Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Najlepszy i najtańszy sklep z głośnikami

22 Lip 2009 23:11 150049 83
  • #61 22 Lip 2009 23:11
    sitoslaw
    Poziom 13  

    Mam pytanie do panów.... Czy istnieje jakiś sklep w okolicach Gliwic najdalej w Katowicach w którym można kupić inne głośniki niż Tonsil, STX, Tesla, alpierd?? Czy wogóle zna ktoś tego typu firmy produkujące i sprzedające same głośniki "do domu" poza wyżej wymienionymi?? Wszędzie mnóstwo śmieci z car audio a "do domu" (np do kina domowego) to tylko "gotowe paczki"........ Byłbym wdzięczny za konkretną odpowiedź.

  • #62 02 Sie 2009 02:26
    koliuk
    Poziom 24  

    Ja również zwracam sie z prośbą o wskazanie jakiejś hurtowni / taniego sklepu gdzie mógłbym kupić sprzęty audio wzmacniacze/głośniki itp. Jest to Dolny Śląsk rejon Jelenia Góra -> Gryfów Śląski -> Lubań.

    Z góry dzieki!

  • #63 13 Sie 2009 16:59
    Patryk1993
    Poziom 12  

    Jest jakiś sklep z audio(głośniki, kolumny) w Łodzi?

  • #64 15 Wrz 2010 13:41
    gawdzik
    Poziom 2  

    Jeśli szukacie głośników radiowęzłowych to polecam sklep 100v.pl z Leszna w wielkopolsce.

  • #67 28 Lis 2010 22:18
    jakub2424
    Poziom 8  

    w Rzeszowie polecam UNITRAL . Sprawdzone i solidne

  • #69 15 Mar 2011 18:16
    Piotr_301
    Poziom 1  

    Witam!

    Wszystkim z Katowic i okolic polecam sklep www.kino-domowe.pl..
    Siedzibę mają na Roździeńskiego 91 (obok mebli Agata). Potrafią zrobić świetną cenę. Kilku znajomych już się u nich zaopatrzyło i są zadowoleni.

  • #70 23 Mar 2011 21:54
    georged1
    Poziom 9  

    polecam sklep z głośnikami BEYMA na Allegro : glosniki_beyma , oraz www.elmuz.com.pl ->sklep internetowy .Można negocjować ceny!

  • #71 09 Kwi 2011 13:58
    najt
    Poziom 19  

    Warszawa. Wiadomo. Wolumen.
    Ale, żeby nie było ogólnikowo.

    "Zbyromex" ul. Wolumen 53 (stacja metra wawrzyszew, dla przyjezdnych) pawilon 50, telefon 22 669-99-19 mail: zbyromex(malpa)wp.pl

    Generalnie Pan Zbyszek zajmuje sie regeneracją, sprzedażą kolumn etc. Ceny za głośniki Tonsila niższe niż u producenta. Pewne. Żadne podróby.

  • #72 11 Kwi 2011 07:51
    Tremolo
    Poziom 43  

    Sklep w Mysłowicach "Radio" przy ulicy Powstańców - przy dworcu zaraz obok poczty. Pan miał kiedyś Tonsile oryginały, elementy regeneracyjne do GDWK i GDWT.

  • #73 24 Kwi 2011 23:23
    bedijunak
    Poziom 15  

    k0niu napisał:
    zna ktos moze jakis sklep na podkarpaciu gdzie moge dostac Celestiony??
    moze byc tez sklep internetowy



    http://www.lean-business.co.uk/eshop/


    tu śmiało możesz zajrzeć, ja tam kupiłem głośniki do mojej DIY kolumny 4x12'' Celestion GT-100 i inne. Wysyłka za naprawdę niedużo,a za 50 czy 100 zł tak naprawdę nie kupisz naprawdę dobrego speakera. Alphard czy jakieś tanie modele mogą nie brzmiec tak jak oczekiwałeś. Ale wybór nalezy do Ciebie, pozdrawiam.

  • #74 13 Cze 2011 15:30
    adamesce
    Poziom 13  

    Witam. Orientuje sie ktos czy w Sosnowcu, na Milowicach istnieje dalej ten sklep z glosnikami (tam przy hali)?

  • #76 06 Lip 2011 23:06
    sajkamil
    Poziom 14  

    W lublinie polecam sklep Elektronika ul Kunickiego 50 taniej niż allegro

  • #77 20 Lip 2011 19:37
    Fat_Man
    Poziom 9  

    Witam wszystkich,

    Jeśli chodzi o nowy sprzęt audio (w tym również głośniki, kolumny głośnikowe), to mogę polecić sklep internetowy Centronik .
    Z tego, co zauważyłem, to ceny są tam dość konkurencyjne. No a poza tym oczywiście to, co zostało już wspomniane, czyli allegro.

  • #78 21 Lip 2011 15:16
    adekmenti
    Poziom 8  

    W Warszawie ja proponuję wolumen i pod warszawski słomczyn. Ale uwaga na słomczynie gdyż:
    -danego produktu nie znajdziecie raczej ale można się rozejrzeć
    -uwaga na złom z niemiec zawsze sprawdź na miejscu o ile to możliwe
    -zawsze się targuj :D
    Np ja kupiłem zestaw wieżowy Philipsa z 2000r. o mocy 280w za 50zł. Sprawdziłem w domu wartość a tu po 550zł :D albo dwie nienaruszone kolumny eltron 100 za 200zł (szkoda że nie miałem pieniędzy)

  • #80 05 Cze 2012 21:31
    piusik
    Poziom 12  

    Temat dawno nie odgrzewany ale można spróbować Fonics.pl z Legnicy.

Szybka odpowiedź lub zadaj pytanie
Dziękuję Ci. Ta wiadomość oczekuje na moderatora.
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME