego zadowolony, bo na filmach mi nie zależy, tylko na muzie!!

Jeżeli miałby ktoś pilot do tego do sprzedania to proszę pisać!!

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
ga.patrick
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 1

ga.patrick
Poziom 1
Post#254 12 Lut 2008 14:40   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam

Potrzebowałbym schemat od mc voice AMP-400 bo spalił się i za bardzo nie wiem jak się zabrać za niektóre elementy?

pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
marjanko
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 15 Wrz 2002
Posty: 162
Miasto: Radom

marjanko
Poziom 14
Post#255 18 Lut 2008 14:54   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


micro napisał:
No właśnie !!.Rozrysowałem częściowo końcówkę mocy do tego AMP510HC/B i cały czas zachodziłem w głowę, co z tymi tranzystorami bez oznaczeń.Kolektory są połączone do masy, B-E - jakaś rezystancja.
Nie udało mi się znaleźć połączeń do niczego innego i wręcz zgłupiałem o co tu chodzi Crying or Very sad .Już myślałem, że może płytka jest wielowarstwowa i popaliło ścieżki między warstwami...


Mam taki wzmacniacz na stole.

Pierwszy raz widzę , aby producent umieszczał w sprzęcie nigdzie nie podłączone tranzystory
Na płytce są tylko punkty lutownicze , tranzystory są wlutowane w te punkty , to te bez oznaczeń.
Pomiar ich też wychodzi dziwnie.

To są atrapy

MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś?

[url=http://obrazki.elektroda.net/78_1203342504.jpg]MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś?[/

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 18 Lut 2008 14:54   



Powrót do góry
Pablo1964
Moderator
Moderator


Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 16219
Miasto: Sosnowiec

Pablo1964
Moderator
Post#256 19 Lut 2008 09:16   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


I to już jest wystarczające świadectwo o klasie tego sprzętu.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
radeeee20
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 2
Miasto: Sanok

radeeee20
Poziom 2
Post#257 27 Lut 2008 16:48   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam posiadam McVoice AMP-400 i jestem nawet zadowolony nic nie buczy tylko jak jest na skali 1-10 to słychać delikatny szum w głośnikach nie mam w nim żadnych bubli!!

Pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Djvoltner
Poziom 3
Poziom 3


Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 6

Djvoltner
Poziom 3
Post#258 21 Mar 2008 13:40   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


yo ma taki wzmacniacz i musze powiedziec ze SPRAWOWAŁ sie dobrze dopuki skonczyłem lekcje w szkole i włączyłem go a tu nagle cisza.... spalone bezpieczniki.....do tej pory nie wiem co sie dzieje z tym sprzetem cały czas pali bezpieczniki...Jesli jest ktos w stanie mi pomuc to z gory dziekuje i pozdrawiam . Jest to model Mc Voice-AMP-400

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Usunięty






Usunięty
Post#259 12 Kwi 2008 21:22   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


marjanko napisał:
micro napisał:
No właśnie !!.Rozrysowałem częściowo końcówkę mocy do tego AMP510HC/B i cały czas zachodziłem w głowę, co z tymi tranzystorami bez oznaczeń.Kolektory są połączone do masy, B-E - jakaś rezystancja.
Nie udało mi się znaleźć połączeń do niczego innego i wręcz zgłupiałem o co tu chodzi Crying or Very sad .Już myślałem, że może płytka jest wielowarstwowa i popaliło ścieżki między warstwami...


Mam taki wzmacniacz na stole.

Pierwszy raz widzę , aby producent umieszczał w sprzęcie nigdzie nie podłączone tranzystory
Na płytce są tylko punkty lutownicze , tranzystory są wlutowane w te punkty , to te bez oznaczeń.
Pomiar ich też wychodzi dziwnie.

To są atrapy

MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś?

[url=http://obrazki.elektroda.net/78_1203342504.jpg]MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś?[/


He he to nie sa atrapy,to wysokiej klasy sprzet i producent zadbal o uzytkownika dajac zamienne tranzystory w przypadku spalenia SmileA zeby sie nie pogubily w transporcie to wlutowali je w plytke....Dzizus jak czytam wasze posty to sie zastanawiam gdzie sprawiedliwosc na tym swiecie ze ten co to produkuje jeszcze po nim chodzi.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Pablo1964
Moderator
Moderator


Dołączył: 23 Gru 2005
Posty: 16219
Miasto: Sosnowiec

Pablo1964
Moderator
Post#260 13 Kwi 2008 21:23   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


CichyEska napisał:
to wysokiej klasy sprzet

Nie przesadzajmy.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
radeeee20
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 2
Miasto: Sanok

radeeee20
Poziom 2
Post#261 28 Kwi 2008 21:39   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


ktoś może mi powiedzieć czy da rade wprowadzić wzmacniacz AMP-400 w stan czuwania a nie wyłączać go z panelu??

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
TomaszHybinski
Poziom 1
Poziom 1


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 1
Miasto: Piotrków Trybunalski

TomaszHybinski
Poziom 1
Post#262 02 Maj 2008 11:25   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Kurcze zakupilem za niewielka kaske amplitunerek Mc Voice AV-550 a niestety nie posiadam do niego pilota szukalem na necie i nic czy moze ktos wie gdzie go mozna zdobyc? Dzieki!

