Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Kategoria: Akumulatorki / Baterie / Ładowarki
  • #1 20 Mar 2006 10:39
    Alan
    Poziom 27  

    Witam,

    mam pytanko ktory z tych bojlerow 80 litrowych dostepnych na naszym

    rynku jest najlepszy? , najmniej usterkowy , wydajny , solidny, prosty w

    wymianie grzalki i anody - najtanszy w ekspluatacji?.

    Wszelkie sugestie mile widziane.

  • #2 20 Mar 2006 10:59
    Zbych034
    Poziom 35  

    Polecam Biawar ich wyroby są OK
    Dodatkowo ich produkcja odbywa sie w polsce a czas przestac sie zachwycac tylko wyrobami zagranicznymi Pozdrawiam

  • #3 20 Mar 2006 19:53
    DonRomano
    Poziom 33  

    Również polecam biawara.
    Co prawda mało tego montuję ale znam opinie wielu klientów i nie narzekają.
    Poza tym serwis naprawdę się stara i załatwia reklamacje w bardzo szybkim tempie.
    Pozdrawiam.

  • #4 20 Mar 2006 21:06
    rj166
    Poziom 15  

    witam!!!!!!!!!!!kup BIAWAR tylko z zbiornikiem emaliowanym, prosta obsługa serwisowa, tanie części zamienne . Galmet a wszczególności zbiorniki cynkowane szybko korniki zjadały

  • #5 21 Mar 2006 08:40
    Alan
    Poziom 27  

    Co prawda myslalem nad Siemensem:), poniewaz cena jest zblizona Siemens tylko 70zl drozszy-

    ale skoro polecacie Biawara , mysle , ze po okolo 5 latach nie bedzie problemu z wymiana grzalki a dostep do anody jes latwy?.

  • #6 19 Sie 2006 00:21
    fokus73
    Poziom 27  

    Odgrzeję starszy temat. Dzisiaj zamontowali Galmeta 80l. Pierwsza kąpiel w połowie wody w wannie i juz brak ciepłej. Moje pytanie : czy w przypadku bojlera 80l wody wystarcza na jedna kapiel ?? Druga osoba musi odczekac dłuzszy czas do nagrzania nowej partii wody ??

  Szukaj w 4mln produktów
Przeglądaj produkty