Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Kategoria: Kamery IP / Alarmy / Automatyka Bram
Montersi
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z passatem 1,9 TDI z 95 r

szybkikolo 11 Kwi 2006 15:33 1554 15
  • #1 11 Kwi 2006 15:33
    szybkikolo
    Poziom 9  

    ma takie naloty zapala poczym zaraz gaśnie i tak trzy cztery razy poczym odpala i normalnie chodzi , niewiem co to może być narazie ma takie naloty od czasu do czsu. co to może byc ????? ZGURY DZIEKUJE

  • #2 11 Kwi 2006 15:40
    wojtekryba
    Poziom 32  

    spróbuj drugim kluczem ,może to immobiizer

  • #3 11 Kwi 2006 16:26
    andrend
    Poziom 25  

    Sprawdź działanie świec żarowych.
    Pozdrawiam

  • #4 11 Kwi 2006 19:49
    ponar
    Poziom 21  

    Może powietrze w układzie paliwowym.

  • #5 11 Kwi 2006 20:04
    szybkikolo
    Poziom 9  

    zkad miało by sie wziasici powietrze, siwiece sa dobre gdyz zimny rano zawsze zapala, tylko jak troche postoi to sie to dzieje. tak mysle moze zeczywiscie to mobilajzer mam alarm python, tylko ze jakby to był mobilajzer toby wogule nie palił a on zapali i nagle gasnie.

  • #6 11 Kwi 2006 20:11
    Usunięty
  • #7 11 Kwi 2006 20:14
    ponar
    Poziom 21  

    A jak zapali i zgaśnie to miga kontrolka świecy żarowej.

  • #8 11 Kwi 2006 20:38
    szybkikolo
    Poziom 9  

    kontrolka od siwiec niemiga

    Dodano po 5 [minuty]:

    a coto jest wegfachrsiherungiem

  • #10 13 Kwi 2006 22:28
    horpyn1
    Poziom 11  

    Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.

  • #11 13 Kwi 2006 23:40
    Martinoxxl
    Poziom 11  

    horpyn1 napisał:
    Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.


    Zgadzam się z tym. Gdyby był to immobilizer to by sie jaja działy równiez poźniej. Sprawdz filtr paliwa i przeowody miedzy wtryskami oraz doprowadzające paliwo.

  • #12 14 Kwi 2006 19:15
    longines
    Poziom 26  

    Martinoxxl napisał:
    horpyn1 napisał:
    Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.


    Zgadzam się z tym. Gdyby był to immobilizer to by sie jaja działy równiez poźniej. Sprawdz filtr paliwa i przeowody miedzy wtryskami oraz doprowadzające paliwo.


    U mnie się jaja nie dzieją "później" :D Tylko podczas rozruchu jak opisał autor tematu.

  • #13 15 Kwi 2006 23:43
    speccar
    Poziom 17  

    prodlem najprawdopodobniej lezy po stronie przekaznika 109,skoro pulsuje kontrolka swiec zarowych,to typowy objaw uszkodzenia tego przekaznika,steruje on praca silnika.pozdro

  • #14 16 Kwi 2006 00:38
    firdy
    Poziom 21  

    A czasami nie gasną tobie kontrolki podczas kręcenia. Czasami kostka w stacyjce daje takie efekty.

  • #15 16 Kwi 2006 21:02
    obi2
    Poziom 11  

    Cześć.
    Wydaje mi się że przekaźnik ma nr 30 , 109 były później i już nie na płytce.
    Pozdrawiam POPIOŁEK.

  • #16 16 Kwi 2006 22:55
    speccar
    Poziom 17  

    nie bede sie spieral,mozkiwe ze nie ma jeszcze 109,ale robilem transportera i mial juz 109.dobrze popatrz,zazwyczaj jest on montowany w gniezdzie odwrotnie,czyli jak to sie mowi do gory nogami:D
    pozdrawiam

    Dodano po 15 [minuty]:

    jesli masz info techa to sprawdz przekazniki R3 i R12,tak sa oznaczone w tym programie a jakie maja oznaczenie przekazniki w twoim passacie to musisz sprawdzic.

 
Promocja -20%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
tme