Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Astra 2 (28,2°E) i programy brytyjskie

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> SAT Serwis -> Astra 2 (28,2°E) i programy brytyjskie
Autor
Wiadomość
wolfsheim
Poziom 5
Poziom 5

Miasto: Frankfurt nad Menem

Post#1 Post autora tematu 10 Wrz 2005 11:27   

Astra 2 (28,2°E) i programy brytyjskie

Witajcie!

Jestem nowicjuszem w pisaniu, wasze forum ale dobrze znam bo nie raz mi juz pomoglo. Tym razem musze sie odezwac bo juz na prawde nie wiem dalej.

Mianowicie. Mam ustawiona antene na stale na Astre 1 i zezuje na Hotbirda- luz blues, niemieckich i polskich programow az milo wybierac. Skoro mam talerz chyba z 90 cm pomyslalem, co i zalezy, majac jeszcze jeden konwerter zezowac i na Astre 2, zwlaszcza ze w Lyngsofcie widzialem, ze niekodowane sa programy brytyjskie (BBC).

No dobra, wszystko ustawione, zez tez dziala, lapie mi Eurobirda i Astre 2 a na nich brytyjskie programy, TYLKO, nie ma programow, ktore mnie by interesowaly.

Wiec moje pytanie, czy ktos z was, kto tez ma Astre 2 orientuje sie, czy BBC etc sa kodowane, albo mozna je odbierac normalnie FTA? Moj konwerter ( a jest to full band Sharpa) nie widzi niskich polaryzacji 10,773 np, gdzie BBC podobno ma byc. A moze to wina konwertera, albo zle zezuje na ta Astre...?

Dziekuje z gory za odpowiedz i pomoc.

Pozdrawiam, Wolfi
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 10 Wrz 2005 11:27   

Powrót do góry

Kieleczek
Poziom 14
Poziom 14

Miasto: Radom

Post#2 10 Wrz 2005 11:32   

Re: Astra 2 (28,2°E) i programy brytyjskie