Forum Index

Rules  | Points  | Add...  | Recent posts  | Search  | Register  | Log in

This site uses cookies. Learn more about cookies and changing the settings in your browser.

Dos co i jak?? help


Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Computer Service -> Computer Software -> Dos co i jak?? help
Author
Message
Lineusz
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 08 Dec 2005
Posts: 116
Location: warszawa

Post#1 Post from the author of the topic 19 Feb 2006 11:41   

Dos co i jak?? help


Witam
mam problem musze wejsć do dosu aby z upgradować moj bios karty grafy.tylko jak mam wejsć do dosu ,mam windows xp professional i niemam pojećia.Na starym kompie niemam z tym probblem ale tam mam 98.Czekam na jakieś wskazówki
pozdrawiam

Moderated by jankolo:
Proszę poświęcić więcej uwagi pisaniu postów

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Feb 2006 11:41   





Back to top
   
Hucul
Poziom 24
Poziom 24


Joined: 19 Feb 2005
Posts: 4794
Location: Hanower

Post#2 19 Feb 2006 11:50   

Re: Dos co i jak?? help


Zrób dyskietkę startową dos i z niej zabotuj komputer . Na dyskietkę wgraj program do biosu i sam bios . Zresztą wszystkie informacje są w plikach readme na stronach z biosem lub dołączone do programu flaszującego bios .

Helpful message? + -

Back to top
   
Lineusz
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 08 Dec 2005
Posts: 116
Location: warszawa

Post#3 Post from the author of the topic 19 Feb 2006 12:01   

Re: Dos co i jak?? help


juz prubowałem tworzyć dyskietkie msdos wrzuciłem tez tam biosa ale jak odpalałem kompa to niewiedziałem co dalej.był czarny ekran coś se wczytywało ale nic o co mi chodziło. a potem
A:\>
i to wszystko

Moderated by jankolo:
Ponawiam prośbę

Helpful message? + -

Back to top
   
bursta
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 1073
Location: W-w

Post#4 19 Feb 2006 12:08   

Dos co i jak?? help


Zleć to komuś kto to potrafi, możesz więcej szkód zrobić niż pożytku nie wiedząc jak sie poruszać w DOS-ie.
Pozdro

Helpful message? + -

Back to top
   
Platon
Spec od komputerów
Spec od komputerów


Joined: 05 Sep 2002
Posts: 9254
Location: Białystok

Post#5 19 Feb 2006 12:25   

Dos co i jak?? help


Lineusz - popros kogos o pomoc, bo krecisz. Na Win98 w DOSie potrafisz sie poruszac, a DOS odpalony z dyskietki to juz czarna magia??

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Feb 2006 12:25   





Back to top
   
Lineusz
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 08 Dec 2005
Posts: 116
Location: warszawa

Post#6 Post from the author of the topic 19 Feb 2006 12:36   

Re: Dos co i jak?? help


dos z dyskietki niechce sie odpalić ,kończy sie na tym
A:\>
i nic niemożna zrobić??
o to sie pytam

Dodano po 1 [minuty]:

Potrzebuje tego ponieważ podkręcam swoją karte grafy narazie odblokowałem 4 potoki (z programu rivatuner) mam karte geforce 6200 i teraz potrzebuje dostać sie do dosu.Zobaczcie na ta stronke
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=371&action=all

pozdro

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 19 Feb 2006 12:36   





Back to top
   
Zloty60
Poziom 18
Poziom 18


Joined: 19 Dec 2003
Posts: 586
Location: Lublin

Post#7 19 Feb 2006 12:51   

Re: Dos co i jak?? help


Oj chłopie niech ci to ktos zrobi tak jak radza koledzy bo narobisz bałaganu.

Dodano po 2 [minuty]:

Lineusz wrote:
dos z dyskietki niechce sie odpalić ,kończy sie na tym
A:\>
i nic niemożna zrobić??
o to sie pytam



Przeciez juz masz wiersz polecen.Myslisz ze sie flashowanie samo wlaczy?
:/

Helpful message? + -

Back to top
   
Lineusz
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 08 Dec 2005
Posts: 116
Location: warszawa

Post#8 Post from the author of the topic 19 Feb 2006 12:54   

Re: Dos co i jak?? help


albo ja niemam o tym zielonego pojęcia albo niewiem
do tego wiersza polecen nic nimożna wpisać wiec o co chodzi???

Dodano po 1 [minuty]:

albo ja sie wogule na tym nieznam albo niewime
do tego wiersza polecen nic nimożna wpisać!!! ???

Dodano po 33 [sekundy]:

sry ze dwa razy mój bład

Moderated by jankolo:
Kolega jest niepoprawny. To jest ostatnie ostrzeżenie

Helpful message? + -

Back to top
   
Platon
Spec od komputerów
Spec od komputerów


Joined: 05 Sep 2002
Posts: 9254
Location: Białystok

Post#9 19 Feb 2006 12:54helpful post - solution   

Dos co i jak?? help


Lineusz - jak masz klawiature USB to wlacz jeszcze support dla USB w DOS w biosie. Ale lepiej zostaw to w spokoju. Bo stwierdzenie "dos z dyskietki niechce sie odpalić ,kończy sie na tym A:\>" jest po prostu smiechu warte.

Helpful message? + -

Back to top
   
Lineusz
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 08 Dec 2005
Posts: 116
Location: warszawa

Post#10 Post from the author of the topic 19 Feb 2006 13:05   

Re: Dos co i jak?? help


-.-
wiem Sad
ale chodziło mi oto ze nic niemoge wpisać w wierszu poleceć a chce potkręcić karte grafy Sad

Helpful message? + -

Back to top
   
bursta
Poziom 20
Poziom 20


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 1073
Location: W-w

Post#11 20 Feb 2006 00:49   

Dos co i jak?? help


Lineusz!
Zrozum jedno, nikt Ci tu złośliwie nie doradza, powiem nawet więcej - i tak koledzy wykazują się jeszcze dużą dozą cierpliwości w wytłumaczeniu Ci tego. Naprawdę nie wiedząc jak poruszać się w DOS-ie możesz uwalić nie tylko system ale i całą grafę, to tak jakby wykonywać operację na mózgu nie mając wykształcenia medycznego. Zleć to komuś kto już się tym bawił, to nie są żarty. No chyba że rajcuje Cię podkręcanie bez względu na koszty.
Pozdro

Helpful message? + -

Back to top
   
Google


Google Adsense


Post# 20 Feb 2006 00:49   





Back to top
   
Lineusz
Poziom 13
Poziom 13


Joined: 08 Dec 2005
Posts: 116
Location: warszawa

Post#12 Post from the author of the topic 20 Feb 2006 21:33   

Re: Dos co i jak?? help


Racje mieliście wgrałem złego biosa i coś sie zwalilo ale sciagołem u kumpla tego kturego trzeba i go wgrał juz działa
narazie kończe z prubami podkrecania

wielkie dzieki wszystkiem

pozdro

Moderated by jankolo:
Niechlujstwo !!!! Udzielam koledze ostrzeżenia. Temat zamykam za kolegę.

Helpful message? + -

Back to top
   
Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Computer Service -> Computer Software -> Dos co i jak?? help
Page 1 of 1
Similar topics
Fault outside of MS-DOS Extender :( HELP!!! (3)
Dysk sieciowy + apliacja DOS problem? Help! (5)
jak zrobic dyskietke sys.. do dos\'a 6.2? z wyzszej ver dos\'a (9)
HELP!! win nie widzi zawartosci dyskow -pod dos sa widoczne (6)
Windows 7/64 - DOS - Mapowanie dysku komputera z DOS na jednostce z Win 7/64 (1)
[DOS] Zadanie z DOS\'a - ciężka sprawa ;/ (4)
Dos w XP, DOS-BOX, okienka znikają. (9)
Dos/dos-opodobne bootowalny z dyskietki (11)
Problem z instalacją ms-dos 6,22 na ms-dos 3.2 (2)
Wf mag DOS - drukarka USB - Wf mag dos - poucinane fonty - PILNIE PLS (5)


Administrator || Moderators || Forum Rules || General Rules || Cookies information || Contact

Page generation time: 0.084 seconds

elektroda.pl topic RSS feed