Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niezły subik :P - coś w rodzaju zestawu 2.1 :D

Pth 29 Sty 2006 12:22 2892 8
  • Przedstawiam wam mój nowy subwoofer (znaczy sie nei dla mnei a dla kolegi dla którego to skleciłem)

    Funkcje suba :
    Sub + wyjście na dwie kolumny

    Zawartośc + ceny :

    Obudowa - 15 zł (same deski)
    Głośnik niskotonowy 12" 200 Watt RMS - 63zł
    Wzmacniacz na TDA7294 (mono dla suba) - 24zł
    Dwa wzmacniacze na TDA2030A (stereo na kolumny) - 40zł
    Trafo (toroid) 300VA - 2x17V (150VA) + 12V(150VA) - 66zł
    Radiator (wspólny dla wszytkich wzmaków) - 10zł
    Przedwzmacniacze na NE5532P - 40 zł
    Potencjometry - 15 zł
    Włączniki, przekaźniki i kontrolki zasilania - 12zl
    wszelkie gniazdka i kabelki - 20zł]



    fotki wrzuce za kilka godzin.
    -----------------------------------------------------------------------
    Około 300 zł razem



    Jak na taki tani głośnik gra dobrze prz pełnym wysterowaniu wzmaka na TDA7294 ! - dzwine :P

    Apropos trafa - jest troszeczke nietypowe ponieważ kupiłem je jako trafo 150VA 2x17V ale potrzebowałem 12 V z niego wiec downinałem kilkadziesiat uzwojen kablem 1,5mm² tak wiec mam 2x17V (150VA) + 12V(150VA).


    Fajne!
  • #2 29 Sty 2006 13:00
    madart
    Poziom 25  

    Co do trafa to po dowinieciu uzwojen jego moc jest taka sama :) wcale sie nie zwiekszy, ale ono spokojnie wysatarczy do takiego zestawiku. Co prawda mozesz pociagna to 150W na 12V ale jak pociagniesz jeszcze z tych 17 to laczna moc nie przekroczy 150.

  • #3 29 Sty 2006 14:09
    Pth
    Poziom 26  

    Dlaczego moc nie wzrośnie? przecież moc zależy od grubości kabla (chyba)



    Oto fotki:

    Nie obłożyłem tego jeszcze okleina ale to się zrobi kiedyś.

    Postanowiłem zrobić obudowę typu closet bo taka lepiej według mnie gra (obudowa bardziej rezonuje)
    - największy problem było uszczelnienie wszystkiego tak żeby przez żadne szczelinki nic nie gwizdało, ale na szczęście udało się żeby grało normalnie :P

    Dorzucę jeszcze na dole filmik z subem (słaba jakoś dźwięku bo taki aparat:/)

  • #4 29 Sty 2006 14:22
    ALTON
    Poziom 38  

    Daj więcej zdjęć bardziej szczegółowych.Ogólnie to sam pomysł jest bardzo dobry.

  • #5 29 Sty 2006 14:29
    Pth
    Poziom 26  

    Bardziej szczegółowych tzn?
    nie chce mi sie tego rozkrecać bo s tyłu jest 14 śrub...

  • #6 29 Sty 2006 14:29
    Popak
    Moderator DIY

    Witam

    Narazie zapowiada sie fajnie :) tylko mam 2 pytania. :)

    1) Z jakiego tranfa zasilacz TDA7294? Mam nadzieje że nie tym 2x17V/150W?
    2) Napisz jeszcze jaki to głosnik? (model i firme)

    Pozdrawiam

  • #7 29 Sty 2006 15:40
    madart
    Poziom 25  

    bo rdzen jest 150W i wiecej nie przeniesie :)
    Od czego ten terminal i przewody z tylu?
    Tez bym chcial zobaczyc elektronike :)

  • #8 29 Sty 2006 15:52
    Gilotyn@
    Poziom 30  

    mam bardzo głupie pytanie masz ten wzmacniacz prawda i jakie najwieksze kolumny możesz podłonczyć pod niego i jaki sprzet jest podłonczony pod twój zestaw.

  • #9 29 Sty 2006 20:08
    Pth
    Poziom 26  

    nistety juz nei ma tego suba (oddałaem go klientowi :P)


    e sorki nie 2x17 a 2x20V :P

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME