X

Fiat siena 1,2 1999r. problem z fiat auto code?

22 Mar 2006 17:27 TOtokra-71
  • #1 22 Mar 2006 17:27
    tokra-71
    Level 9  
    Helpful post? (0)
    Problem z fiat auto code. Często nie rozpoznaje kluczyka nawet klucza matki. NIe wiem czy to centralka czy też antenka immobilaisera. Jak to sprawdzić. co mozna ewentualnie zrobić?
  • #2 22 Mar 2006 18:37
    Removed
    Helpful post? (0)
    Najczęściej centrala,sypie się megamos,ale sprawdź pętlę.
  • #3 22 Mar 2006 19:58
    tokra-71
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    Możesz cos napisać jaką petle, bo nic mi to nie mówi ale jak pojade do serwisu żeby nie wymienili mi od razu centralki za 500zł
  • #4 22 Mar 2006 23:34
    waldigsi
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Petla to antenka inaczej, co najwyzej mozana samemu sprawdzic opór antenki , zasilanie immo i line komunikacji. Jesli to nie pomoze to zawsze mozna usunac wpis immo ze sterownika i bedzie jezdził bez immo.
  • #5 23 Mar 2006 15:54
    tokra-71
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    W serwisie powiedzieli ze usuniecie wpisu immo z centralki samochodu to koszt podobny do zakupu nowej centralki immo czyli około 400 zł. Tak więc mógłbyś napisać jak usunac wpis immo ze sterownika tak by jezdzić bez immo.
  • #6 23 Mar 2006 17:10
    Removed
    Helpful post? (0)
    Temat usuwania zabezpieczeń to nie na to forum.
    Pkt 1 regulaminu się klania.
  • #7 23 Mar 2006 17:21
    tokra-71
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    niechodzi mi o to jak moge to zrobic samodzielnie tylko czy wyspecjalizowany serwis zrobi mi to od ręki czy nie w serwisie fiata powiedfzieli ze odsyłają centrale do czyszczenia do specjalistycznej firmy.
  • #8 24 Mar 2006 00:28
    waldigsi
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    Tak , usuniecie wpisu immo zrobi sie od reki , w tym sterowniku zajmuje max. 10 minut.
  • #9 24 Mar 2006 10:55
    Removed
    Helpful post? (0)
    Bzdury opowiadasz.W 10 minut rozdeklujesz sterownik,podłączysz się do F1,zrobisz co trzeba i zadeklujesz sterownik?
    Mi to zajmuje conajmniej 40 minut,a uwierz,zrobiłem tego z pól setki.
  • #10 25 Mar 2006 00:40
    waldigsi
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    No dobra niech bedzie 15 minut , tez duzo tego zrobiełm i mam wprawe:)
  • #11 25 Mar 2006 14:39
    osokin
    Level 14  
    Helpful post? (0)
    nie trzeba nawet wyciagac sterownika z auta mozna zrobic w samochodzie jak ma sie odpowiedni sprzet
  • #12 28 Mar 2006 16:27
    Removed
    Helpful post? (0)
    Osokin,masz to cudo od Buccoliniego?
  • #13 29 Mar 2006 19:31
    tokra-71
    Level 9  
    Topic author Helpful post? (0)
    To jak najlepiej rozwiązać ten problem z auto code?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Chciałbym mieć immo, lae nie wiem czy to problem tylko anteny czy centralki skoro raz widzi kluczyk innym razem nie rozpoznaje.
  • #14 31 May 2013 13:07
    mariush19
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Witam podłączę się pod temat żeby nie tworzyć nowego.
    Fiat siena 1.2 1999r. Samochód stał 2 tygodnie, padł aku. po naładowaniu pali się cały czas kontrolka code. Próba z kluczykiem matką, zaprogramowanie ponowne nie daje rezultatu. Mam kartę kodową, klucz master + 2 niebieskie. Próba uruchomienia awaryjnego , wprowadzam kod z karty ale na koniec nie "marchewa" nie pulsuje szybko informując że kod został przyjęty.
    Co zostało sprawdzone:
    Po przekręceniu kluczyka zapalają sie code i marchewa. Słychać pompę paliwa. Po chwili pompa paliwa zostaje odłączona. Marchewa i code świecą nadal. Wyjmowałem przekaźnik podwójny, czyściłem styki. Po przekręceniu kluczyka z aku jest podawane napięcie na styk 12 przekaźnika. Potem przekaźnik powinien podać napięcie na styk 4 ECU. (chwilowo nie mogę znaleźć numerów pinów ECU)
    Sprawdzone wszystkie bezpieczniki w kabinie i te przy akumulatorze, oraz te na błotniku 5A i 15A. Opór anteny immo wynosi 22 Ohm.
    Po przekręceniu kluczyka pojawia się napięcie na cewce.
    Dlaczego nie chce awaryjnie się uruchomić?
    Co tu jeszcze sprawdzić aby dojść do diagnozy że padła centralka immo i będzie trzeba czyścić ECU, albo kupować nowe graty ECU+puszka immo+stacyjka kluczyki itd. z góry dzięki za porady
    edit
    Przekaźnik podwójny podaje napięcie na 4 pin ECU. ECU ma masę na 17 i 34 pinie.
  • #15 01 Jun 2013 23:57
    waldigsi
    Level 17  
    Helpful post? (0)
    podeślij kompa i immo to sprawdze co jest grane ale najprawdopodobnej wywawaliło się synchro immo , to prosty układ i bez problemu można uznunąć immo , dopisać klucz itp.
  • #16 12 Jun 2013 05:59
    mariush19
    Level 13  
    Helpful post? (0)
    Dzięki wszystkim za oferty na PW związane z usunięciem immo, jednak troszkę walczę sam. Znalazłem taki programik "Fiat immo eliminator" wraz ze schematem podłączenia pod poszczególne piny tej motoroli i schemat programatora który ma się z tym połączyć. Niestety "inicialization error" . Ktoś działał tym programikiem? poszło? Czy szkoda tracić czasu na ten trop?
Mouser  Search 4 million + Products
Browse Products