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Kolarz94
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 3
Miasto: Rzeszów

Kolarz94
Poziom 2
Post#263 15 Cze 2008 19:10   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Ja posiadam wzmacniacz Mc Voice 5.1 Z PROCESORAMI DSP dostalem go zepsutego ijest wlasnie u naprawy poniewaz jeden kanal nie gra ten lewy 140vat. Okazalo sie ze nie da sie go naprawic. Nie polecam tej firmy.
Pozdro!!

Dodano po 5 [godziny] 47 [minuty]:

Ello!!
Mam pytanko, czy ktos posiada, albo moglby skabinowac schemat do wzmacniacza ktory podalem powyzej ???
Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dziekuje.
Pozdro!!

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Usunięty






Usunięty
Post#264 18 Cze 2008 15:24   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Panowie sprzedam tego wzmaka AV-810.Sprawny jest i to tyle co o nim powiem nic wiecej po za tym ze gra.Jakie ma wady kazdy wie .Sprzedam go za nawet 70 zl +wysylka.U mnie nie mam tych obciaznikow wiec wysylka niedroga.Jak chcecie to bierzcie na czesci czy na co tam komu potrzeba.Kontakt mail lub gg 5280265 tel 501496567

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Kolarz94
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 3
Miasto: Rzeszów

Kolarz94
Poziom 2
Post#265 21 Cze 2008 15:19   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Powiedz mi o jego wadach cos wiecej.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Usunięty






Usunięty
Post#266 21 Cze 2008 16:02   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


A w sumie dla mnie wada to to ze nie ma tam rzeczywiscie 5.1 i troche buczy.

Dodano po 1 [minuty]:

Brak 5.1 i troche buczy

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Kolarz94
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 3
Miasto: Rzeszów

Kolarz94
Poziom 2
Post#267 21 Cze 2008 21:52   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Jak nie ma 5.1 ???

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
normi1993
Poziom 12
Poziom 12


Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 93

normi1993
Poziom 12
Post#268 24 Lip 2008 13:22   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Jesli by ktoś nie był znaleźć 2SC5198-0 - 2SA1941-0 w dobrej cenie to polecam tego gostka:http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6382671
ma parke za 5zł(na pewno orginały, już u niego kupowałem i nigdy się nie zawiodłem)

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 24 Lip 2008 13:22   



Powrót do góry
Maciek Góźdź
Poziom 17
Poziom 17


Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 357
Miasto: Ostrów Lubelski

Maciek Góźdź
Poziom 17
Post#269 07 Sie 2008 10:30   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


da sie jakos przerobic ten wzmacniacz zeby mniej zniekształcał ?? wydaje mi sie ze to wina przedwzmacniacza sa jakies lepsze zamienniki układów?? lub da sie jakos zmienic chrakterystyke podbicia ?? A jak tranzystory to atrapy to na czym jest zrobiona końcówka na przednie kanały ??

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
ferrum666
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 12
Miasto: Toruń

ferrum666
Poziom 5
Post#270 26 Sie 2008 14:35   

Re: MC voice WZMACH 5,1 sluszal ktos cos kiedys??


Witam...

Całkiem niedawno stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Mc voice AV-698...Całkiem mi się spodobał...Tak szczerze,to potrzebowałem coś na karaoke;)...A więc tak-przeanalizowałem cały ten temat forum i mam pytanie...Akurat mój Mc nie buczy (no chyba,że przystawi się głowę do głosników)...Nie kożystam na nim z 5.1,bo nie jest mi potrzebny-wystarcza mi zwykłe stereo...Podłączone są pod moje stare zasłóżone Unitry 40 W 4Ω (takie duże krowy;) model ZG10) ,ale po pewnym czasie słuchania na maxa strasznie się grzeje...Moje pytania brzmią:czy może się spalić (a zapewne tak) i czy wentylator w górnej części obudowy wystarczy???

Z góry dzięki za odpowiedź....Pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 26 Sie 2008 14:35   



Powrót do góry
Napisz nowy temat  Temat zablokowany.     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> RTV Co kupić? -> Jakie Nagłośnienie do Domu -> MC voice wzmacniacz 5.1, słyszał ktoś coś kiedyś? Poprzedni  123 ... 891011  Następny

Strona 9 z 11
Podobne tematy
SDS-134P? Słyszał ktoś coś o nim? Gdzie można zamówić? (21)
Wzmacniacz Superscope QA-420 - słyszał ktoś o tym? (10)
Kolumny z Allegro. Słyszał je ktoś? Opinie. (12)
Monacor sph-300tc ktoś to słyszał ? (7)
Audax TM025F1 - tweetery, słyszał ktoś? (1)
Monitory JBL LX22 słyszał ktoś? (1)
Czy ktoś słyszał o marce Boss Audio? (2)
Kolumny Koda - czy ktoś słyszał o nich? (11)
Co myślicie o tym Peerlessie? Może go ktoś słyszał? (1)
KENWOOD KA-880SD i Sony TA-F220 słyszał ktoś? (1)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.12 seconds

elektroda.pl temat RSS