Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika ->Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
J_ohny
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 13

J_ohny
Poziom 5
Post#1 Post autora tematu 23 Paź 2005 09:48   

Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Witam

Czy wie ktoś może jak skasować inspekcję olejową w:
RENAULT MEGANE SCENIC II 1,9 dCi z XII 2003 roku?
Znalazłem w necie opisy do MEGANEK II ale w przypadku SCENICA to nie działa bo nie ma przycisku pomiędzy licznikami do kasowania.

Auto ma przejechane 15 tys km ale zbliża się okres 2 lat od zakupu i wyskoczył napis:
CHANGE OIL

Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam[/b]

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 23 Paź 2005 09:48   



Powrót do góry
Jacek79
spec od auto-elektro
spec od auto-elektro


Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 3455
Miasto: Pekin

Jacek79
spec od auto-elektro
Post#2 23 Paź 2005 11:10   

Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


jesli jestes z okolic kolobrzegu to zapraszam do mnie, podłączymy kompa i po kłopocie.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 23 Paź 2005 11:10   



Powrót do góry
hyper2000
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 137
Miasto: Krakow

hyper2000
Poziom 13
Post#3 23 Paź 2005 12:45   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Musisz wyswielic na wyswietlaczu napis change oil soon i przytrzymac wcisniety przez kilka sekund przycisk na dzwigni wycieraczek az przebieg zacznie mrugac i po chwili ma zaswiecic na stale 30 000 km.
I jest wykasowane.
Pozdrawiam.

Czy wiadomość jest pomocna? + +1 -
Powrót do góry
J_ohny
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 13

J_ohny
Poziom 5
Post#4 Post autora tematu 23 Paź 2005 22:45   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Jacek79
Dziękuję za oferte ale mam do Cibie 400km Smile

hyper2000
Dziękuję za poradę - próbowałem tego zanim napisałem tego posta. Oczywiście masz racje co do kolejnego odliczania 30 tys km - ale jest problem z "kluczykiem", który wyświetla się nadal po skasowaniu ilości km do następnego serwisu.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Jacek79
spec od auto-elektro
spec od auto-elektro


Dołączył: 11 Sie 2005
Posty: 3455
Miasto: Pekin

Jacek79
spec od auto-elektro
Post#5 23 Paź 2005 22:48   

Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


podjedz w takim razie do jakiegos elektryka co ma kts, fast boxa lub jakis inny sprzet, nie powinno to wiecej kosztowac niz 20.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
hyper2000
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 137
Miasto: Krakow

hyper2000
Poziom 13
Post#6 24 Paź 2005 18:13   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Kluczyk nie jest tylko od przegladu bedzie sie rowniez wyswietlal jak bedzie cos niesprawne np:
- zbyt niski poziom oleju
-II- plynu do spryskiwaczy
- spalona zarowka
itp.


Inspekcje olejowa juz wykasowales!

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
J_ohny
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 13

J_ohny
Poziom 5
Post#7 Post autora tematu 24 Paź 2005 19:52   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


hyper2000 - Dzięki za słuszną uwagę.

Olej jest OK bo na wyswietlaczu jest taka informacja, żarówki też wszystkie OK.
Prawdopodobnie mam za mało płynu w zbiorniczku od spryskiwacza szyb.

Jak jutro doleje płyn do spryskiwaczy to powiadomie Szanownych Kolegów o skutkach.

Jeszcze raz Dziękuję i Pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + +1 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 24 Paź 2005 19:52   



Powrót do góry
hyper2000
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 137
Miasto: Krakow

hyper2000
Poziom 13
Post#8 24 Paź 2005 21:08   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Sprawdz jeszcze czy masz dobre cisnienie w ogumieniu i czy nie jest zaznaczone jakies kolo na wyswietlaczu cisnienia w ogumieniu.

Przesylam Ci wszystkie defekty ktore zapalaja kontrolkw service.

Daj znac jak uda Ci sie rozwiazac problem.

Pozdrawiam.

Załączniki:

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
J_ohny
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 13

J_ohny
Poziom 5
Post#9 Post autora tematu 27 Paź 2005 23:04   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Kombinowałem jak koń pod górę ze wszystkim co tylko można było:
płyn do spryskiwaczy, żarówki, cisnienie itd.

A na wyświetlaczu jak był kluczyk tak jest Sad

No i pomimo tego że nie raz skasowałem stan licznika do kolejnej inspekcji, na wyśiwtlaczu ciągle pojawia sie :

CHANGE OIL SOON

Chyba czeka mnie tylko i wyłącznie nieszczęsny servis
Pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
hyper2000
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 137
Miasto: Krakow

hyper2000
Poziom 13
Post#10 28 Paź 2005 16:16   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Musisz cos zle robic przeczytaj to jeszcze raz i rob powoli po kolei.
Robilem to dziesiesiatki razy i nigdy nie bylo problemu.

Załączniki:

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
J_ohny
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 13

J_ohny
Poziom 5
Post#11 Post autora tematu 28 Paź 2005 19:05   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Bede próbował. Sad

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Michal_O
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 07 Maj 2003
Posty: 222
Miasto: Kraków

Michal_O
Poziom 15
Post#12 29 Paź 2005 22:04   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


hyper2000 napisał:
Musisz cos zle robic przeczytaj to jeszcze raz i rob powoli po kolei.
Robilem to dziesiesiatki razy i nigdy nie bylo problemu.


Witam,

Jak wydrukować do pliku pdf z DIALOGYS'a (MAC) aby były polskie litery jak u Ciebie ???


Pozdrwiam,
Michał.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
hyper2000
Poziom 13
Poziom 13


Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 137
Miasto: Krakow

hyper2000
Poziom 13
Post#13 30 Paź 2005 09:44   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Michal_O napisał:
hyper2000 napisał:
Musisz cos zle robic przeczytaj to jeszcze raz i rob powoli po kolei.
Robilem to dziesiesiatki razy i nigdy nie bylo problemu.


Witam,

Jak wydrukować do pliku pdf z DIALOGYS'a (MAC) aby były polskie litery jak u Ciebie ???


Pozdrwiam,
Michał.


- Klikam w prawym gornym rogu ikone drukarki
- Pokazuje sie okno Print to Pdf
- Wybieram Preferences
- Wybieram zakladke fonts
- Wybieram czcionke Arial CE
- Po prawej stronie okna mam wybrane Courier
I juz jest polska czcionka
Pozdrawiam.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Michal_O
Poziom 15
Poziom 15


Dołączył: 07 Maj 2003
Posty: 222
Miasto: Kraków

Michal_O
Poziom 15
Post#14 03 Lis 2005 23:01   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


hyper2000 napisał:
Michal_O napisał:
hyper2000 napisał:
Musisz cos zle robic przeczytaj to jeszcze raz i rob powoli po kolei.
Robilem to dziesiesiatki razy i nigdy nie bylo problemu.


Witam,

Jak wydrukować do pliku pdf z DIALOGYS'a (MAC) aby były polskie litery jak u Ciebie ???


Pozdrwiam,
Michał.


- Klikam w prawym gornym rogu ikone drukarki
- Pokazuje sie okno Print to Pdf
- Wybieram Preferences
- Wybieram zakladke fonts
- Wybieram czcionke Arial CE
- Po prawej stronie okna mam wybrane Courier
I juz jest polska czcionka
Pozdrawiam.


Witam,

Wykonałem jak powiedziałeś.
1 plik "abs.pdf" wydrukowałem z polskimi znakami ! Very Happy
2 plik "polskie_porazkolejny.pdf"" już niestety nie !!! Crying or Very sad
Patrz załącznik.
Te same ustawienia 'print to pdf'.

O co więc chodzi ???

Z góry dziękuję za pomoc...

Załączniki:

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
nop
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 03 Lis 2005
Posty: 2
Miasto: bydgoszcz

nop
Poziom 2
Post#15 07 Lis 2005 23:48   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Witam!!
Aby skasowac przebieg do nastepnego pzregladu musisz w komputeze w samochodzie wejsc na oil change son i przytrzymac obydwa przyciski pare sekund az sie wyswietli napis 30.000km. I jesli kluczyk na zegarach mruga dalej to musisz sprubowac jeszcze raz . A jesli kluczyk swieci sie na stale to jest wszystko O.K.
Pozdrawiam

Dodano po 1 [minuty]:

Witam!!
Aby skasowac przebieg do nastepnego pzregladu musisz w komputeze w samochodzie wejsc na oil change son i przytrzymac obydwa przyciski pare sekund az sie wyswietli napis 30.000km. I jesli kluczyk na zegarach mruga dalej to musisz sprubowac jeszcze raz . A jesli kluczyk swieci sie na stale to jest wszystko O.K.
Pozdrawiam

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
J_ohny
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 13

J_ohny
Poziom 5
Post#16 Post autora tematu 10 Lis 2005 08:46   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Witam

Dziękuje raz jeszcze wszystkim za podpowiedzi.

