Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 07 Mar 2006 12:01
    Michal3000
    Poziom 9  

    Proszę o podpowiedź jaki mikrofon z echem i bipem do Alana 100 PLUS proponujecie???

  • #2 07 Mar 2006 13:20
    medicb
    Poziom 28  

    Przypominam, że używanie roger beepa jest zabronione na terenie RP :D !

  • #3 07 Mar 2006 13:38
    Sady
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Dobry mikrofon przewyższy wartość tego radia.

  • #4 07 Mar 2006 15:51
    Michal3000
    Poziom 9  

    Śmiało mogę sobie na to pozwolic...kolego Sady ;)
    Proszę o konkretną odpowiedź.

    Z góry dziękuję.

  • #5 07 Mar 2006 16:16
    norbert cbr1
    Poziom 14  

    Kolego zamiast całego mikrofonu kup sobie gotowe echo np. typu edi i wlutuj w mikrofon to echo kosztuje ok. 40 zł i kupisz je w sklepie elektronicznym jako kit avt prosto się podłącza i działa tez nieźle, a jak chcesz juz tak bardzo kupowac to na alegro jest jch sporo jak chcesz to mam gdzies schemat takich mikrofonów z echem

    Dodano po 1 [minuty]:

    Kolego zamiast całego mikrofonu kup sobie gotowe echo np. typu edi i wlutuj w mikrofon to echo kosztuje ok. 40 zł i kupisz je w sklepie elektronicznym jako kit avt prosto się podłącza i działa tez nieźle, a jak chcesz juz tak bardzo kupowac to na alegro jest jch sporo jak chcesz to mam gdzies schemat takich mikrofonów z echem

  • #6 07 Mar 2006 16:19
    Sady
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Począwszy od Sadelty ME-3, HM-350, HM-650, a kończywszy na CB-COMPACT - można wybierać.

  • #7 07 Mar 2006 17:16
    olek9364
    Poziom 9  

    jeśli chcesz dobry mikrofon to polecam coś z modeli sadelta HM,nie kupuj żadnych badziewnych podróbek typu KM-2020 MAAS, ewętualnie mik pan dm 432 mt, ale jest bez bipa ,lepiej kupić używany HM niż w tej cenie nowy badziew.

  • #8 07 Mar 2006 20:49
    Michal3000
    Poziom 9  

    A macie moze jakąś opinię o mikrofonie Wolf 24S???

    Dodano po 27 [minuty]:

    Albo ten NM 425.

    Czy wtyczki tych wszystkich mikrofonow beda pasowaly do tego Alana, i czy wszystkie maja bipa???

    Bardzo dziekuje za szybkie odpowiedzi.

  • #9 07 Mar 2006 20:52
    SP5IT
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Michal3000 napisał:
    A macie moze jakąś opinię o mikrofonie Wolf 24S???

    Szajs :)
    Jak chesz kupić to poszukaj PAN ECM2018, Astatic RD104E, 636L, a jak wiesz z której strony lutownica jest gorąca, to ssm2165 lub 66 się kłania.
    Michał

  • #10 07 Mar 2006 20:58
    zwirek1
    Poziom 29  

    witam
    piersza zasadnicza sprawa gdzie ten mikrofon ma pracowac na bazie czy w mobilu ?
    jak będzie to baza i DX-y to przydał by się wypas a do mobilka to uważam za strate pieniedzy na taką zabawke sciągającą wszystkie odgłosy samochodu.
    takie jest moje skromne zdanie .
    przypomina mi to tuning malucha wartego kilkaset zlotych i sprzęt audio zamontowany w środku za nie mniejsze pieniądze :D
    pozdro 4all

  • #11 07 Mar 2006 21:41
    Michal3000
    Poziom 9  

    Radyjko jest zamontowane w busie. Chce miec mikrofon z echem i bipem ponieważ wczesniejsze moje radyjko w moim mobilu mialo taki mikrofon i bardzo sie przyzwyczailem do takiego rozwiazania. Chcę teraz dobrac coś konkretnego do tej setki, tak by wtyczka do niego pasowala i nie trzeba bylo nic przerabiac.
    A co masz na mysli pisząc ze te mik. sciagają wszystkie odglosy samochodu. Ja w swoim poprzednim aucie nie mialem takiego problemu.

  • #12 07 Mar 2006 22:22
    olek9364
    Poziom 9  

    wolf f24 jest średnim mikrofonem, i z echa zabardzo niewyciągniesz piszczy linia,a sadelta hm ma regulacje wzmocnienia i można regulować w zależności od warunków w jakich się znajdujesz baza czy mobil.

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty