Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Subwoofer'ek

adam.vw 05 Mar 2006 10:59 3152 5
  • Witam wszystkich!
    Chcę przedstawić mój wyrób który zacząłem konstruować ponad rok temu i zeszło mi się z nim tak około 4-5 miesięcy!
    Oczywiście miałem też przy okazji troszkę problemów z detalami, ale jakoś się uporałem z nimi i wszystko działa poprawnie.
    Jestem początkującym amatorem i proszę się nie śmiać zbyt głośno z tego co chcę przedstawić!:D
    Jeszcze mała wzmianka co do tego że hobby "DIY" to jednak kosztowne hobby,
    przekonałem się o tym podczas walki z tym subikiem.
    A podzespoły i materiały wykorzystane do tego urządzenia są naprawdę z tanie!!
    Subwoofer działa poprawnie, efekty akustyczne uzyskane z tego sprzętu są zadowalające w pokoju o powierzchni 10 metrów kwadratowych.
    A oto kilka fotek z okresu kiedy go składałem, oraz gotowego wyrobu.:D
    Pozdrawiam wszystkich majsterkowiczów!

Zmniejszyłem na 800x600px
    j.

Fajne!
  • #2 16 Mar 2006 16:08
    Popak
    Moderator DIY

Witam

Jak koledzy napisali więcej fotek ;)

A co do napędu i głosnika to widze tu jako napęd TDA7294 a głośniczek alpharda ;) pewnie jeszcze LW800??

Pozdrawiam

• #3 19 Mar 2006 01:11
    ROŚ
    Poziom 15  

wiem skąd on to zasila ! przewody zasilające idą prosto z wazonu na kaloryferze. energia zgromadzona w rozgrzanej wodzie pozwala na spokojne zasilanie wzmacniacza 200 W lol :) taki joke
    albo mi sie wydaje albo zasilanie ma podłączone pod filtr aktywny ? otwór chyba też jest za duży i głośnik przelatuje przez niego. ciekawe czy to jest konstrukcja BR czy może 2 drożna ? może autor sie odezwie a jak nie to poczekamy kolejne 4-5 miesięcy. pozdr
    PS acha. za mały radiator !

• #4 26 Mar 2006 00:56
    luke666