JUZ WIEM CO ZLE ROBILEM - PRZYCISK TRZEBA TRZYMAC TAK DLUGO AZ KLUCZYC ZGASNIE!!! A JA PUSZCZALEM JAK POKAZALO SIE 30000 PO WCZESNIEJSZYM MRUGANIU.

CZYLI OKOLO 7-8 SEKUND.

POZDRAWIAM

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
matisim
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 24
Miasto: ok. chodziezy

matisim
Poziom 7
Post#17 20 Maj 2010 18:17   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


jaki to guzik trzeba dusic zeby skasowac ta inspekcje

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
maro765
Poziom 7
Poziom 7


Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 23
Miasto: dolny śląsk

maro765
Poziom 7
Post#18 20 Maj 2010 19:48   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Kasowanie
1.Włączyć zapłon
2.Klikając guzikiem na włączniku do wycieraczek doprowadzić do komunikatu
change oil soon lub podobnego
3.Wcisnąć i trzymać tenże guzik przez około 10s lub dłużej
w tym czasie cały czas obserwować wyświetlacz.
przebieg do wymiany będzie mrugać(20000 lub 30000) jak przestanie puszczamy
przycisk.Jeżeli dany przebieg pozostanie jest OK jeżeli nie ,powtarzamy
wszystko jeszcze raz być może trzeba puścić guzik na ostatnim mrugnięciu.
Zabawiać się w ten sposób można dowolną ilość razy.

MIŁEJ ZABAWY

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
kelebrion
Poziom 5
Poziom 5


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 14
Miasto: Głowno

kelebrion
Poziom 5
Post#19 20 Lis 2012 22:00   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Panowie a ja nie moge skasowac tej inspekcji w ten sposob wybieram ta manetka service change oil i trzymam i jak przestanie migac to puszczam i fakt znika kluczyk z napisem service ale po 4 sekundach mi sie spowrotem pojawia moze ktos wie czemu??

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 20 Lis 2012 22:00   



Powrót do góry
tomus505
Poziom 2
Poziom 2


Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 2
Miasto: głuchów

tomus505
Poziom 2
Post#20 07 Mar 2013 00:35   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


u mnie jest tak samo wszystko wraca z powrotem i nie mogę skasować , pomóżcie mi

Czy wiadomość jest pomocna? + -1 -
Powrót do góry



Google Adsense



Post# 07 Mar 2013 00:35   



Powrót do góry
grzesio2507
Poziom 14
Poziom 14


Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 194

grzesio2507
Poziom 14
Post#21 07 Mar 2013 00:45   

Re: Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II


Aby skasować "serwis", zrób tak, aby komputer wyświetlał info o konieczności odwiedzenia serwisu, a następnie wciśnij przycisk kasowania kilometrów licznika. Trzymaj tak długo, aż zaświeci się na stałe "30.000 km do następnej wymiany". Pozdrawiam.

Czy wiadomość jest pomocna? + 0 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Jak skasować inspekcję olejową w RENAULT SCENIC II
Strona 1 z 1
Podobne tematy
Jak skasować inspekcję olejową w Renault Koangoo (9)
Signum - jak skasować inspekcję olejową? (2)
Jak skasować inspekcję olejową w vw TOURAN 1.9 TDI 2003 (6)
Toyota Yaris 1.4 D4D 2008 r. - Jak skasować inspekcję olejową ? (2)
Jak skasować inspekcję VW 2002? (2)
Jak skasować inspekcje olejową w Stilo??? (4)
Jak skasować inspekcję w Peugeot 206 (2)
Jak skasować inspekcję w PEUGEOT BOXER 2008 (4)
Jak skasować inspekcję oleju w OPLU CORSA,COMBO C (1)
Jak skasować inspekcję Toyota Corolla Verso 2003r (3)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.052 seconds

elektroda.pl temat RSS