Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki

Simson-SR 50-układ zapłonowy

Romaniczok 16 Maj 2006 09:05
  • #31 16 Maj 2006 09:05
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    problem nie tkwi w przerywaczu tylko gdzie indziej. Jeżeli wszystko jest dobrze wyregulowane przerwa na przerywaczu na świecy prawidłowa świeca odpowiednio dobrana to są dwie możliwości układ zapłonowy lub gaźnik. Najczęściej uszkodzona jest ta aluminiowa cewka po włączeniu świateł motor gaśnie bo jest za słaba iskra za małe napięcie dochodzi do niepełnego spalania i tworzy się nagar na świecy który uniemożliwia przeskok iskry a jeszcze jak świeca nieprawidłowa to nie ulega ona samooczyszczeniu podczas pracy musisz wszystko dobrze poustawiać
    Pozdrawiam

  • #32 16 Maj 2006 11:42
    Romaniczok
    Poziom 12  

    Nie wiem jak to dokładnie jest. W moim przypadku to robiłem różne, przeróżne kombinacje. Tak jak wcześniej napisałem, prawie wszystkie elementy ukł. zapł. są po wymianie na nowe-oprocz kola magnesowego:D. Świeca ISOLATOR SPEZIAL ZM 14-260. Myślalem najpierw, że przyczyną gaśniecia motorowerka mogą być złe połączenia masowe. Wydaje mi się, że jest mała energia iskry bo po zmniejszeniu przerwy o połowę motorek ruszył i jeździ do dzisiaj. Skoro cewka zapłonowa w iskrowniku jest nowa to zostaje tylko koło magnesowe.... Szokuje mnie to, że u kolegi thomas__1 iskra wali z paru centymetrów.

  • #33 16 Maj 2006 11:56
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    jaką masz teraz przerwę na świecy a jaką miałeś wcześniej?

  • #34 16 Maj 2006 13:06
    Romaniczok
    Poziom 12  

    Teraz przerwa 0,25 mm a przedtem była 0,4 mm.

  • #35 16 Maj 2006 15:34
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    a jak wypala świecę znaczy jaki jest jej wygląd

  • #36 16 Maj 2006 15:54
    Romaniczok
    Poziom 12  

    Po wyglądzie świecy widać, że mieszaka jest ok jeżeli o to chodzi. Kolor popielato-brązowy, w każdym razie świadczy o prawidłowym składzie mieszanki. Zresztą co tu mówić o wyglądzie świecy skoro motorowerek dosyć rzadko jest w użyciu bo jeździ nim mój ojciec i jeżeli już to na krótkich odcinkach. Żeby móc coś stwierdzić po kolorze świecy to trzeba przejechać pare ładnych kilometrów.

  • #37 26 Maj 2006 23:33
    linx
    Poziom 21  

    A może cewka ładowania - ta co zasila też stop jest nie dokręcona do podstawy statora :?: - ja tak miałem

  • #38 27 Maj 2006 10:31
    bemka
    Poziom 15  

    Ja też mam SR 50 CE i już przejechał 30 tys. KM i nic mi sie nie psuło w układzie zapłonowym i powiem wam że lepiej dać dla kogoś kto tylko sie simsonami zajmuje i wam naprawi niż samemu grzebać bo można w nim nieźle narozwalać i tylko potem wieksze koszta bedą:)WYdaje sie że wszystko banalne a mały szczegól zawazy na mocy silnika, Ja miałem wyprzedzenie zapłonu źle ustawione o 2mm i motor o 10 na godzine mniej chodził!Mam simsona 4 lata i znam już jego wybryki i radze wszystkim że jeżeli wczesśniej nie mieli tego motorka to dać go komuś do naprawy że to profesjonalista zrobił a sami zobaczycie jak bedzie hulał :) na cylinderku niemieckim 50 można wycisnąć 85km/h na prostej :)

  • #39 10 Cze 2006 07:36
    jan24064
    Poziom 2  

    cze,oj ten Simson;] kolor iskry na świecy ma być fioletowy.gdy zapłony wypadają to strzela po tłumniku. albo masz żle podłączone cewki albo mase tych cewek a przerwa powinna być 0,3mm a ja zawsze ustawiam 0,5.sprawdż sobie omomieżem kable od zaśilania zapłonu od cewek ;]]]

  • #40 03 Wrz 2006 13:06
    simek13
    Poziom 10  

    ja mam simsona s51 elektronic i moge tylko wycisnąć 55km/h i jaet mało mocy i niewiem czym to jest zpowodowane mogliście mi pomuc prosze

  • #41 03 Wrz 2006 15:00
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    może zła regulacja gaźnika, a może nie ma sprężania ewentualnie źle ustawiony zapłon trzeba sprawdzić gaźnik i zapłon i świecę

  • #42 03 Wrz 2006 19:55
    simek13
    Poziom 10  

    ale świeca jest nowa a zapłonu czy gażnika nie umie ustawić jak byście mogli to mi wytumaczcie jak to ustawić please

    Dodano po 2 [minuty]:

    aaa zapominiałem w silniku na wale korbowym poszedł mi simering czy to moze tesz przyczyniać się do tej słabej jazdy:?:

  • #44 09 Wrz 2006 18:29
    andrew117
    Poziom 2  

    na pewno obcięło ci klin na kole zamachowym sprawdź najpierw to!

  • #45 10 Wrz 2006 14:45
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    jakby ścieło klin to by zapewne w ogóle nie zapalił bo zapłon przestawiłby się za dużo

  • #46 16 Wrz 2006 19:22
    andrew117
    Poziom 2  

    nie koniczenie wystarczy ze koło magnesowe przesunie sie o troche i juz iskra pojawia sie w złym miejscu. iskra jest ale jest złe spalanie i jak sie doda gazu na fula to silnik zaczyna przerywać. tak zdarza sie czesto mi to przytrafiło sie juz kilka razy bo koło zawiesiło sie w pewnym miejscu a iskra i tak była, zapalic zapali ale z trudem i zazwyczaj na popych i trzeba długo go rozgrzewać a na dodatek jest słaby. moim zdaniem to jest to. pozdro jesli nie mam racji to sory nara

  • #47 23 Mar 2008 12:39
    andrew117
    Poziom 2  

    a ten problem wystąpił po zmianie stacyjki czy może występował już wcześniej?

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty