Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search | Register | Log in



Centralny Zamek w Renault Laguna


  Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Car Security ->Centralny Zamek w Renault Laguna Post new topic  This topic is locked 
Author
Hide the left column
Show left column Message
Sojer8
Level 12
Location: Koło
Joined: 09 Dec 2004
Posts: 83
Post rating: 1
Sojer8
Level 12
Post#1 20 Oct 2005 21:49  Topic author   

Centralny Zamek w Renault Laguna


Witam. Mam autko renault Laguna. Bardzo miły i przyjemny samochód. Otórz pewnego pięknego dnia otwierając zamek pilotem nie zareagował nic.... Pojechałem do serwisu... i tu najlepsze. koszt naprawy "niby" takiej usterki ma mnie kosztować w granicach 5000zl. Mówili mi o tym że trzeba wszystkie kompytery powymieniać ze stacyjką oraz kluczykiem. Podobno do kluczyka trzeba miec specjalny kod aby go zintegrować z komputerem. Czy ktos wie coś o tym?? może da sie kupić jakąś inną centralke od laguny i nowy kluczyk, tzn pilot w kluiczyku i zaprogramować tak go alby wszytsko było cacy. Zalezy mi na tym aby wszystko było oryginalnie.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Jacek79
spec od auto-elektro
Joined: 11 Aug 2005
Posts: 3829
Helped: 226
Post rating: 31
Jacek79
spec od auto-elektro
Post#2 20 Oct 2005 22:04    

Centralny Zamek w Renault Laguna!!! Prosze wejdź i pomóż!!


pojedz do innego serwisu bo w tym chyba nie chcialo sie im robic i chcieli cie splawic

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
bohun555
Użytkownik obserwowany
Location: Puławy
Joined: 10 Feb 2005
Posts: 349
Helped: 26
Post rating: 10
bohun555
Użytkownik obserwowany
Post#3 20 Oct 2005 22:06    

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna!!! Prosze wejdź i pomóż


Napisz dokładnie jaka Laguna bo po tym co piszesz to wynika że jast to Laguna 95r bez immo.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
maciej123
Level 24
Location: Zachodniopomorskie
Joined: 23 Jul 2005
Posts: 495
Helped: 77
Post rating: 13
maciej123
Level 24
Post#4 20 Oct 2005 22:58    

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna!!! Prosze wejdź i pomóż


Na jakiej podstawie to stwierdzili? robili jakieś pomiary czy tak na oko? Na przeprogramowanie klucza w serwisie VW była ostatnio cena 380 zł.
Do programowania klucza potrzebne są kody aby wejść w tryb programowania no i odpowiednie urządzenie, ale jeśli w aucie niema immobilajzera to może być inna przyczyna. należy ustalić czy to wina pilota w kluczu czy odbiornika.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
hyper2000
Level 16
Location: Krakow
Joined: 18 Jul 2005
Posts: 137
Helped: 18
Post rating: 6
hyper2000
Level 16
Post#5 21 Oct 2005 02:10    

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna!!! Prosze wejdź i pomóż


Z ktorego roku jest samochod i jaki ma typ techniczny, albo nr VIN?
Samochod odpala tylko nie dzialaja kluczyki prawda?
Postaram sie pomoc tylko musze okreslic co tam masz za system.

Helpful post? + 0
Back to top
Sojer8
Level 12
Location: Koło
Joined: 09 Dec 2004
Posts: 83
Post rating: 1
Sojer8
Level 12
Post#6 22 Oct 2005 21:47  Topic author   

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna


Witam. Samochod jest z pażdziernika 1995 roku. nr. VIN VF1B56S0513842905 W serwisie sprawdzali mi kluczyk. swiecila przed oodaniem im czerwona dioda teraz juz nie. wymienilem baterie ale tez nie reaguje. Rozkrecilem go i widoczne jest brak jednego malutkiego oporniczka. tak jakby zosttal wydlubany. Ale nawet jak swiecila dioda to centralny juz nie dzialal. Z tego takze co zauwazylem to oni odcieli jeden kabelek przy komputerze. 10 pin. Zdjęli mi takze kod zapłonu. Co dalej??

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
hyper2000
Level 16
Location: Krakow
Joined: 18 Jul 2005
Posts: 137
Helped: 18
Post rating: 6
hyper2000
Level 16
Post#7 23 Oct 2005 12:01    

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna


Jesli nie swieci Ci sie czerwona dioda na kluczyku pomimo dobrych baterii to masz uszkodzony kluczyk lub switch w kluczyku.
Kosazt kluczyka to ok 600 zl. I czeka sie na niego do 10 dni poniewaz musza go zrobic we Francji.

W serwisie pewnie wprowadzili Ci kod awaryjny czyszczac w ten sposob komputer wtrysku zeby samochod mogl odpalac bez dzialania kluczyka a nastepnie odcieli linie kodowa aby przez przypadek gdyby kluczyk zadzialal i bys zamknal samochod nie zostal znow zakodowany.

Mogli tez wyciagnac bezpiecznik od zasilania dekodera.

Laguna pewnie jest warta z 10 tys to 5 tys za centralny zamek to troche duzo.

Tansze bedzie zamontowanie alarmu i wtedy tez Ci bedzie centralny dzialal.

Pozdrawiam.

Helpful post? + 0
Back to top

Google Adsense
Google


Back to top
Sojer8
Level 12
Location: Koło
Joined: 09 Dec 2004
Posts: 83
Post rating: 1
Sojer8
Level 12
Post#8 23 Oct 2005 18:11  Topic author   

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna


w serwisie powiedzieli mi ze trzeba wymienic wszystko lacznie od kluczyka po komputery. ze niby kluczyk robi zwarcie w calej instalacji itd... Takie sciemy. A da rade kluczyk od innej laguny i przeprogramowac go?? mam juz 2 od innej

Helpful post? + 0
Back to top
hyper2000
Level 16
Location: Krakow
Joined: 18 Jul 2005
Posts: 137
Helped: 18
Post rating: 6
hyper2000
Level 16
Post#9 24 Oct 2005 18:20    

Re: Centralny Zamek w Renault Laguna


To niezly kit Ci wciskaja w serwisie chyba musza sie troche doszkolic napisz mi na priva co to za servis i gdzie on sie znajduje?

Kluczyka z innej Laguny nie mozna przeprogramowac bo to jest stary uklad i moze zoatac zaprogramowany tylko raz na stale.

Jedynie mozesz przelozyc z innej Laguny kluczyk razem z dekoderem wyczyscic komputer wtrysku i jeszcze raz go zaszczepic nowym kodem z drugiego kluczyka i dekodera.

Pozdrawiam.

Helpful post? + 0
Back to top
Post new topic  This topic is locked     Main Page -> Forum Index -> Auto Service -> Car Security -> Centralny Zamek w Renault Laguna
Page 1 of 1

Similar topics to centralny Zamek w Renault Laguna

Renault laguna I - Renault laguna IphII centralny zamek nie działa (4)
Renault Laguna 1.8 95r - Laguna Ph I w ogóle nie działający centralny zamek (6)
Renault laguna \'94 centralny zamek (2)
centralny zamek Renault Laguna (4)
Centralny zamek - renault laguna 95 r (19)
Renault Laguna- centralny zamek (1)
Renault Laguna 95r. Centralny -zamek (5)
problem renault laguna - centralny zamek (1)
Renault Laguna II 1.6 16V - centralny zamek (7)
Renault Laguna kombi centralny zamek (9)


Switch to mobile version Switch to version for desktops

Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Editors || Contact for companies || Contact

Page generation time: 0.074 seconds