FAQ | Points | Add... | Recent posts | Search | Register | Log in

zakup podzespołów-fachowa wiedza

Post new topic  This topic is locked      Main Page -> Forum Index -> Optoelectronics Visual Effects -> zakup podzespołów-fachowa wiedza
Author
Poziom 2
Poziom 2

Post#1 Post from the author of the topic 18 Mar 2006 12:25   

Witam wszystkich.:D

Jestem bardzo początkującym elektronikiem. Zanim zdecydowałem się napisać ten post na forum przeczytałem tyle postów ze az głowa boli .Moja wiedza jest naprawdę słaba ale uczę się kiedy tylko mogę.

Mam do was serdeczna prośbę , w niedziele jadę na giełdę elektroniczna aby wkońcu zaopatrzyć się w podzespoły na których będę mógł się uczyć i budować jakieś podstawowe bajery.
Proszę o podpowiedz : W JAKIE podzespoły powinien zaopatrzyć się początkujący elektronik
Aby nie biegać co chwile do sklepu i dokupowywać część bo tego niema.

Chodzi mniej więcej o nazwy układów , rezystorów, kondensatorów ,tranzystorów, itp.( TE NAJPOPULARNIEJSZE )

Chciałbym dodać ze raczej interesuje mnie zabawa z ledami czyli jakieś bajery oświetleniowe( reklamy świetlne, listwy świetlne , biegające Ledy itp.)

Myślę że ten post POZWOLI POCZATKUJACYM łatwiej rozpocząć przygodę z elektroniką.

Pozdrawiam
Marcin.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# Post from the author of the topic 18 Mar 2006 12:25   

Back to top

_PREDATOR_
Poziom 26
Poziom 26

Post#2 18 Mar 2006 14:22   

Witam
Najlepiej zestawy z częściami, opisem i drukami, każdy sprzedający udzieli Ci pełnej informacji, na giełdach tego jest masa i napewno braknie Ci kasy :P.
Bieganiny za częściami w/g schematów nie polecam, tu trzeba troszko czasu i wiedzy.
Back to top

Google

Google Adsense

Post# 18 Mar 2006 14:22   

Back to top

Artas
Poziom 16
Poziom 16

Post#3 18 Mar 2006 15:51   

Re: zakup podzespołów-fachowa wiedza