Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 03 Mar 2006 12:27
    cordoba_2004
    Poziom 27  

    Witam

    Czy ktos moze mi powiedziec jak sie robi
    adaptacje kata wtrysku w Passacie TDI 90 KM
    1Z 95

    mam vaga tylko chodzi mi o szczegoly jak to sie robi moze ktos mogl by to powiedziec mi ?

    czy dawke wtrysku tez mozna adaptowac ?

    Samochod ten jest po wymianie pompy i wtryskiwaczy
    a teraz szukam informacji o adaptacji tego

  • Pomocny post
    #2 03 Mar 2006 12:42
    wojtekryba
    Poziom 32  

    piszesz dwa posty w temacie tego samego auta?
    czy chodzi o inne?
    Nie występuje pojęcie adaptacji kąta wyprzedzenia wtrysku ani dawki
    Kąt wtrysku poprostu się reguluje.

  • Pomocny post
    #3 03 Mar 2006 14:21
    grzestv
    Poziom 28  

    zrób tak:
    01-silnik
    02-odczyt błędów
    05-kasowanien błędów
    04-nastawy podstawowe
    000-kanał dostępu
    obserwuj pozycję drugą od lewej strony
    ma mieścić się w zakresie 54-57

  • Pomocny post
    #4 03 Mar 2006 15:15
    wojtekryba
    Poziom 32  

    grzestv napisał:
    zrób tak:
    01-silnik
    02-odczyt błędów
    05-kasowanien błędów
    04-nastawy podstawowe
    000-kanał dostępu
    obserwuj pozycję drugą od lewej strony
    ma mieścić się w zakresie 54-57


    Jak najbardziej z tym że wartość może zmieniać sie w zakresi 0-88
    sprawdza się ją w funkcji temperatury paliwa (pozycja 9)
    jest taki wykresik(próbowałem zrobić zdęcie ale telefonem nie wychodzi)

    sorry zapomniałem opisu
    A-parametr wyprzedzenia wtrysku (poz2 w kanale 00)
    B-parametr temp. paliwa (poz 9 w kanale 00)
    C- zakres prawidłowy wyprzedzenia wtrysku

  • Pomocny post
    #5 03 Mar 2006 19:07
    T/J
    Poziom 21  

    Witam
    Aby sprawdzić właściwy kąt wtrysku silnik należy zagrzać do temperatury pracy powyżej 80 stopni.Uruchomisz VAGa i postępujesz jak kolega wojtekryba napisał.Optymalna wartości kąta wtrysku wynosi druga od lewej 051 ale przy wartości temperatury paliwa z pozycji 9 druga od prawej dla 090. Czasem ta wartość kąta wtrysku dla tego silnika pływa w zakresie 46-56.Jeżeli tak jest to wszystko dobrze.Jeżeli jest poza tym zakresem należy kąt wtrysku wyregulować.Im temperatura paliwa wyższa tym kąt wtrysku mniejszy.wg załączonego wykresu.Jest w Vag-Com taka funkcja która uruchamia ten wykres i pokazuje aktualny kąt wtrysku w funkcji temperatury paliwa i wtedy wszystko jasne.
    Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #6 03 Mar 2006 21:00
    7323824
    Poziom 17  

    zrób tak
    01
    04
    04
    sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku.
    poz 2 porządany
    poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku
    jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy
    oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku

  • #7 04 Mar 2006 15:13
    T/J
    Poziom 21  

    Witam
    Kolego 7323824 to nie jest do końca tak jak radzisz potrzebującemu aby przestawił pompe jak wskazania w tym bloku będą różne.Bo zły kąt wtrysku rzeczywisty nie zależy tylko od niewłaściwej jego regulacji.Zanim się go będzie korygować należy sprawdzić poprawność działania kilku elementów. A po upewnieniu się że działają właściwie dopiero wówczas ten kąt korygować bo w przeciwnym razie to będzie totalna klapa.Lepiej kolego zleć to sprawdzenie i ewentualną regulacje komuś kto w tym temacie siedzi i się na tym zna.
    Bo nie wystarczy mieć skrzypce trzeba jeszcze umieć na nich grać.
    Pozdrawiam

  • Pomocny post
    #8 04 Mar 2006 19:53
    7323824
    Poziom 17  

    to są akademickie rozważania.

    Dodano po 14 [minuty]:

    przestawienie kąta na pompie o parę stopni w lewo lub w prawo to nie katastrofa.Jesli po skorygowaniu za jakiś czas kąt znów ucieknie to prawdopodobnie poluzowalo się dolne kolo od rozrządu a to juz poważna usterka bo wyrabia się w tym miejscu wał korbowy.

  • #9 16 Lip 2006 09:36
    randolph
    Poziom 13  

    mam 2 prosby:
    "Optymalna wartości kąta wtrysku wynosi druga od lewej 051 ale przy
    wartości temperatury paliwa z pozycji 9 druga od prawej dla 090."

    - czy możecie troszkę bardziej łopatologicznie wyjaśnic tekst powyżej
    - czy możecie podać wartości liczbowe na skali wykresu (pion, poziom) bo wzrok mi siada :-).
    z góry dziekuję
    pzdr
    ran

  • #10 16 Lip 2006 11:50
    krbl
    Poziom 17  

    no tak
    a podłączyłeś chociaż Vaga aby popatrzeć gdzie co jest?
    Masz wszystko opisane jak trzeba.
    Jeszcze raz
    silnik nagrzany 80stopni
    vag
    silnik
    kasowanie błędów
    póżniej
    04 nastawy podstawowe
    kanał 000
    i teraz włącz tdi graph prawy dolny róg w okienku programu
    i masz wykres - żółta poruszająca się linia ma mieścić się najlepiej na środku wykresu
    jeżeli nie to wyregulować

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty