Forum elektroda.pl

Regulamin  | Punkty  | Dodaj...  | Ostatnie  | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


  Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika ->Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu 
AutorSchowaj lewą kolumnę Wiadomość
cordoba_2004
Poziom 21
Poziom 21
Miasto: T a r n ó w
Dołączył: 19 Cze 2005
Posty: 1331
Pomógł: 18
Ocena postów: 44
cordoba_2004
Poziom 21
Post#1 03 Mar 2006 12:27  Autor tematu   

Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


Witam

Czy ktos moze mi powiedziec jak sie robi
adaptacje kata wtrysku w Passacie TDI 90 KM
1Z 95

mam vaga tylko chodzi mi o szczegoly jak to sie robi moze ktos mogl by to powiedziec mi ?

czy dawke wtrysku tez mozna adaptowac ?

Samochod ten jest po wymianie pompy i wtryskiwaczy
a teraz szukam informacji o adaptacji tego

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
wojtekryba
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: tarnowskie góry
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1933
Pomógł: 150
Ocena postów: 2
wojtekryba
Poziom 22
Post#2 03 Mar 2006 12:42Pomocny post    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


piszesz dwa posty w temacie tego samego auta?
czy chodzi o inne?
Nie występuje pojęcie adaptacji kąta wyprzedzenia wtrysku ani dawki
Kąt wtrysku poprostu się reguluje.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
grzestv
Poziom 20
Poziom 20
Miasto: Warszawa
Dołączył: 04 Paź 2005
Posty: 915
Pomógł: 113
Ocena postów: 10
grzestv
Poziom 20
Post#3 03 Mar 2006 14:21Pomocny post    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


zrób tak:
01-silnik
02-odczyt błędów
05-kasowanien błędów
04-nastawy podstawowe
000-kanał dostępu
obserwuj pozycję drugą od lewej strony
ma mieścić się w zakresie 54-57

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
wojtekryba
Poziom 22
Poziom 22
Miasto: tarnowskie góry
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 1933
Pomógł: 150
Ocena postów: 2
wojtekryba
Poziom 22
Post#4 03 Mar 2006 15:15Pomocny post    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


grzestv napisał:
zrób tak:
01-silnik
02-odczyt błędów
05-kasowanien błędów
04-nastawy podstawowe
000-kanał dostępu
obserwuj pozycję drugą od lewej strony
ma mieścić się w zakresie 54-57


Jak najbardziej z tym że wartość może zmieniać sie w zakresi 0-88
sprawdza się ją w funkcji temperatury paliwa (pozycja 9)
jest taki wykresik(próbowałem zrobić zdęcie ale telefonem nie wychodzi)

sorry zapomniałem opisu
A-parametr wyprzedzenia wtrysku (poz2 w kanale 00)
B-parametr temp. paliwa (poz 9 w kanale 00)
C- zakres prawidłowy wyprzedzenia wtrysku

Załączniki:

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
T/J
Poziom 17
Poziom 17
Dołączył: 11 Kwi 2004
Posty: 359
Pomógł: 39
Ocena postów: 10
T/J
Poziom 17
Post#5 03 Mar 2006 19:07Pomocny post    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


Witam
Aby sprawdzić właściwy kąt wtrysku silnik należy zagrzać do temperatury pracy powyżej 80 stopni.Uruchomisz VAGa i postępujesz jak kolega wojtekryba napisał.Optymalna wartości kąta wtrysku wynosi druga od lewej 051 ale przy wartości temperatury paliwa z pozycji 9 druga od prawej dla 090. Czasem ta wartość kąta wtrysku dla tego silnika pływa w zakresie 46-56.Jeżeli tak jest to wszystko dobrze.Jeżeli jest poza tym zakresem należy kąt wtrysku wyregulować.Im temperatura paliwa wyższa tym kąt wtrysku mniejszy.wg załączonego wykresu.Jest w Vag-Com taka funkcja która uruchamia ten wykres i pokazuje aktualny kąt wtrysku w funkcji temperatury paliwa i wtedy wszystko jasne.
Pozdrawiam

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
7323824
Poziom 14
Poziom 14
Miasto: gorzow wlkp
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 196
Pomógł: 18
Ocena postów: 9
7323824
Poziom 14
Post#6 03 Mar 2006 21:00Pomocny post    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


zrób tak
01
04
04
sterownik będzie skokowo zmieniał kąt wtrysku.
poz 2 porządany
poz 3 rzeczywisty kąt wtrysku
jesli jest róznica to skoryguj ustawienie pompy
oczywiscie silnik musi być nagrzany,zwłaszcza pompa-od temp.paliwa zależy kąt wtrysku

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
T/J
Poziom 17
Poziom 17
Dołączył: 11 Kwi 2004
Posty: 359
Pomógł: 39
Ocena postów: 10
T/J
Poziom 17
Post#7 04 Mar 2006 15:13    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


Witam
Kolego 7323824 to nie jest do końca tak jak radzisz potrzebującemu aby przestawił pompe jak wskazania w tym bloku będą różne.Bo zły kąt wtrysku rzeczywisty nie zależy tylko od niewłaściwej jego regulacji.Zanim się go będzie korygować należy sprawdzić poprawność działania kilku elementów. A po upewnieniu się że działają właściwie dopiero wówczas ten kąt korygować bo w przeciwnym razie to będzie totalna klapa.Lepiej kolego zleć to sprawdzenie i ewentualną regulacje komuś kto w tym temacie siedzi i się na tym zna.
Bo nie wystarczy mieć skrzypce trzeba jeszcze umieć na nich grać.
Pozdrawiam

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
7323824
Poziom 14
Poziom 14
Miasto: gorzow wlkp
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 196
Pomógł: 18
Ocena postów: 9
7323824
Poziom 14
Post#8 04 Mar 2006 19:53Pomocny post    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


to są akademickie rozważania.

Dodano po 14 [minuty]:

przestawienie kąta na pompie o parę stopni w lewo lub w prawo to nie katastrofa.Jesli po skorygowaniu za jakiś czas kąt znów ucieknie to prawdopodobnie poluzowalo się dolne kolo od rozrządu a to juz poważna usterka bo wyrabia się w tym miejscu wał korbowy.

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
Google

Google Adsense
Google


Powrót do góry
randolph
Poziom 13
Poziom 13
Miasto: szczecin
Dołączył: 17 Wrz 2003
Posty: 114
randolph
Poziom 13
Post#9 16 Lip 2006 09:36    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


mam 2 prosby:
"Optymalna wartości kąta wtrysku wynosi druga od lewej 051 ale przy
wartości temperatury paliwa z pozycji 9 druga od prawej dla 090."

- czy możecie troszkę bardziej łopatologicznie wyjaśnic tekst powyżej
- czy możecie podać wartości liczbowe na skali wykresu (pion, poziom) bo wzrok mi siada :-).
z góry dziekuję
pzdr
ran

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
krbl
Poziom 15
Poziom 15
Miasto: lubelskie
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 235
Pomógł: 13
krbl
Poziom 15
Post#10 16 Lip 2006 11:50    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


no tak
a podłączyłeś chociaż Vaga aby popatrzeć gdzie co jest?
Masz wszystko opisane jak trzeba.
Jeszcze raz
silnik nagrzany 80stopni
vag
silnik
kasowanie błędów
póżniej
04 nastawy podstawowe
kanał 000
i teraz włącz tdi graph prawy dolny róg w okienku programu
i masz wykres - żółta poruszająca się linia ma mieścić się najlepiej na środku wykresu
jeżeli nie to wyregulować

Oceń post: + 0 -
Powrót do góry
camel09
Poziom 16
Poziom 16
Miasto: szczecin
Dołączył: 14 Sty 2006
Posty: 293
Pomógł: 14
Ocena postów: 3
camel09
Poziom 16
Post#11 16 Lip 2006 21:35    

Re: Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90


witam może to:
Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90

Oceń post: + +1 -
Powrót do góry
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu     Strona Główna -> Forum elektroda.pl-> Samochody Serwis -> Samochody Elektryka i elektronika -> Adaptacja kata wtrysku w silniku 1Z Passata tdi 90
Strona 1 z 1
Podobne tematy
VAG - kąt wtrysku. Adaptacja, pozycja 04, wartości kąta wtrysku. (2)
vito 110d przyspieszacz kata wtrysku (6)
AHF optymalne ustawienie kata wtrysku (1)
ustawienie kata wtrysku golf td i rozregulowana pompa (18)
Transporter t4 2.5tdi acv problem z ustawieniem kata wtrysku (10)
Audi a4 1.9 AFN - Ustawienie kata wtrysku i dawki paliwa (4)
Daewoo Lublin II - diagnoza sprawności przestawiacza kata wtrysku (2)
Passat TDi 1998 - kąt wtrysku, utrata mocy podczas jazdy, błąd regulacji wtrysku (2)
Audi A4 B6 1.9 TDI COS rozladowuje akumulator (czujnik kata skretu?) (1)
olej do passata b5 2.5 tdi (2)



Administrator || Moderatorzy || Regulamin forum || Regulamin ogólny || Informacja o cookies || Kontakt

Page generation time: 0.058 seconds

elektroda.pl temat RSS