Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj  | Rejestracja  | Zaloguj

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

brak głosu w telewizorze

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu      Strona Główna -> Forum elektroda.pl -> TV Serwis -> brak głosu w telewizorze
Autor
Wiadomość
ander
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post autora tematu 03 Lis 2005 19:19   

brak głosu w telewizorze

mam pytanie. Nadmienię że jestem zielona w sprawach technicznych odnośnie telewizorni. Podłaczyłam drugi telewizor pod cyfrowy polsat. Okazuje się że obraz jest a nie ma głosu. Podłączyłam inny telewizor w to samo miejsce i jest ten sam problem mimo że ten drugi w innym pokoju odbiera ok. Podłaczyłam pod ten telewizor ( philips) wideo . W tym przypadku jest g łos ale obraz jest fatalny. nie wiem gdzie tkwi problem. Myślałamże antena ale przecież obraz jest przekazywany. Może ktoś miał podobny problem bądz zna przyczynę takiego układu. Będe wdzięczna za każda pomoc tym bardziej że jestem laikiem. Z góry wielkie dzięki. Aneta
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 03 Lis 2005 19:19   

Powrót do góry

brzuch0
Poziom 16
Poziom 16

Post#2 03 Lis 2005 19:43   

Re: brak głosu w telewizorze

Napisz czym połączony jest dekoder z tV (kabel antenowy,Euro czy może chinch) . Jak kabel antenowy to może tv nie jest wyregulowany do odpowiedniego kanału (przeszukaj niech tv sam znajdzie odpowiedni kanał) .Być może dekoder jest ściszony ,ponieważ w tunerach sat można również ściszać lub podgłaśniać głos z poziomu dekodera (podgłośnij pilotem o dekodera). Najlepiej jak połączysz wszystko za pomocą kabla EURO i wtedy zobaczysz efekt.
Powrót do góry

Google

Google Adsense

Post# 03 Lis 2005 19:43   

Powrót do góry

ander
Poziom 2
Poziom 2

Post#3 Post autora tematu 03 Lis 2005 19:52