Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Programowanie kluczyka Passat B5

komismaja 06 Paź 2005 17:27
  • #1 06 Paź 2005 17:27
    komismaja
    Spec od GSM

    Mam passata b5 98'. Problem jest w tym ze pilot od centralnego zamka nie działa, (kluczyk scyzoryk, bateria ok). Wie ktoś może jak sie go programuje? To jest nowy kluczyk ponieważ stary zginął. Immobilaizer jest zrobiony tylko jeszcze pilot nie chce działać!!!! Czy do tego potrzebny jest jakiś sprzęt czy wystarczy zaprogramować jak np. w BMW??? pozdr.
    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!

    Post był raportowany.
    Nie używaj dużych liter w tytule -->REGULAMIN pkt 10.9.
    Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN pkt 15. [hefid]

  • #3 10 Lis 2007 22:45
    spigi0
    Poziom 10  

    Witam próbowałem zaprogramować kluczyk wg powyższej instrukji i fakt ruszyło mi to ale kiedy próbowałem zrobić to jeszcze raz to sie juz nie dało i na dziń dzisijszy moje zdalne sterowanie nie chodzi.
    czy musze odczekać jakiś czas zeby znowu probować zaprogramować kluczyk???
    programowanie kluczyka odbywalo sie w nastepujący sposób
    obróciłem kluczyk w drzwiach 3 razy w kierunku otwarcia po czym nacisnołem przycisk zamkniecia + 3 razy otwarcia zwolnilem przycisk zamkniecia.
    i wtedy kluczyk zacząl mi dzialac ale za krótko wiec pokrecilem trymerem kiedy poskladalem ten kluczyk to juz nie dzialal...

  • #4 01 Maj 2008 10:26
    asiamw
    Poziom 1  

    masz może instrukcje programowania kluczyka w passacie b5 bo ja mam tez z tym problem. Jeśli tak to proszę prześlij na joanna_2007(malpa)intaria.pl

  • #5 04 Lip 2008 16:55
    Seweryn01
    Poziom 14  

    A mam takie pytanie czy jeśli kluczyk jest rozkodowany dioda led świeci ciągle w pilocie? Bo ostatnio kolego podjechał z autem gdzie nie działał centralny z pilota. Podobno wymienił baterie i od tego zcasu dioda świeci ciagle w pilocie. nie wiem czy przypadkiem nie podłączył zasilania na odwrót i nie unicestwił elektroniki pilota.

  • #6 04 Lip 2008 18:16
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Prosta sprawa rozbierz kluczy i zobacz, stawiam na źle poskładany, dioda nie ma prawa sie świecić stale.

  • #7 04 Lip 2008 18:30
    Seweryn01
    Poziom 14  

    No zaglądałem na to juz. Mikrostyki są sprawne. Zasilanie tez wygląda na prawidłowo podpięte ( według sygnaturek) A jednak świeciła dalej. Na dzien dzisiejszy nie ma pilota przy sobie. Jesli sie będe z nim widział to wezmę płytkę i przemierzę tam te tranzystory moze któryś padł a nie akurat ten układ scalony.

  • #8 22 Paź 2008 00:18
    raasia
    Poziom 2  

    Świecąca dioda - myślę że kluczyk jest uszkodzony, dioda powinna migać - raczej nie ma to nic wspólnego z komfortem

  • #9 13 Gru 2008 09:51
    Lips
    Poziom 2  

    Witam mam pytanko w instrukcji napisane jest ze podczas kodowania kluczyka musi być on najpierw umieszczony w zamku kierowcy,więc co zrobić jeśli ten zamek nie działa czy można użyć zamek od strony pasażera???Dodam jeszcze że zachowanie kluczyka po włożeniu 2baterii(CR 2016) jest co najmniej dziwne bo dioda w nim raz świeci się na stałe a podczas przyciskania przycisków otwierania lub zamykania gaśnie mruga po czym znowu świeci sie na stale dziwne to ale tak jest,jeśli ktoś ma chwile na udzielenie odpowiedzi na moje pytanie to wielkie dzięki Pozdrawiam.

  • #11 16 Gru 2008 20:15
    Lips
    Poziom 2  

    Dzięki za odpowiedz, raczej dam naprawić zamek kierowcy bo ani kabla ani oprogramowania nie mam.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty